eitaa logo
سیمای صالحان -ثامن فلاورجان
218 دنبال‌کننده
8هزار عکس
6.6هزار ویدیو
1.1هزار فایل
اللهم عجل لولیک الفرج
مشاهده در ایتا
دانلود
ترامپ: نمی‌دانم آمریکا ۲ سال دیگر دوام می‌آورد یا نه 🔹ترامپ در جمع طرفدارانش در پنسیلوانیا: کشور ما هرگز در این موقعیت نبوده و ما هیچ‌جا مورد احترام نیستیم. هیچ چیز خوبی درباره وضعیت کشور وجود ندارد که بتوانم درباره آن صحبت کنم. این اتفاقی است که با دولت بایدن برای آمریکا افتاده است.
🌏کشف محموله کلت‌کمری در شرق کشور/ افزایش ۲۶ درصدی کشف سلاح فرمانده مرزبانی فراجا: 🔹مرزبانان روز گذشته توانستند یک خودرو حامل سلاح را شناسایی و توقیف کنند. 🔹آنها در بازرسی از خودروی توقیفی ۸۵ قبضه سلاح کلت کمری را کشف و یک نفر را در این رابطه دستگیر کردند. 🔹در ۴۵ روز اخیر مرزداران ضمن انهدام چند باند قاچاق سلاح و مهمات توانستند تعداد نزدیک به ۶۰۰ قبضه سلاح جنگی را کشف و ضبط کنند. 🔹در کشف سلاح جنگی در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته با افزایش ۲۶ درصدی روبه‌رو هستیم.
♦️‌  میزان بدهی ایران به صندوق بین‌المللی پول چقدر است؟ 🔹‌ صندوق بین‌المللی پول هرساله آمار میزان بدهی کشورهای دنیا را اعلام می‌کند. این بدهی ها به خاطر وام گرفتن از بانک جهانی و یا فروش اوراق قرضه بین المللی و غیره برای کشورها ایجاد شده و هر چقدر رقمش بالاتر باشد بدتر است. 🔹‌ در حال حاضر آمریکا با رقم افسانه‌ای ۳۰ تریلیون دلار در صدر بدهکاران جهان قرار دارد. این میزان بدهی در نتیجه اعتماد سایر کشورها و خرید اوراق قرضه از آمریکا ایجاد شده است و آن روزی که اعتماد جهان کم شود و کشور را طلب شان را تقاضا کنند فروپاشی اقتصادی رخ خواهد داد. 🔹‌ ایران نیز ۷ میلیارد دلار بدهی خارجی دارد که نسبت به رقم های تریلیون دلاری سایر کشورها به مانند یک اسکناس ۲۰ تومانی در برابر میلیاردها تومان پول می ماند! در واقع بدهی ایران صفر است و این یک مزیت بزرگ اقتصادی برای ماست تا با آرامش بیشتر بتوانیم در سایه یک برنامه‌ریزی اقتصادی خوب باعث پیشرفت کشورمان بشویم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 انعکاس "وحشت آمریکا از قدرت پهپادی ایران و شکست بیش از چهار دهه تحریم‌های ظالمانه آمریکا" در پربیننده‌ترین برنامه شبکه الجزیره! 💢 «محمد حیدر» تحلیلگر مسائل اقتصادی در برنامه "الاتجاه المعاکس" شبکه "الجزیره": 🔺 "ایران 43 سال است که تحت محاصره اقتصادی قرار دارد اما حکومتش از بین نرفت و پول ملی آن نابود نشد." 🔺 "آمریکا کشور سلطه گری است و این سلطه، سلطه دلار نیست بلکه به وسیله قدرت نظامی خود کشورهای جهان را تهدید و دست به جنگ افروزی می‌زد اما اکنون آمریکا از پهپادهای ایرانی هراسان است."
‼️ جهاد تبیین 🔷 س ۶۳۳۰: آیا جهاد تبیین و مبارزه با جنگ نرمی که دشمنان اسلام در رسانه ها، فضای مجازی و ... راه انداخته اند، واجب شرعی است؟ ✅ ج: اگر در فضای حقیقی و مجازی و در رسانه ها، منکری انجام شده یا معروفی ترک شود، مانند این که باورهای دینی و اعتقادات حق را تضعیف کنند یا مقدسات و احکام الهی را تمسخر کرده یا به آن توهین کنند، بر همه کسانی که توانایی تبیین حقایق و دفاع را دارند و می توانند اثر گذار باشند، واجب کفایی و فوری است که به وظیفه خود عمل کنند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥توهین آشکار ایران اینترنشنال به اعتقادات ملت ایران / «واقعه کربلا مزخرف و پروپاگانداست!» ▫️شبکه سعودی ایران اینترنشنال، در مصاحبه با شخصی به نام لادن بازرگان که از فعالان اپوزیسیون در خارج کشور است، در توهینی آشکار به اعتقادات مذهبی مردم ایران، واقعه کربلا و شهادت امام حسین(ع) و حضرت علی‌اصغر را پروپاگاندا و دعوای خانوادگی دانسته و از واژه مزخرف برای اهانت استفاده کرد!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 رهبر انقلاب: ما هرگز شهادت شهید سلیمانی را فراموش نخواهیم کرد؛ این را بدانند. حرفی زدیم در این مورد، پای آن حرف ایستاده‌ایم. در وقت خودش، سر جای خودش ان‌شاءالله انجام خواهد گرفت. ۱۴۰۱/۸/۱۱ ♻️ پویانمایی «انتقام حتمی است» درباره انتقام از قاتل و آمر شهادت شهید سلیمانی
🔸محموله تجهیزات اطلاعاتی و سلاح‌های عربستان به دست نیروهای اطلاعات ایران افتاد! «امیر موسوی» رئیس مرکز مطالعات راهبردی و روابط بین‌المل: سعودی‌ها پول زیاد و تجهیزات اطلاعاتی به داخل ایران فرستادند و احتمالاً قصد داشتند به سیستان و بلوچستان و کردستان ایران ارسال کنند اما همه این پول‌ها و تجهیزات مثل تجهیزات شنود به دست نیروهای امنیتی ایران افتاد. آن‌ها فکر می‌کردند کسی که اینها را تحویل می‌گیرد از مخالفان ایران است اما همه اینها به دست نیروهای اطلاعاتی ایران افتاده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥فکرش ما را رها نمیکند... ✍ رهبر انقلاب: «ببینید این قضیّه‌ی شاهچراغ شیراز، چه جنایت بزرگی بود! آن پسربچّه‌ی پایه‌ی دوّم یا پایه‌ی ششم یا پایه‌ی دهم، اینها چه گناهی کرده بودند؟ آن طفلک شش‌ساله‌ای که پدر و مادر و برادرش را از دست داده، این کوه سنگین غم را چرا بر دوش او انبار کردند؟ چرا؟ این بچّه چه ‌کار کند با این غم بزرگ و غیر قابل تحمّل. اینها جنایت است؛ اینها جنایتهای بزرگی است.» ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نیمه پنهان 🎥 فایل صوتی مهم لورفته از خبرنگار بی.بی.سی 🔺 ایران تکّه‌پاره و تجزیه‌شده هدف است، نه دموکراسی! 🔹شب گذشته یک فایل صوتی از صحبت‌های «رعنا رحیم‌پور» خبرنگار بی.بی.سی منتشر شد که در آن وی به نحو بی‌پرده‌ای از هدف تکه‌تکه و تجزیه‌شدن ایران خبر می‌دهد و تاکید می‌کند که هدف پشت‌پرده آشوب‌طلبی‌ها نه دموکراسی، بلکه تجزیه است! 🔹او مشخصاً خبر می‌دهد که در رسانه سعودی ایران اینترنشنال ابلاغ شده که فقط با رهبران احزاب (تجزیه‌طلب) گفت‌وگو و به آن‌ها تریبون داده شود! 🔹رعنا رحیم‌پور اصالت این فایل صوتی را در صفحه اینستاگرامش تایید کرده امّا علی‌رغم اشاره صریح به پشت‌پرده شوم آشوب‌طلبی‌ها توسط اینترنشنال و دیگر پایگاه‌های آشوب‌طلب گفته که به خبرنگاران این رسانه‌های ضدایرانی احترام می‌گذارد! 🔹این فایل لورفته یکی از صریح‌ترین اذعان‌ها از ناحیه خود خبرنگاران رسانه‌های ضدایرانی درباره عقبه آشوب‌ها و رسانه‌هایی نظیر بی‌.بی‌.سی و اینترنشنال است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨 صحبت‌های بسیار مهم امام خمینی(ره) خطاب به کسانی که با قانون‌شکنان و خاطیان، با رأفت و به اصطلاح از در اسلام رحمانی برخورد می‌کنند شما یک طرف اسلام رو گرفتید... پس اشداء علی الکفار چه می‌شود؟ دست بردارید از این رحمت‌هایی که به قیمت برهم زدن امنیت مردم تمام می‌شود اسلام همه جنبه هایش رحمت است...
. ارز و جنگ اقتصادی دشمن 🔹زمانی نه چندان دور، رئیس سازمان برنامه و بودجه دولت روحانی می گفت "امکان فروش یک قطره نفت هم وجود ندارد". اما با این وجود، منابع ارزی را بی گدار -تا جایی که توانستند- در بازار ریختند تا ظاهر بازار و قیمت ارز را حفظ کنند؛ تورم هم اگر رکورد 60 درصدی را شکست، بشکند! ♦️برای آنها مهم این بود که قیمت دلار در دولت برجام، تا ده برابر گران شده بود و نباید بیش از این، رکورد می زد. جالب تر این که اگر به مدت دو سال، ارز دولتی را بی حساب و کتاب واگذار کردند و رانتی 20 تا 25 هزار تومان در هر دلار را فراهم کردند، اما در سال آخر، همین ارز دولتی ته کشیده را بی سر و صدا، از اغلب کالا ها (جز چهار قلم) حذف کردند. 🔹آخر سر هم، بودجه ارزی سال 1400 را در همان چند ماه اول سال تمام کردند و خزانه خالی به علاوه 480 هزار میلیارد تومان کسری و 1500 هزار میلیارد تومان بدهی انباشته را تحویل دولت جدید دادند. ♦️نوسان قیمت ارز، غیر از متغیرهای موثر اقتصادی (نظیر افزایش پر حجم نقدینگی)، به متغیر جنگ ترکیبی دشمن (اقتصادی، روانی- رسانه ای، اغتشاش افکنی و ایجاد نا آرامی) هم مربوط می شود. 🔹دولت جدید توانسته فروش نفت سقوط کرده به چند ده هزار بشکه را تا حول و حوش یک میلیون بشکه افزایش دهد، بیش از صد هزار میلیارد تومان از بدهی انباشته را بپردازد، بحران کسری بودجه به ارث رسیده را کاهش دهد، و ضمنا با ممانعت از هدر رفت منابع ارزی، امنیت غذایی را با وجود بحران غذایی در بسیاری از کشورها تامین کند. ♦️صندوق بین‌المللی پول در جدیدترین گزارش خود، ذخایر ارزی ایران را 122 میلیارد دلار، و کشورمان را به عنوان سومین کشور بزرگ دارنده ذخایر ارزی در منطقه خاورمیانه، شمال آفریقا و آسیای مرکزی (پس از عربستان و امارات) معرفی کرده است. 🔹صندوق بین المللی همچنین با وجود شرایط بحرانی اقتصاد جهانی، رشد اقتصادی متوسطی را برای کشورمان پیش بینی کرده که هر چند برای رونق اقتصاد کافی نیست، اما از عبور تدریجی از شرایط رسوب کرده رکود اقتصادی خبر می دهد. ♦️دولت رئیسی می تواند مانند دولت سابق، ظاهر بازار ارز را با ریختن ذخائر ارزی به بازار زینت دهد؛ اما به تجربه، اقدام پر خسارت و زیانباری است. مسیر دوم که حتما مسیر دشوار تری است، اهتمام به گسیختن پیوند مصنوعی بسیاری از حوزه های اقتصادی با دلار است. 🔹به تجربه دیده ایم که بسیاری از کالاها و خدمات به بهانه قیمت دلار بالا رفته، اما با کاهش آن، پایین نیامده اند. بنابراین باید این سنجاق شدگی مصنوعی (عمدی و دستکاری شده) را حتی المقدو از هم گسیخت. ♦️همچنین باید به حلقه های ضد امنیتی که سرگرم قیمت سازی از یک سو، و خروج بی ضابطه ارز از کشور به بهانه های مختلف است، ضربه زد؛ شبیه کاری که دولت ترکیه چند سال قبل انجام داد و باند قاچاق ارز از ایران به آمریکا را منهدم کرد. 🔹در این میان، مهار و هدایت نقدینگی به سمت حمایت از تولید، و پر هزینه کردن مسیر های غیر مولد و سوداگرانه، از اولویت های مهمی است که می تواند به آرامش و ثبات و رونق اقتصاد کمک کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
خانه ساده‌ی شهیدِ دیروز نمادی است از فوج فوج سربازان خامنه‌ای که در چنین خانه‌هایی و دامن چنین مادرانی که می‌گوید فرزندم عاشق و شدن بود، تربیت شده‌اند که بوقت معرکه سینه سپر کنند برای دفاع از حرم جمهوری اسلامی و بهم ریختن تمام محاسبات دشمن در ۴۳ سال گذشته 🔗 کمال لطفی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥انتصاب غلط باعث از دست رفتن فرصت جام جهانی شد! 🔹 غرفه ایران در نمایشگاه قطر هیچ‌بازدید کننده ای نداشت!
جزئیات جدید از جنایت تروریستی شیراز/ وزارت اطلاعات: تاکنون ۲۶ تروریست تکفیری دستگیر شده‌اند 🔹وزارت اطلاعات: مجموعه رصدها، تحقیقات و عملیات صورت گرفته تاکنون منجر به شناسایی و بازداشت کلیّه‌ی عوامل هدایت صحنه، عملیاتی و پشتیبانی آن اقدام تروریستی شد. مضاف بر آن تعداد دیگری از عواملی که برای عملیات مشابه وارد کشور شده بودند نیز بازداشت شدند. بدین ترتیب تاکنون ۲۶ تروریست تکفیری دستگیر شده‌اند. 🔹کلیه‌ افراد دستگیر شده، غیرایرانی و با ملیت‌های جمهوری آذربایجان، تاجیکستان و افغانستان هستند. 🔹عنصر اصلی هدایت و هماهنگ کننده‌ عملیات در داخل کشور، تبعه‌ی جمهوری آذربایجان بوده که از فرودگاه بین‌المللی حیدرعلی‌اف در باکو پرواز و از مرز هوایی فرودگاه امام خمینی (ره) وارد کشور شده است. 🔹این فرد پس از رسیدن به تهران خبر حضور خود را به عنصر هماهنگ کننده در جمهوری آذربایجان اعلام نمود. بلافاصله از طریق سرپل عملیاتی داعش در افغانستان با شبکه اتباع خارجی داعش نیز ارتباط گرفته و حضور خود در تهران را به اطلاع آن‌ها رسانده است. 🔹عنصر پشتیبانی کننده‌ی صحنه‌ی عملیات در شیراز، فردی افغانستانی به‌نام «محمد رامز رشیدی» با نام مستعار «ابوبصیر» و عامل تیراندازی در حرم مطهر به‌نام «سبحان کُمرونی» با نام مستعار «ابوعایشه» که تبعه‌ی تاجیکستان بود. 🔹تروریست‌های مذکور، در استان‌ها ی فارس، تهران، البرز، کرمان، قم و خراسان رضوی مورد تعقیب قرار گرفته و دستگیر شده‌اند. تعدادی از آن‌ها نیز در مرزهای شرقی و هنگام فرار از کشور بازداشت شدند. ┄┅┅┅┅❀💠❀┅┅┅┅┄
هدایت شده از 
408.3K
📢 📌سرانجام انتخابات پیش رو درآمریکا چه خواهدشد؟ 📌محسن توکلی کارشناس سیاسی وفعال رسانه ای پاسخ خواهد داد... 🔰 نشر دهید و همراه ما باشید @samenfalavarjan
🔸امیر موسوی مدیر مرکز مطالعات استراتژیک و روابط بین الملل شامگاه امروز یکشنبه درباره اغتشاشات اخیر در جمهوری اسلامی ایران و نقش عربستان سعودی، آمریکا و کشوریهای غربی در آن اظهارنظر کرد. موسوی به شبکه خبری المیادین گفت که طرح اغتشاشات در ایران از مدتها قبل آمده شده بود و وفات مهسا امینی، صرفا بهانه‌ای برای اجرای آن بود. 🔸وی با بیان اینکه سرویسهای امنیتی ایران از این طرح اطلاع داشتند و در وهله نخست به باندهای مخفی اجازه دادند که ظاهر شوند، تصریح کرد: اظهارات مسعود بارزانی در آغاز اغتشاشات ایران برای حمایت از این طرح بود. 🔸این تحلیلگر مسائل خاورمیانه با اشاره به اینکه اربیل مرکز سرویسهای اطلاعاتی برای اجرای طرحها علیه ایران بوده است ، ادامه داد: مقامات اربیل خواستار تشکیل کردستان بزرگ هستند. به همین دلیل با حمایت موساد، قصد دارند کردهای ایران و سوریه را [در این طرح] شرکت دهند. 🔸موسوی با تأکید بر اینکه حوادث شیراز، انتقام داعش و حامیانش از ایران است، افزود: هدف از ضربه زدن به ایران، تزلزل در موضع مذاکره کنندگان ایران بود، ولی این مسئله رخ نداد. منطق ایران در مذاکرات درست و مبتنی بر قطعنامه‌های شورای امنیت است. 🔸وی در ادامه عنوان کرد: اگر توافقی بر سر برنامه هسته‌ای حاصل نشود، تهران به پیشرفت این برنامه تا مرحله‌ای ادامه خواهد داد که غرب نمی‌تواند تصور کند. ایران به سایر طرفها درباره تضمینهای مدنظر خود پیام داده است. 🔸مدیر مرکز مطالعات استراتژیک درباره مذاکرات بین تهران و ریاض هم گفت: ایران به تماسهای دیپلماتیک ادامه می‌دهد. ریاض نیز به خاطر توقف مذاکرات با تهران پشیمان خواهد شد. پیش‌نویس توافق بین ایران و سعودی در بغداد آماده است، ولی عربستان نمی‌تواند در این زمینه تصمیم بگیرد. 🔸موسوی با اشاره به اینکه کانالهای ارتباطی بین ایران و عربستان از طریق واسطه‌ها همچنان باز است، خاطر نشان کرد، ریاض از اغتشاشات ایران حمایت و پول و دستگاههای جاسوسی به گروههای تروریستی در ایران داد، ولی به دست نیروهای امنیتی ایران افتاد.. 🔸وی در پایان اظهارات خود از طرح آمریکا و رژیم صهیونیستی برای جدا کردن استان سیستان و بلوچستان از ایران اشاره و خاطر نشان کرد، هدف از این طرح، محروم کردن ایران از بندر چابهار است که ایران را به هند و پاکستان وصل می‌کند. 🇮🇷 بدون مرز https://eitaa.com/joinchat/1644822562C2eae0dcc44
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 پروژه ویرانی ایران بزرگ ‼️این ویدئوی مستند_تبیینی را حتما ببینید و برای دوستانتان بازنشر کنید. 🔹آمریکایی ها با استفاده از شبکه نفوذی خود که بعضاً از عناصر تأثیرگذار اجتماعی بودند؛ تلاش کردند با مطالبه‌ سازی کاذب در حوزه‌ های فرهنگی و اجتماعی، تأثیر تحریم‌ ها بر زندگی مردم و کمبودهای موجود را به ناکارآمدی نظام جمهوری اسلامی ایران منتسب نمایند. 🔸مقامات سیا در مذاکرات پنهانی با یکی از زنان مزدور ، علاوه بر موضوع زنان، به لزوم بهره‌ برداری از هر حادثه‌ای برای شکل گیری اعتراضات گسترده تأکید می‌کنند! 🔹بی‌شک در جریان اغتشاشات اخیر، «بزرگترین عملّیات تأثیرگذاری» و به عبارت دیگر «جنگ جهانی رسانه‌ای» علیه ملّت ایران طراحی و اجرا شد. https://eitaa.com/joinchat/1313210488C50286be117
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢‼️ برای کنترل جمعیت کشور فقط در مشهد سه میلیون و هشتصد هزار زن ایرانی(فقط درمشهد) را عقیم کردیم ♦️این کلیپ رو از دست ندهید . 🔺تبیین و تشریح مختصری از اتفاقات و خسارت سنگین کنترل جمعیت ایران در دهه هفتاد لعنت خدا و رسول بر نفوذیای ظالم قطع کننده نسل ایرانی
💢اطلاعیه دوم وزارت اطلاعات درباره حادثه تروریستی شیراز ⚠️تاکنون ۲۶ تروریست تکفیری دستگیر شده‌اند 🔷پیرو اطلاعیه‌ی مورخ نهم آبان ماه جاری پیرامون دستگیری تعدادی از عوامل عملیاتی و پشتیبانی فاجعه‌ی تروریستی حرم حضرت احمدبن موسی (علیهماالسلام)، اینک بخش دیگری از اطلاعات به‌دست آمده را به استحضار ملّت شریف ایران می‌رساند: 🔸1- سلسله عملیاتی که سربازان گمنام امام زمان (عج) بلافاصله پس از وقوع فاجعه‌ی تروریستی چهارم آبان ماه آغاز کرده بودند، به‌صورت شبانه‌روزی و بی‌وقفه استمرار پیدا کرده است. این پی‌گیری‌ها در ابعاد اطلاعاتی، ضداطلاعاتی، امنیتی و فنی در جریان بوده و یکی از پیچیده‌ترین و گسترده‌ترین عملیات ضدتروریستی این وزارت را رقم زده است. 🔹2- مجموعه رصدها، تحقیقات و عملیات صورت گرفته تاکنون منجر به شناسایی و بازداشت کلیّه‌ عوامل هدایت صحنه، عملیاتی و پشتیبانی آن اقدام تروریستی شد. مضاف بر آن تعداد دیگری از عواملی که برای عملیات مشابه وارد کشور شده بودند نیز بازداشت شدند. بدین ترتیب تاکنون ۲۶ تروریست تکفیری دستگیر شده‌اند. 🔸3- کلیه‌ افراد دستگیر شده، غیرایرانی و با ملیّت‌های جمهوری آذربایجان، تاجیکستان و افغانستان هستند. 🔹4- عنصر اصلی هدایت و هماهنگ کننده‌ عملیات در داخل کشور، تبعه‌ جمهوری آذربایجان بوده که از فرودگاه بین‌المللی حیدرعلی‌اف در باکو پرواز و از مرز هوایی فرودگاه امام خمینی (ره) وارد کشور شده است. این فرد پس از رسیدن به تهران خبر حضور خود را به عنصر هماهنگ کننده در جمهوری آذربایجان اعلام نمود. بلافاصله از طریق سرپل عملیاتی داعش در افغانستان با شبکه اتباع خارجی داعش نیز ارتباط گرفته و حضور خود در تهران را به اطلاع آن‌ها رسانده است. 🔸5- عنصر پشتیبانی کننده‌ صحنه‌ی عملیات در شیراز، فردی افغانستانی به‌نام «محمد رامز رشیدی» با نام مستعار «ابوبصیر» و عامل تیراندازی در حرم مطهر به‌نام «سبحان کُمرونی» با نام مستعار «ابوعایشه» که تبعه‌ تاجیکستان بود. 🔹6- تروریست‌های مذکور، در استآن‌ها فارس، تهران، البرز، کرمان، قم و خراسان رضوی مورد تعقیب قرار گرفته و دستگیر شده‌اند. تعدادی از آن‌ها نیز در مرزهای شرقی و هنگام فرار از کشور بازداشت شدند. 🔸7- نفراتی از تروریست‌های یادشده، در حال آماده‌سازی و فراهم آوردن تمهیدات لازم برای عملیات تروریستی دیگری من‌جمله در زاهدان بودند. به‌عبارت دیگر، خون‌های مطهر و به ناحق ریخته‌ شهدای مظلوم حرم حضرت احمدبن موسی (علیهماالسلام) موجب کشف مقاصد و اهداف بعدی جنایت‌کاران تکفیری و پیش‌گیری از چند عملیات تروریستی دیگر شد. 🔹8- رصد و تحقیقات همه‌جانبه‌ اطلاعاتی و فنی، همچنان به‌صورت همه‌جانبه، شبانه‌روزی و سراسری ادامه دارد و همان‌طور که در اطلاعیه‌های پیشین اشاره شد، تا شناسایی و مجازات آخرین تروریست تکفیری دخیل در فاجعه‌ حرم شاهچراغ، چه در داخل و چه در خارج از کشور باشند، ادامه خواهد یافت. قطعاً «آرتین»های مغمومِ وطن، گرفتنِ انتقامِ «آرشام»های پرپر شده را خواهند دید انشاءالله. ✅ ┄┅┅┅┅❀💠❀┅┅┅┅┄
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
‼️فایل صوتی مهم لو رفته از خبرنگار BBC 🎙ایران «تکّه پاره» و «تجزیه شده» هدف است، نه دموکراسی! 🔹شب گذشته یک فایل صوتی از صحبت‌های «رعنا رحیم‌پور» خبرنگار بی بی سی منتشر شد که در آن وی به نحو بی‌پرده‌ای از هدف تکه تکه و تجزیه شدن ایران خبر می‌دهد و تاکید می‌کند که هدف پشت پرده آشوب طلبی‌ها نه دموکراسی، بلکه تجزیه است! 🔸او مشخصاً خبر می‌دهد که در رسانه سعودی ایران اینترنشنال ابلاغ شده که فقط با رهبران احزاب {تجزیه طلب} گفت‌وگو و به آنها تریبون داده شود! 🔹این فایل لو رفته یکی از صریحترین اذعان‌ها از ناحیه خود خبرنگاران رسانه‌های ضد ایرانی درباره عقبه آشوب‌ها و رسانه‌هایی نظیر بی‌بی‌سی و اینترنشنال است. ✅ ┄┅┅┅┅❀💠❀┅┅┅┅┄
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥توهین آشکار ایران اینترنشنال به اعتقادات ملت ایران ‼️«واقعه کربلا مزخرف و پروپاگانداست!» 🔹شبکه سعودی ایران اینترنشنال، در مصاحبه با شخصی به نام لادن بازرگان که از فعالان اپوزیسیون در خارج کشور است، در توهینی آشکار به اعتقادات مذهبی مردم ایران، واقعه کربلا و شهادت امام حسین(ع) و حضرت علی‌اصغر را پروپاگاندا و دعوای خانوادگی دانسته و از واژه مزخرف برای اهانت استفاده کرد! ✅ ┄┅┅┅┅❀💠❀┅┅┅┅┄
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 📍از دستگیری ۳ تیم تروریستی در کشور ، تا رو شدن دست آمریکا در ارسال سلاح های تهاجمی به اوکراین! 📩در بسته خبری_تحلیلی دوشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۱ ┄┅┅┅┅❀💠❀┅┅┅┅┄ 🇮🇷|
💢بزنگاه مرزبندی! 🔸ماجرای نقش‌آفرینی احزاب و گروه‌های سیاسی در طول یک قرن گذشته، همواره یکی از پرمناقشه‌ترین مباحث سیاسی کشور بوده است. در طول این سال‌های متمادی، به دلایل متعددی امکان بازتعریف حدود و ثغور فعالیت احزاب سیاسی در جامعه ایرانی فراهم نشده است و به طور کل با نوعی پراکندگی در فهم چیستی و چه باید کرد احزاب مواجهیم. ‼️ادامه مطلب را در اینجا بخوانید: https://basirat.ir/fa/news/341026/ ┄┅┅┅┅❀💠❀┅┅┅┅┄