eitaa logo
ثامن لنجان
817 دنبال‌کننده
10.4هزار عکس
3.1هزار ویدیو
464 فایل
ارتباط با ادمین : eitaa.com/Admin_lenjan3 پل ارتباطی: 09162067439 لینک: https://eitaa.com/joinchat/2481520700C37e0ccc129 https://eitaa.com/samen_lenjan با احترام ، تبلیغات نداریم...
مشاهده در ایتا
دانلود
🇮🇷🇵🇸 🖼 | ۱۴ گامی که دولت سیزدهم برای مبارزه با فساد برداشت 🍃🌹🍃 | ┄┅┅┅┅❀💠❀┅┅┅┅┄
🔰جنایات خونین رژیم پهلوی در دانشگاه‌ها 🔷
💢تصاویر/ جدیدترین کپسول زیستی ایران با پرتابگر بومی سلمان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
برنامه کامل تشییع دوازده شهید گمنام در استان اصفهان
🔴۱۲ توصیه مهم حضرت امام خامنه ای به تشکل های دانشجویی 🌹روز دانشجو گرامی باد 🇮🇷
| اقدامات دولت سیزدهم برای مبارزه با فساد ●➼‌┅═❧═┅┅───┄
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺از موشک شکرپایه تا موشک بالستیک! انتشار برای نخستین بار/ پخش تصاویری از اولین تست راکتی تیم شهید احمدی روشن در اتوبان قم در سال ۱۳۸۱ اولین راکت‌های به کار گرفته توسط مقاومت فلسطین، از ساده‌ترین و ابتدایی‌ترین مواد شیمیایی موجود و شکر و همچنین استفاده از لوله های انتقال آب موجود در غزه (برای تولید راکت ها) ساخته شد تا پس از سپری شدن سال‌ها و افزایش توان دفاعی مقاومت، امروز شاهد پرواز موشک های ویران کننده مقاومت فلسطین تا قلب اسرائیل باشیم. ●➼‌┅═❧═┅┅───┄
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥حجت الاسلام طائب: چالش بیرونی امریکایی ها ایران، روسیه و چین می باشد که در اولویت آن ها ایران است رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه: 🔸 اولیت پس از ایران،‌ روسیه و سپس چین می باشد ●➼‌┅═❧═┅┅───┄
🌹۱۶ آذر روز دانشجو گرامیباد🇮🇷 https://eitaa.com/samen_lenjan
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
انتشار صورت مالی شرکتهای دولتی برای نخستین بار دولت سیزدهم برای مبارزه با فساد از مردم کمک گرفت و با انتشار 1124 صورت مالی شرکتهای دولتی برای نخستین ،بار دسترسی عموم مردم به عملکرد شرکتها و نهادهای دولتی و شکل گیری نظارت مردمی بر تاریکخانه صورتهای ملی شرکتهای دولتی را فراهم کرده است.
هوشمندسازی و ارتقای شفافیت اطلاعات اموال تملیکی یکی دیگر از بسترهای فساد اموال تملیکی و خلأ اطلاعات در این حوزه بود که بسترساز فساد شده بود. به همین دلیل هوشمندسازی و ارتقای شفافیت اطلاعات اموال تملیکی و تسریع در تعیین تکلیف اموال و ساماندهی انبارها در دستور | کار دولت سیزدهم قرار گرفت این امر موجب شد بیش از 60 درصد انبارهای سازمان 49) (انبار به شبکه متصل شود و به نوعی از فساد پیشگیری شود.
🔶 روزنامه آمریکایی: اسرائیل طی ۵۰ روز رکورد ۲۰ ساله آمریکا را شکست 🔹 گزارش روزنامه نیویورک‌تایمز: تعداد زنان و کودکانی که از زمان آغاز عملیات اسرائیل در ماه گذشته در غزه کشته شده اند، در حال حاضر به نزدیک به ۱۲۴۰۰ غیرنظامی رسیده‌است. 🔺 تعداد مشابهی نیز به عنوان کشته شده توسط ایالات متحده و متحدانش در افغانستان در طول نزدیک به ۲۰ سال جنگ ثبت شده‌است. 🔻 مردم در غزه حتی سریعتر از خونین‌ترین لحظات حملات تحت رهبری ایالات متحده در عراق، سوریه و افغانستان کشته می‌شوند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷🇵🇸 🎥 پایان اسراییل نزدیک است 🍃🌹🍃 🔸 « قدرت بازدارندگی به پایان رسیده است؛ این به برکت مقاومت جوانان فلسطینی است» |
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 رئیس‌جمهور روسیه در دیدار با رئیسی: خدمت مقام معظم رهبری بهترین آرزوها را برسانید.
سه تکنولوژی که آینده‌نزدیک ما را متحول خواهند کرد ۱. ارتباطات ماهواره ای 🛰 ارتباطات ماهواره ای به ما امکان می دهد از هر نقطه ای روی زمین به اینترنت دسترسی داشته باشیم. این می تواند برای آموزش، مراقبت های بهداشتی و تجارت انقلابی ایجاد کند. ۲. پرداخت های غیرمتمرکز 💰 پرداخت های غیرمتمرکز به ما امکان می دهد بدون نیاز به بانک یا موسسه مالی دیگر، به صورت مستقیم با یکدیگر پرداخت کنیم. این می تواند هزینه های معاملات را کاهش دهد و امنیت را افزایش دهد. همچنین می تواند به افراد در کشورهایی که سیستم های مالی ناکارآمد دارند، کمک کند تا به خدمات مالی دسترسی پیدا کنند. ۳. هوش مصنوعی 🧠 هوش مصنوعی در حال انقلابی در بسیاری از صنایع از جمله حمل و نقل و تولید است. پیشرفت هوش مصنوعی، می تواند به ما کمک کند تا زندگی خود را راحت تر، ایمن تر و کارآمدتر کنیم. به عنوان مثال، هوش مصنوعی می تواند برای تشخیص بیماری ها، بهبود حمل و نقل و خودکارسازی فرآیندهای تولید استفاده شود. 🔸اینها تنها سه فناوری از بسیاری از فناوری هایی هستند که آینده را شکل خواهند داد. با پیشرفت این فناوری ها، دنیای ما به مکانی بهتر برای زندگی تبدیل خواهد شد.
🔺کشورهای دارای سلاح هسته‌ای: - روسیه بیشترین کلاهک هسته‌ای در دنیا را در اختیار دارد. - تعداد کلاهک‌های اتمی روسیه و امریکا، قابل مقایسه با سومین کشور لیست، چین، نیست. - پاکستان و هند، دو رقیب متخاصم منطقه‌ای، از تعداد تقریبا یکسانی کلاهک هسته‌ای برخوردار هستند - رژیم اسراییل، به‌عنوان دشمن درجه‌ی اول ایران در منطقه، حداقل ۹۰ کلاهک اتمی در اختیار دارد. ⚠️ولی انگشت اتهام همواره به سمت ایران است!