eitaa logo
ثامن کردستان
397 دنبال‌کننده
19.9هزار عکس
9.5هزار ویدیو
123 فایل
کانال رسمی ثامن کردستان ارتباط با ادمین کانال با کلیک روی گزینه زیر: @samenkordestan1
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 🌹 امام خمینی (ره):هوای نفس از جلوه‌های شیطان است
🌹 امام خمینی (ره): 🔺 «ما همه انتظار فرج داریم، و باید در این انتظار خدمت بکنیم. انتظار فرج، انتظار قدرت اسلام است، و ما باید کوشش کنیم تا قدرت اسلام در عالم تحقق پیدا بکند، و مقدمات ظهور ان شاء الله تهیه بشود.». 📚صحیفه امام، جلد ۸ ، صفحه ۳۷۴
هدایت شده از KHAMENEI.IR
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 | امیدآفرینی در مهدویت ⭐ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: این اعتقاد در میان شیعیان، بزرگترین خاصیتش است. جامعه‌ی تشیّع فقط به برجستگی‌های تاریخ خود در گذشته متّکی نیست، چشم به آینده دارد. یک نفر معتقد به مسئله‌ی مهدویّت طبق اعتقاد تشیّع، در سخت‌ترین شرایط، دل را خالی از امید نمیداند و شعله‌ی امید همواره وجود دارد. ⛅ 💻 Farsi.Khamenei.ir
🌹امام خامنه‌ای: 🔺انتظارفرج فقط انتظار فرج به معنای حضرت ولی‌عصر سلام‌الله‌علیه و عجل‌الله‌فرجه و جعلنا‌الله‌فداه نیست مطلق فرج است. نفس اینکه انسان انتظار فرج داشته باشد، یعنی اگر در یک شدتی قراردارد، انتظار داشته باشد که آن شدت برطرف بشود. این یعنی چه؟ یعنی اینکه شما هرگز در هیچ شرایطی نباید ناامید بشوید، در هیچ شرایط شما ‎ را از دست ندهید. 🔻فرض کنید انسان در یک تونلی گیر افتاده که مدخل تونل را مثلاً یک سنگی بسته، انتهای تونل هم بسته است، در یک چنین وضعی هم انتظار فرج داشته باشید. یعنی خدای متعال ممکن است یک تفضلی بکند، فرض کنید گوشه‌ای از سقف بریزد راهی باز بشود انسان بیرون برود. 🔹 در هیچ‌شرایطی انسان نباید احساس بن‌بست بکند بلکه بایستی همیشه انتظار فرج داشته باشید. ۱۳۸۱/۰۷/۳۰
امیرعبداللهیان: ما هیچگاه از مذاکره فرار نکرده‌ایم وزیر امور خارجه در دیدار با رئیس جمهور نیکاراگوئه: 🔹ملت ایران همیشه در مقابل زیاده خواهی‌های آمریکا ایستادگی کرده و پیشرفت‌های چشمگیری نیز داشته است. 🔹طرف آمریکایی همچنان پیگیر مذاکره با ایران است و از جمله تاکید زیادی برای گفت وگو با ایران دارد. 🔹ما هیچگاه از فرهنگ مذاکره فرار نکرده‌ایم و در مذاکره منافع ملی کشورها را دنبال کردیم.
واکنش گوینده خبر تلویزیون به ادعای ممنوعیت گریم مجریان زن در صداوسیما 🔸️ریحانه‌سادات میرصانع، گوینده خبر شبکه یک سیما: 🔹️هیچ‌یک از دوستانم در واحد گریم مرخص نشدن. واحد گریم هم کار خودش رو انجام میده. آرایش هم که از قدیم ممنوع بود. 🔻برخی رسانه‌های داخلی و لندنی امروز با استناد به خبرسازی یک اکانت توئیتری مدعی شده بودند که گریم گویندگان زن تلویزیون از دو ماه پیش ممنوع شده و گریمورهای بخش‌های خبری از کار بیکار شده‌اند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ریزش‌برداری بهمن در محور بانه-سقز 🔹در پی بارش‌های اخیر محورهای مواصلاتی استان کردستان به ویژه محور بانه-سقز دچار اختلال تردد بین‌ جاده‌ای شد و خودروها و مسافران زیادی گرفتار برف و ریزش بهمن شدند. 🔹عوامل راهداری که این‌روزها به صورت شبانه‌روزی در جاده‌های استان کردستان مشغول خدمت‌رسانی هستند، بلافاصله پس از ریزش بهمن در این محورها حضور یافته و از جان خود مایه گذاشته و همچنان مشغول پاکسازی و ریزش‌برداری محور بانه-سقز هستند.
اروپا خواستار احیای کامل و سریع برجام «باقری» سفیر ایران در اتریش: 🔹یافته‌های من از جلسات اخیری که داشتم این است که بر خلاف ایالات متحده، اروپایی‌ها طولانی شدن جنگ اوکراین را در راستای منافع اقتصادی و امنیتی خود نمی‌دانند. 🔹آنها با رویکرد آمریکا در مورد برجام موافق نیستند و خواستار احیای کامل و سریع آن هستند. 🔹آنها شاهد تنش‌های بیشتر قبل از ماجراجویی جدید رژیم اسرائیل هستند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پیش‌بینی زلزله در هیچ کجا امکان‌پذیر نیست ▪️مردم به شایعات توجه نکنند رئیس مرکز لرزه‌نگاری دانشگاه تهران: 🔹زلزله خوی اتفاقی کاملا طبیعی بود و به هیچ عنوان هیچ عامل انسانی در آن دخالت نداشته است. 🔹پیش‌بینی زلزله در هیچ کشوری در دنیا امکان‌پذیر نیست اما شایعاتی مبنی بر وقوع مجدد زلزله در چند روز آینده به مردم اضطراب وارد کرده است. 🔹از مردم درخواست می‌کنم به شایعات به هیچ وجه توجه نکنند.
کشف بالون جاسوسی چین بر فراز آسمان آمریکا مقام ارشد دفاعی آمریکا: 🔺دولت ایالات متحده یک بالون جاسوسی و نظارتی را در ارتفاع بالا که در حال حاضر بر فراز قاره ایالات متحده است، شناسایی کرده و در حال ردیابی آن است. 🔺دولت ایالات متحده مطمئن است که این بالون متعلق به چین است.
واکنش پوتین به تحویل تانک‌های آلمانی به اوکراین رئیس‌جمهور روسیه: 🔹بعد از ۸۰ سال دوباره مقابل تانک‌های آلمانی قرار گرفته‌ایم. باورکردنی نیست؛ اما حقیقت دارد. 🔹به نظر می‌رسد کسانی که به دنبال شکست روسیه در میدان نبرد هستند متوجه این نیستند که جنگ مدرن با روسیه بسیار متفاوت خواهد بود. 🔹ما تانک به مرزهایمان با آنها گسیل نکردیم؛ اما آنها باید بدانند که ما توانایی پاسخگویی داریم و این توانایی محدود به استفاده از تسلیحات زرهی سنگین نیست.
حمایت آمریکا از اقدام خرابکارانه اسراییل در ایران 🔹سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا،‌ در پاسخ به این که با توجه به اعتراض ایران به شورای امنیت سازمان ملل مبنی بر نقش رژیم صهیونیستی در حمله اخیر به یکی از مجتمع‌های کارگاهی وزارت دفاع ایران در اصفهان، چه نظری در این باره دارد، گفت: 🔹شنیدن این پیام‌ها از سوی ایران واقعا جالب است. چون در هر صورت، این خود ایران است که تهدیدی علیه صلح و امنیت منطقه‌ای ایجاد می‌کند. 🔹ایران برنامه هسته‌ای‌اش را پیش می‌برد. صادرکننده اصلی تروریسم در جهان است. از نیروهایی نیابتی حمایت می‌کند که عمیقا موجب ثبات‌زدایی منطقه می‌شوند. همچنین برنامه موشکی‌اش را هم توسعه می‌دهد. بنابراین، این که ایران هر کسی جز خودش را ملامت می‌کند،‌ چیزیست که با آن مخالفیم.
✅🎥سخنگوی گروه فضایی وزارت دفاع: طراحی اولیه ماهواره‌برِ ۳۶ هزار کیلومتری انجام شده است 🔹اگر پشتیبانی کامل از مجموعه انجام شود رسیدن به مدار ۳۶ هزار کیلومتری در کمتر از چهار سال دست‌یافتنی است. 🔹این محصول ماهواره را در مدار ۳۶ هزار کیلومتری قرار می‌دهد. یک محموله به وزن چهار تُن را در مدار نزدیک به زمین حمل می‌کند. ۱۰ ماهواره را به‌طور همزمان پرتاب می‌کند و به‌صورت اقتصادی و رقابتی فعالیت‌های خود را انجام می‌دهد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
جزئیات افزایش حقوق کارکنان دولت 🔺رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور: 🔹حقوق عائله‌مندی و اولاد در فیش حقوقی سال آینده کارکنان دولت، ۶ برابر خواهد شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅📹 | اسرائیل روز به روز ناامن تر خواهد شد 👈🏻 رهبر انقلاب: روحیّه‌ی اسلامیِ مبارز و حماسی و جهادی، یک لحظه صهیونیست‌ها را راحت نخواهد گذاشت؛ این را بدانند.
هدایت شده از صدای انقلاب
iran-iran-music.mp3
6.47M
📢 💠ایران ایران سرود خاطره انگیز و ماندگار ایران ایران با صدای رضا رویگری 🆔 @sedayeenghelab_ir ➖➖🍃🌺🍃➖➖🍃🌺🍃➖➖
هدایت شده از صدای انقلاب
Sedaye_enghelab588.mp3
5.39M
📢 شماره۵۸۸ 💠«نفرین دهه هشتم» ✍فرزان شهیدی 💠در حالی که نابسامانی و شکاف‌های داخلی در رژیم صهیونیستی رو به افزایش است، هشدار «اسحاق هرتزوگ» رئیس‌جمهوری اسرائیل درباره فروپاشی جامعه صهیونیستی از درون، توجه محافل گوناگون را به خود جلب کرده است. به گفته «هرتزوک»، شرایط به وجود آمده به دلیل «بحران سیاسی» ناشی از سیاست‌های افراطی و نیز اصلاحات قضایی «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر جدید، همانند بشکه باروتی است که هر لحظه ممکن است منفجر شود. پیش از این «ایهود باراک» نخست‌وزیر اسبق رژیم صهیونیستی هم ابراز نگرانی کرده بود که اسرائیل در معرض «نفرین دهه هشتم» قرار بگیرد و عمر آن پیش از هشتادمین سالگرد تأسیسش پایان یابد. 🆔 @sedayeenghelab_ir ➖➖🍃🌺🍃➖➖🍃🌺🍃➖➖
شکست پروژه ناامن‌سازی ایران و تغییرات آشکار در مواضع غربی‌ها
مسابقه بزرک عکاسی به مناسبت دهه مبارک فجر ۱۴۰۱ با موضوعات ✓ ثبت راهپیمایی دهه مبارک فجر ✓ ثبت مراسمات خود جوش مردمی ✓ ثبت حضور نسل های مختلف در راهپیمایی ✓ثبت لحظات ناب از راهپیمایی ☆ جوایز ✓ نفر اول 15 میلیون ریال ✓ نفر دوم 10 میلیون ریال ✓ نفر سوم 5 میلیون ریال علاقه مندان به عکاسی و شرکت در مسابقه میتوانند حداکثر با ارسال سه عکس به ایدی kordestanaks@ در پیام رسان ایتا تا تاریخ 22بهمن 1401ارسال فرمایند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کفن کنید مرا رو به قبله حرمش نجف چه جای قشنگی برای تدفین است 🤲 یا امیرالمؤمنین حیدر 🌹میلاد مولایمان مبارک
تو جان منی و پرچمت محترم است سرمایه ی انقلاب تو مغتنم است سردار دلم به وصف نامت گفته: "جمهوری اسلامی ایران حرم است" 🦋 دهه فجر مبارک باد🦋. سراینده: نقیبی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سه روزنامه با یک تیتر در یک روز!!🧐 📝 پاورقی 📌 هر روز 🕗 ساعت ۱۹:۵۰ 📺 شبکه دو سیما