eitaa logo
ثامن کردستان
397 دنبال‌کننده
19.9هزار عکس
9.5هزار ویدیو
123 فایل
کانال رسمی ثامن کردستان ارتباط با ادمین کانال با کلیک روی گزینه زیر: @samenkordestan1
مشاهده در ایتا
دانلود
✅ تقویت پلیس امنیت اقتصادی برای مقابله با قاچاقچیان سردار رادان: 🔹مبارزه قاطعانه با قاچاق کالا یکی از ارکان مهم تحقق شعار سال و استراتژی پلیس به شمار می‌آید و در این خصوص تقویت پلیس امنیت اقتصادی فراجا در دستور کار قرار گرفت. 🔹تولیدکنندگان و کارآفرینان باید بدانند که زیر چتر حمایتی فراجا قرار دارند و پلیس با تمام وجود از آنان حمایت و پشتیبانی می کند.
🔰ترامپ محجبه شد ترامپ در یک گردهمایی ضمن انتقاد از رفتار غرب در مواجهه با کشورهای مسلمان گفت: «من اگر زن بودم حجاب می‌گذاشتم. به ما چه که برای حجاب و پوشش در کشورهای مسلمان دخالت کنیم. ۱۰۰۰ ساله آنها دوست دارند حجاب داشته باشند. چرا باید دخالت کنیم؟! من اگر زن بودم، نمی‌خواستم آرایش کنم، حجاب می‌ذاشتم، راحت.» این موضع‌گیری‌ها در حالی است که تاریخ، رفتار ترامپ را در قبال کشورهای مسلمان از یاد نمی‌برد که بزرگ‌ترین و سبوعانه‌ترین آن ترور وحشیانه سردار مقاومت بود. 🔰خبری بد برای مزدوران صهیونیستی عاموس یادلین رئیس سابق اطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی در متنی نوشت: «رهبر ایران لبخند می‌زند و می‌گوید رژیم صهیونیستی پیش از ضرب‌الاجل تصمیم به نابودی خود گرفته؛ در حال بحث‌اند که به ما حمله‌ کنند یا بگذارند از درون نابود شویم.» کاربری در حاشیه این متن نوشته است: «دست به دست کنید تا برسد به دست گردانندگان شبکه اینترنشنال و همه مزدوران نگون بخت موساد!» 🔰ترمز بریدن اجاره‌بها در فصل نقل و انتقالات آمارهای تغییرات اجاره مسکن نشان می‌دهد در سال 1400 رشد اجاره‌بهای مسکن با نرخ نزدیک به 47 درصدی و در بهمن امسال با نرخ رشد بیش از 50 درصدی، رکورد 32 ساله رشد اجاره‌بها در مناطق شهری کشور شکسته شده است، موضوعی که حتی نه در سال 1374 و 1375 و نه در سال 1390 و 1391 رخ داده بود. 🔰بانک‌ها جا زدند در قانون جهش تولید مسکن مقرر شده بانک‌ها سالانه حدود ۲۰ درصد از تسهیلات اعطایی به بخش‌هایی اقتصادی را به بخش مسکن تخصیص دهند، اما حالا سهم بخش مسکن فقط ۷ درصد است. به نظر می‌رسد بانک‌ها بنا به دلایلی همچون بلندمدت بودن زمان بازپرداخت تسهیلات مسکن، انگیزه چندانی به پرداخت اینگونه تسهیلات ندارند. 🔰یوان جایگزینی برای دلار یوان چین جایگزین دلار آمریکا به‌عنوان پرمعامله‌ترین ارز در روسیه شد. روسیه همچنین قصد دارد از یوان چین به جای دلار آمریکا برای تسویه‌ تجارت با آسیا، آفریقا و آمریکای لاتین استفاده کند. پیش از این برخی کشورها تصمیم گرفته بودند که در فروش محصولات خود از ارزهای ملی استفاده کنند. 🔰خدمت بانک مرکزی آمریکا به صهیونیست‌ها فعال رسانه‌ای آمریکایی فاش کرد: «بانک مرکزی، پیش از اعلام ورشکستگی بانک سیلیکون‌ولی به اسرائیلی‌ها هشدار داده بود تا پول‌شان را از حساب خارج کنند! اسرائیلی‌ها یک میلیارد دلار از بانک سیلیکون‌ولی را به حساب‌های خود در اسرائیل انتقال دادند.
احمق‌تر از احمق 🔹پس از آنکه کاخ سفید، دولت دونالد ترامپ را مقصر خروج فاجعه‌بار سال ۲۰۲۱ از افغانستان دانست، ترامپ، جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا را به باد انتقاد گرفت و او را «بزرگ‌ترین احمق» توصیف کرد. 🖋ترامپ ۷۶ ساله در حساب اجتماعی خود موسوم به «تروث سوشیال» نوشت: 🔸«این احمق‌ها در کاخ سفید که به طور سیستماتیک در حال ویران کردن کشور هستند و جو بایدن ناامیدکننده به عنوان بزرگ‌ترین رهبر احمق آنها، یک بازی اطلاعات نادرست جدید ایجاد کرده‌اند و آن هم مقصر دانستن «ترامپ» به خاطر تسلیم شدن بی‌کفایت خود در افغانستان است. من هم مانند دیگران شاهد وقوع این فاجعه بودم. دیدم که آنها ابتدا ارتش را از افغانستان بیرون آوردند، ۸۵ میلیارد دلار تجهیزات نظامی را رها کردند، اجازه دادند سربازان ما کشته شود و آمریکایی‌ها را رها کردند. تنها بایدن مسئول است نه هیچ‌کس دیگری.»
سفید و سیاه حضور مکرون در سرزمین اژدها 🔹استقبال از مکرون در فرودگاه پکن‌ آنگونه که باید می‌بود، نبود. باوجود استقبال اندک در فرودگاه، رئیس‌جمهور چین تلاش کرد تا کمی بیشتر مکرون را تحویل بگیرد. به همین دلیل او را به یکی از مناطق دیدنی برد و در فضایی غیر رسمی با او صحبت کرد. 🔸شی جین‌پینگ در تلاش است تا اروپای جنگ‌زده را از آمریکای فرصت‌طلب جدا کند، به کشورهای اروپایی به ویژه فرانسه بحران‌زده کمک کند شاید خودش را از بحران اقتصادی نجات دهد. 🔹رئیس‌جمهور چین تلاش می‌کند تا آنچه آمریکا در اروپا انجام نمی‌دهد را به شکلی به طرف اروپایی منتقل کند. در حالی که فرانسه به عنوان یکی از اعضای ناتو در سیاست کلی این پیمان جهت فشار بر چین باید حضور داشته باشد، اما آنها به شدت از رفتار آنگلوساکسونی لندن‌ـ واشنگتن در قاپیدن توافق فروش 50 میلیارد یورویی زیردریایی به استرالیا دلخور هستند و چین تلاش دارد تا از همین نقاط اشتراک استفاده کند. 🔸با این حال بعید به نظر می‌رسد که شی موفق شود، چرا که اروپا وابسته‌تر از آن چیزی است که به نظر می‌رسد.
همسایه‌ها نزدیک شدند، یانکی‌ها عصبانی 🔹روند مثبت توافقات میان ایران و عربستان در حالی مورد استقبال بسیاری از کشورها قرار گرفته که واکنش آمریکایی‌ها به این توافق جای تأمل دارد. 🔸بنابر گزارش وال‌استریت ‌ژورنال، «ویلیام برنز» نسبت به نزدیکی اخیر ریاض و ایران با میانجی‌گری چین ابراز نگرانی کرده است. 🔹به اعتقاد رسانه‌ها و کارشناسان بی‌طرف این نوع رفتارها نشان از هراس آمریکا از نظم نوین جهانی و آشکار شدن افول نظام سرمایه‌داری و یک‌جانبه‌گرایی غرب در عرصه جهانی دارد. 🔸بعد دیگر نگرانی آمریکا را در تأثیرات و نتایج هم‌گرایی دو کشور بر معادلات منطقه می‌توان جست‌وجو کرد. 🔹آمریکا که تلاش داشت با ایران‌هراسی و وعده‌های تسلیحاتی و سیاسی کشورهای عربی را به سازش با رژیم صهیونیستی و ایجاد جبهه واحد در قالب چتر امنیتی واحد علیه ایران سوق دهد این مسئله در کنار بحران داخلی رژیم صهیونیستی و ناتوانی دولت‌مردان آمریکا در حفظ این رژیم می‌تواند تأثیرات منفی بر انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا و تضعیف موقعیت دموکرات‌ها و شخص بایدن داشته باشد.
آچمز بی‌بی در هماهنگی مقاومت 🔹چند روزی از جسارت‌های گاه و بیگاه نتانیاهو به سوریه نگذشته بود که بسیاری از تحلیل‌گران برآن شدند که حرکت‌های صهیونیست‌ها را باید «بحران‌زایی خارجی برای عبور از بحران داخلی» دانست. 🔸بر همین اساس گفتمان مقاومت نتیجه گرفت که باید پاسخ بلوف‌های نتانیاهو را که در ضعیف‌ترین شرایط داخلی و خارجی قرار گرفته است را قاطعانه بدهد و لحظه‌ای درنگ نکنند. 🔹حملات منسجم و قاطعانه مقاومت در جبهه‌های مختلف نشان داد که دست گروه‌های مقاومت در منطقه نه تنها خالی نیست بلکه دست برتر است. در این زمینه چند نکته تحلیلی مدنظر است: 🔰گزاره‌های تحلیلی: 🔸 مقاومت با ابتکار عمل حمله از شمال و جنوب همزمان با آغاز درگیری در کرانه باختری، سیستم امنیتی رژیم صهیونیستی را کاملا غافلگیر کرد. 🔹 پاسخ رژیم صهیونیستی دو مؤلفه کلیدی داشت اول اینکه فاقد هرگونه ارزش نظامی بود و فقط برای این انجام شد تا از فشار افکار عمومی و اپوزیسیون در داخل سرزمین‌های اشغالی فلسطین کاسته شود. دوم اینکه پاسخ به گونه‌ای باشد تا طبق اخطار حزب‌الله لبنان تلفات انسانی نداشته باشد و آنقدر شدید نباشد تا منجر به پاسخ مجدد حزب‌الله و حماس نینجامد. 🔸 واکنش نتانیاهو برخلاف لفاظی‌های همیشگی‌اش، بسیار ضعیف و نشان‌دهنده ترس شدید از مواجه شدن با واکنش نظامی مقاومت به ویژه حزب‌الله بوده است. در مجموع واکنش کابینه نتانیاهو به شدت ضعیف بود، به نحوی که حتی صدای خود صهیونیست‌ها را هم درآورده. کاملا مشخص است که نتانیاهو و کابینه امنیتی وی نگران تشدید و گسترش درگیری هستند به نحوی که قابل کنترل نباشد. در این صورت شاهد مرگ زودرس کابینه وی خواهیم بود. 🔹 پاسخ مجدد صهیونیست‌ها عملا موجب به حرکت درآمدن چرخه جنگی دیگر خواهد شد که در آن صورت بازنده اصلی این جنگ نتانیاهو و کابینه وی خواهند بود. به بیانی دیگر، آغاز جنگی دیگر به معنای پایان کابینه جدید نتانیاهو خواهد بود و نتانیاهو این را به خوبی می‌داند. 🔸 همبستگی عملیاتی و رسانه‌ای ارکان جبهه مقاومت یک معادله جدید را رقم زده است. مقاومت اسلامی در فلسطین و لبنان نیز با علم و اشراف به وضعیت داخلی رژیم صهیونیستی و وضعیت بغرنج و بحرانی کابینه نتانیاهو به هیچ‌وجه حاضر نیست تا فرصتی استثنایی به نتانیاهو و کابینه وی برای فرافکنی و فرار از بحران‌هایش اعطا کند. از این‌رو پاسخی به تصمیم و کنش کنترل شده کابینه امنیتی نتانیاهو نخواهد داد. اقدام نظامی رژیم صهیونیستی نه چیزی به مزیت‌های تاکتیکی و استراتژیک این رژیم افزوده است و نه از هیچ یک از مزیت‌های تاکتیکی و استراتژیک مقاومت فلسطین و لبنان کاسته است.
خبرگزاری عربستان: هیئت سعودی وارد ایران شد 🔹خبرگزاری رسمی عربستان از ورود هیئت سعودی به ایران خبر داد. 🔹هدف از این سفر، بررسی سازوکارهای بازگشایی سفارت پادشاهی عربستان در تهران و کنسولگری آن در مشهد اعلام شده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅🔥🔥🔥دختری که سه ماه تمرین مداومِ گروه سرود را خراب کرد و موقع اجرا در مراسم اصلی، آبروی مربیشان را برد!!! 💢لطفا تا آخر گوش بدید. عالیه...😊👌
نماینده مجلس آلمان: آمریکا ثابت کرده که متحد نمی‌خواهد بلکه غلام حلقه به گوش میخواهد
واکاوی نمودار قیمتی ارز در سال های اخیر/ نرخ دلار در چه کانالی تثبیت می شود؟ 🔹 شاید در بسیاری از کشور‌ها نرخ ارز در مدت کوتاهی چند ده برابر شده و سقف‌های زیادی را شکسته باشد اما در کشور ما معمولا دلار پس از جهش‌های مقطعی، در مقابل شکستن سقف‌های قیمتی واکنش‌های جدی نشان داده و به راحتی از آن عبور نخواهد کرد. 🔹اساسا قیمت دلار توانایی شکستن سقف‌های پی در پی را ندارد و جدا از اینکه بانک مرکزی و سیاست‌گذار، دغدغه کنترل قیمت دلار را داشته و مستمرا آن را پیگیری می‌کند، مشخصا دلار، خود نیز به تنهایی کشش شکستن سقف‌های پی در پی را ندارد. 🔹 بررسی رفتار قیمت دلار در گذشته نشان می دهد که معمولا قیمت دلار به اعداد جدید خصوصا کانال‌های ده هزارتایی واکنش شدیدی نشان داده و این مهم در دو ماه اخیر در برخورد با کانال 50 هزار تومانی به وضوح مشخص است؛ قیمت دلار در بازار غیر رسمی در دو ماه اخیر حداقل 40 روز بالای کانال 50 هزار تومانی بوده و حتی قیمت‌های 59 هزار تومان نیز به خود دیده اما در نهایت در حال حاضر به کانال 40 هزار تومان وارد شده است. 🔹 در سال 1401 شرایط به گونه جدید رقم خورد و پس از کش و قوس‌های سه ماهه، سقف 40 هزار تومانی قیمت دلار شکسته شد و حال سوال اینجاست در شرایط فعلی که یک سقف 40 هزار تومانی در سال 1401 شکسته شده آیا مجددا و در فاصله بسیار کوتاه شاهد شکسته شدن سقف 50 هزار تومانی نیز خواهیم بود؟ در این باره می توان ادعا کرد که با نظم نمودار دلار در طول سال‌های اخیر حفظ خواهد شد و دلار در کانال 40 هزار تومان باقی خواهد ماند. 🔹 رصد و تحلیل بازار ارز در روز‌های اخیر نشان می دهد باوجود شکسته شدن‌های مقطعی سقف 50 هزار تومان همچنان به لحاظ متغیر‌های بنیادی و همچنین روانی بازار، پتانسیل تثبیت نرخ ارز بالای این محدوده وجود نداشته و باید منتظر تثبیت نرخ دلار در روند کاهشی خود در کانال 40 هزار تومان و پایین تر باشیم.
تجویز دارو در ایران ۲ برابر استاندارد جهانی است وزیر بهداشت: 🔹یکی از مشکلاتی که در کشور داریم، میزان بالای مصرف دارو است به طوری که میانگین تجویز دارو در هر نسخه در جهان ۱.۵ قلم است اما در کشورما حدود ۴ قلم دارو در هر نسخه نوشته می‌شود که بیش از دو برابر استاندارد جهانی است. 🔹با استفاده از برنامه پزشکی خانواده و سامانه یکپارچه الکترونیک سلامت، اطلاعات مربوط به مصرف دارو، مشخص و پایش می‌شود. 🔹یکی از اهداف ما کم کردن هزینه درمان مردم است و در تلاش هستیم با استفاده از نظام ارجاع هزینه ناشی از بستری بیماران را به حداقل برسانیم و حتی در مناطق محروم آن را به صفر برسانیم.
واشنگتن‌پست: "به خاطر کمبود مهمات، سربازان اوکراینی گلوله‌های توپخانه را جیره‌بندی می‌کنند!" پ.ن: اوکراین را به یک ویرانه تبدیل کردند و حالا کم‌کم افکار عمومی را برای رها کردن این ویرانه آماده می‌کنند!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
به وقت مردانگی 🔹چقدر زیبا فرموده اند مولا علی علیه السلام که مرد هیچ باری را سنگین تر از مردانگی بر دوش نمی‌کشد. مردانگی به گمانم خصایصی مانند جوانمردی واقتدار،امنیت ،مسئولیت، صیانت را در دل خود دارد. کلیپی جالب از مردانگی های یک خروس که شبیه ترین خلقیات را به انبیا دارد .البته احادیث درباره خروس سفید گفته اند اما این هم جالب است. ✍عالیه سادات
امروز زدم شبکه ۳ یه دفعه با این صحنه رو به رو شدم تمام وجودم اکلیلی شد 😍 ✍ مسعود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اینبار اعتراف اینترنشال این همون عقلانیت نظام هستش که درباره اغتشاشات و پسا اغتشاشات گفتم تو مطلب قبل دارن به جمهوری اسلامی ایران ایمان میارن😂 چه تعریفی میکنه ✍ حسین‌دارابی
. ✅ رویداد راهبردی؛ و جنگی که مغلوبه شد 🔹نباید از نشست هماهنگی فرماندهان مقاومت فلسطینی و لبنانی و... به آسانی گذشت. جلسه بیروت، رویدادی فوق العاده مهم بود. ♦️ارکان مقاومت در جبهه های شمالی، جنوبی، شرقی و مرکزی هم عهد شده اند به شکل هماهنگ نتانیاهو را گوشمالی دهند. بدین ترتیب نقشه وی نقش بر آب و جنگ مغلوبه شد. 🔹در نقطه مقابل، باوجود گذشت چند ماه از نخست وزیری نتانیاهو، نه بایدن حاضر است با او ملاقات کند؛ ♦️نه در جبهه داخلی از هم پاشیده اسرائیل حداقلی از اعتماد باقی مانده، که سران مخالفان حاضر باشند کنار نتانیاهو بایستند و با او عکس بگیرند. 🔹اپوزیسیون نه تنها با ماجراجویی های نتانیاهو موافق نیست، بلکه آن را نیرنگی برای سرکوب صدها هزار معترض می داند و اعلام کرده بی اعتنا به منع پلیس، امروز در خیابان های تل آویو، اعتراضات را از سرمی گیرد. ♦️این وضعیت دو پاره در مقابل انسجام فزاینده جبهه مقاومت، خروجی حقه بازی های نتانیاهو است. 🔹تایمز اسرائیل: نتانیاهو به وزرا گفت باتوجه به اختلافات داخلی، نباید به درگیری با حماس و حزب‌الله کشانده شویم. اختلاف به اندازه کافی درباره دیگر مسائل در خیابانها هست. ✍ محمد ایمانی
هدایت شده از صدای انقلاب
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📢 شماره ۶۷۶ 🔰 مجموعه جهاد تبیین و روایت (قسمت پنجاهم) 💠 موضوع: بررسی شبهه دور 🎙 کارشناس برنامه: دکتر یدالله جوانی 🆔 @sedayeenghelab_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ پیشنهاد تماشا / وقتی کودک میبدی از نماینده مجلس مطالبه می‌کند و به نتیجه می‌رسد
قانون نانوشته جمهوری اسلامی برای سلبریتی های لگد پران!
👆مادرقاتل ومادرمقتول در یک قاب ⭕️حمایت مادر سَنگدل از قاتل بچش و انتساب عنوان جاعلانه به او در سایه ی رافت نظام 🔺تو جنگ شناختی طوری رو ذهن و قلب آدما کار میکنن که مادر ، قاتل پسرشو مجاهد بی گناه خطاب میکنه!!
قاتل فرزندم قهرمان است... وقتی از جنگ روایت ها حرف میزنیم از چه چیز سخن می گوئیم؟ شاید باورتان نشود. اما قدرت جنگ روایت ها در دگرگون سازی انسان ها فراتر از تصور است. 🔹در جنگ سخت یک نفر کشته و حذف می شود. 🔹در جنگ نرم یکی نفر حذف می شود و به جبهه مقابل اضافه می شود. 🔹اما در جنگ روایت ها یک نفر بدون اینکه حذف شود و در همان جبهه داخلی برای جبهه مقابل کار می کند. 🔸در جنگ روایت ها کار با اعتقادات شما ندارند، کار با علائق شما ندارند، تنها و تنها قرارست آنچه می بینید را نبینید و بالاعکس. این جنگ سهمگین ترین و ویران کننده ترین است. نتیجه این جنگ یک مسخ هویتی است. 👈یک نمونه مادر کیان پیرفلک. ببینید جنگ روایت ها با یک مادر داغدیده چه می کند. 🔹وقتی فرزندش را کشتند، آنچنان غرق رسانه های دشمن بود که برای خونخواهی فرزندش به دامن قاتلان او پناه برد. 🔹و حالا که قاتل اصلی کیان را یافتند و قرارست قصاص شود، مدعی بی گناهی او شده است و هشتگ نه به اعدام یک بی گناه می زند. به واقع ببینیم چه فرآیندی درون یک نفر باید طی شود  که قاتل فرزندش را مظهر شرف بداند و برای آزادی اش کمر راست کند؟ اینها ثمرات یک جنگ تمام عیار ذهنی است. 🔸مادر کیان یک نمونه است. هرچند امیدوارم این مادر بیدار شود، اما چنین روزگار تلخی در کمین خیلی هاست. 👈این روزها با میدان داری رسانه های ضدانقلاب، رسانه های اجتماعی نیز  مملو از متن هائی است که نشان می دهد عده ای چطور چشم وگوش بسته سر قبرهای خالی گریه می کنند. عده ای که ناباورانه کشته سازی های تصنعی را باور کردند و خود را صاحب عزا می دانند. یک نمونه آشکار آن نیکا شاکرمی که داغداران او نه اطلاعیه دستگاه قضا و بلکه گزارش پزشکی قانونی را هم باور نکردند. یا نگین عبدالملکی که به بیان پدرش مرگ او بر اثر مسمومیت بوده و اما همچنان برای عده ای کشته اغتشاشات است. ❇️اما سخن اینجا نیست....از مصداق مادر کیان و نمونه های مشابه عبور کنیم. اصل جنگ در تسخیر روح و روان است. ابزار نیز فراتر از رسانه است. با یک جنگ ترکیبی مواجهیم که رسانه نیز جزئی از آن است. هدف نهایی این جنگ نیز تسخیر ذهن هاست. دشمن وقتی متوجه شد خاک و جسم این مردم را نمی تواند تصرف کند، سراغ ذهن ها رفته است. هر ذهنی به تسخیر برود گوئی جسم یک نفر به بند کشیده می شود و بخشی از خاک و سرمایه کشور به غارت می رود. در این جنگ ترکیبی، اقتصاد هم ابزار تسخیر ذهن است؛ حجاب نیز؛ اغتشاشات نیز... همه و همه ابزار است تا مادر کیان نبیند. تا من و شما نبینم. همین. ✅و اما در نهایت یک پیشنهاد ساده: در جهاد تبیین کم و کسری داریم. حقیقت دست مردم نمی رسد. باید تقویت شویم. اما در کوتاه مدت چاره چیست؟ چه کنیم؟ چاره اینست: هر امری را در این روزگار با اعتنا به نقشه دشمن ببینید. او چه می کند و چه می‌خواهد و سهمش چیست؟ ماجرا متفاوت خواهد شد. امتحان کنید. ✍ مهدیان
49.43M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
احمد قدیری پاسخ می‌دهد: با وجود این همه فساد در کشور چطور ادعای اسلامی بودن داریم؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سلام بر آن‌هایی که رفتند تا بمانند و نماندند تا بمیرند و تا ابد به آنان که پلاکشان را از گردن خویش درآوردند تا مانند مادرشان گمنام و بی مزار بمانند مدیونیم سلام بر آنهایی که از نفس افتادند تا ما از نفس نیفتیم قامت راست کردند تا ما قامت خم نکنیم به خاک افتادند تا ما به خاک نیفتیم سلام بر آنهایی که رفتند تا بمانند و نماندند تا بمیرند سلام بر شهدا‌ ... 🌹
پر بازدید ترین اخبار امروز 🔹در گفت‌وگوی تلفنی وزیر خارجه جمهوری آذربایجان؛ امیرعبداللهیان: اختلاف میان کشورهای منطقه به سود دشمنان است 🔸سرلشکر سلامی: صف کشورهای عربی برای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی نیز به انتها رسیده است 🔹شاخص بورس تهران ۶۴ هزار و ۹۲۳ واحد افزایش یافت/ رکورد شکنی بورس تهران 🔸 سفر هیأت سعودی به ایران برای بازگشایی سفارت در تهران 🔹 سازمان همکاری اسلامی: مسجدالاقصی تنها محل عبادت مسلمانان است 🔸 رژیم صهیونیستی پس از حملات مرگبار، فراخوان نیروهای ذخیره خود را آغاز کرد 🔹با اشاره به پاسخ موشکی از نوار غزه و لبنان؛ارتش رژیم صهیونیستی: لحظات بسیار سختی را سپری می کنیم 🔸 آغاز اعتراضات علیه کابینه نتانیاهو برای چهاردهمین هفته متوالی 🔹آمریکا با محکوم کردن دفاع مقاومت، بار دیگر از رژیم صهیونیستی حمایت کرد 🔸 نظرسنجی گالوپ؛ تردید ملت‌های مسلمان درباره انگیزه‌های ادعایی آمریکا در منطقه 🔹عضو برجسته انصارالله اعلام کرد: آغاز عقب نشینی امارات از یمن عراق: ترکیه به خاطر گلوله‌باران فرودگاه سلیمانیه «عذرخواه۳ی» کند 🔸پنتاگون درباره درز اطلاعات محرمانه مرتبط با اوکراین تحقیق می‌کند 🔹اسپوتنیک: استقرار سلاح‌های هسته‌ای آمریکا در اروپا تشدید شده است 🔸 وزیر خارجه طالبان: آمریکا در امور داخلی افغانستان دخالت می‌کند 🔹 شمالی سلاح استراتژیک زیردریایی آزمایش کرد 🔸 اعتصاب پزشکان انگلیسی و سرگردانی بیماران 🔹برگزاری مانور نظامی سه روزه چین در اطراف جزیره تایوان