eitaa logo
ثامن کردستان
397 دنبال‌کننده
19.9هزار عکس
9.5هزار ویدیو
123 فایل
کانال رسمی ثامن کردستان ارتباط با ادمین کانال با کلیک روی گزینه زیر: @samenkordestan1
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅🎥 قالیباف: ۷۰٪ از قوانین مجلس یازدهم اقتصادی بود 🗣رئیس‌مجلس: 🔸در مجلس یازدهم، هم از دانش جوان بهره بردیم، هم از تجربه افراد باسابقه. 🔹بیش از ۷۰٪ از قوانین مجلس یازدهم درباره مسائل اقتصادی بود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ یک فنجان تحلیل (قسمت سیزدهم) 👇👇 احراز صلاحیت ها به چه نحویست؟ کارشناس برنامه: دکتر مهدی سعیدی
🔰«هادی طحان نظیف» عضو حقوقدان و سخنگوی شورای نگهبان اعلام کرد: «پس از سه ماه بررسی‌ صلاحیت داوطلبان از سوی هیئت‌های نظارت و شورای نگهبان بررسی صلاحیت‌های داوطلبان کاندیداتوری انتخابات مجلس شورای اسلامی به پایان ‌رسید.» وی گفت: «در مجموع صلاحیت بیش از ۱۵ هزار و ۲۰۰ نفر از داوطلبان کاندیداتوری انتخابات مجلس تأیید شد و بر این اساس حدود ۷۵ درصد از داوطلبان به‌ تأیید صلاحیت رسیدند که نصاب قابل توجه در برگزاری انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران است و تاکنون سابقه نداشته است.» 🔰«امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در پیامی به مناسبت روز پاسدار نوشت: «دشمنان استقلال و اقتدار نظام، بارها با شگردها و دروغ‌پراکنی‌ها، سعی در مخدوش کردن چهره سپاه داشته‌اند، اما بدانند این شجره طیبه و مولود انقلاب با توکل به خدای متعال و همدلی و اتحاد ارتش و سپاه، به عنوان ید واحده، روز به روز قوی‌تر و منسجم‌تر شده و با این ترکیب مقدس هیچ قدرتی تاب و توان رویارویی با این کشور و مردم را نخواهد داشت.» 🔰مدیر کل آژانس هسته‌ای به خبرگزاری «رویترز» گفته است، ماه آینده برای اولین بار در طول یک سال گذشته به تهران سفر کند تا به فاصله گرفتن دو طرف پایان دهد. «رافائل گروسی» پس از جلسه با وزیران خارجه اتحادیه اروپا مدعی شد درحالی که سرعت غنی‌سازی اورانیوم به مقدار کمی از پایان سال گذشته کاهش یافته، ایران همچنان به میزان ۷ کیلوگرم اورانیوم ۶۰ درصد به صورت ماهانه غنی‌سازی می‌کند. 🔰وزیر امور خارجه عربستان سعودی، که برای شرکت در نشست امنیتی مونیخ به آلمان سفر کرده است، در مصاحبه با شبکه تلویزیونی دولتی «فرانس ۲۴» گفت، کشورش نگران بروز یک جنگ منطقه‌ای است. «فیصل‌بن فرحان» در عین حال گفت: «من معتقد نیستم که ایرانی‌ها خواهان جنگی گسترده‌تر هستند.» 🔰مقامات آمریکایی بامداد سه‌شنبه سرنگونی یک فروند پهپاد تهاجمی این کشور به دست ارتش یمن در آسمان این کشور را تأیید کردند. شبکه «فاکس‌نیوز» به نقل از یک مقام واشنگتن، گزارش داد: «می‌توانیم تأیید کنیم که یک فروند هواپیمای اِم‌کیو‌ـ۹ نیروی هوایی آمریکا در سواحل الحدیده سقوط کرده است.» 🔰«اسدالله بادامچیان» دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی گفت: «ما مدتی است که فهرست استان‌ها را در یک تفاهم با همه یاران خوب نظام و انقلاب در استان‌ها از بین نامزدها تعیین کرده و تقریباً هفته گذشته به فهرست نهایی و قطعی در سراسر کشور رسیدیم که منتظر آغاز رقابت انتخاباتی هستیم.»
صید بزرگ یمنی! 🔹در تنگه باب المندب، کماندوهای دریایی نیروی دریایی یمن به رهبری انصار الله یکی از پیشرفته‌ترین زیردریایی بدون سرنشین ساخت آمریکا REMUS 600 (ریموس600) را که توسط نیروی دریایی آمریکا به عنوان زیردریایی بدون سرنشین انتحاری ، شناسایی و مین یاب استفاده می‌شود، دست‌نخورده، توقیف کردند. 🔹تاکنون 175 دستگاه از این زیردریایی بدون سرنشین پیشرفته که می تواند تا عمق 600 متر شیرجه بزند و با سرعت 10 کیلومتر حرکت کند و تا 70 ساعت بدون وقفه حرکت کند، توسط آمریکا تولید شده است . 🔹این زیردریایی بدون سرنشین توسط ایالات متحده آمریکا، انگلستان، استرالیا و ژاپن استفاده می شود. 🔹آخرین بار، مدل مشابهی در سال 2018 توسط همین مردان انصار الله توقیف شد و به عنوان یک نمونه مهم فنی در ساخت زیردریایی بدون سرنشین خودمختار مهندسی معکوس شده و از آن پس در دستان یگان پهپادی محور مقاومت استفاده می‌شود. 🔹البته آمریکایی ها حالا حالا ها باید فکر کنند یمنی ها چطور از محل دقیق آن اطلاع داشتند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ سلسله برنامه‌های ویژه انتخابات 💠چهل چراغ با انتخابات (قسمت یازدهم) 💠ترغیب افراد ناراضی از وضع موجود پای صندوق رای 💠اگر قرار است فردی را برای رای دادن ترغیب کنید و یا حتی او را برای رای دادن به فرد خاصی مجاب کنید باید اطلاعات و آگاهی خودتان از موضوع مورد نظر کامل باشد...
در ماه گذشته، ایالات متحده حداقل 200 حمله هوایی به یمن انجام داده است. 🔹آمریکا و متحدانش با تمامی این تلاش‌های که کردند و به خاطر آن به بیشتر اهداف و کوه‌های جعلی حمله کردند، امیدوار بودند که با بمباران بیشتر ، بتوانند تنگه باب المندب را باز کند. 🔹اما در عوض به جای آنکه حملات متوقف شوند بلکه حمله های بیشتری از سوی یمنی ها علیه دشمنان انجام شده است 🔹حتی کشتی های جنگی نیروی دریایی آمریکا و بریتانیا مورد اصابت قرار گرفتند و کشتی های تجاری بسیاری نیز مورد اصابت قرار گرفتند. ایالات متحده بزرگترین شکست دریایی خود از زمان جنگ جهانی دوم را در برابر تعداد انگشت شماری از مردان کوه های یمن متحمل می شود.
30.78M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✅ انتظارات از مجلس آینده (قسمت بیست و نهم) 👇👇 بیش از دوازده هزار قانون وجود دارد ...
هدایت شده از صدای انقلاب
انتخابات18.mp3
6.43M
📢 شماره۱۰۳۸ 💠سلسله برنامه‌های ویژه انتخابات 💠چهل چراغ با انتخابات (قسمت هجدهم) 💠چرا شرکت در انتخابات دلسوزی برای ایران عزیز به شمار می‌رود؟ 🆔 @sedayeenghelab_ir ➖➖🍃🌺🍃➖➖🍃🌺🍃➖➖
هدایت شده از صدای انقلاب
Sedaye enghelab maj16.mp3
2M
📢 شماره۱۰۳۹ ⭕️💢⭕️ 🔴انتظارات از مجلس آینده (قسمت شانزدهم) 👇👇 ارتقای کارآمدی حکمرانی... 🆔 @sedayeenghelab_ir ➖➖🍃🌺🍃➖➖🍃🌺🍃➖➖
هدایت شده از صدای انقلاب
Sedaye enghelab yek12.mp3
2.5M
📢 شماره۱۰۴۰ ⭕️💢⭕️ 🔴 یک فنجان تحلیل (قسمت دوازدهم) 👇👇 نسبت میان مشارکت در انتخابات و مسائل اقتصادی چیست؟ کارشناس برنامه: دکتر علی کارگر 🆔 @sedayeenghelab_ir ➖➖🍃🌺🍃➖➖🍃🌺🍃➖➖
هدایت شده از صدای انقلاب
Sedaye enghelab ente.mp3
2.34M
📢 شماره۱۰۴۱ 🔻نقش مجلس در اقتصاد ✍️ میثم محمدی (کارشناس مسائل سیاسی) 🆔 @sedayeenghelab_ir ➖➖🍃🌺🍃➖➖🍃🌺🍃➖➖
هدایت شده از صدای انقلاب
انتخابات19.mp3
5.68M
📢 شماره۱۰۴۲ 💠سلسله برنامه‌های ویژه انتخابات 💠چهل چراغ با انتخابات (قسمت نوزدهم) 💠در جمهوری اسلامی رای مردم از چه جایگاهی برخوردار است؟ 💠نظام بدون حمایت و مشارکت مردم هیچ است... 🆔 @sedayeenghelab_ir ➖➖🍃🌺🍃➖➖🍃🌺🍃➖➖
43M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
انتظارات از مجلس آینده (قسمت سی‌ام) 👇👇 تضمین معیشت و منزلت اجتماعی، خواسته کارگران...
🔶 قیمت طلا، سکه، دلار و ارز 🔹 چهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲
✅ افتتاح کارخانه تولید محصولات سلولزی زریبار با حضور استاندار کردستان 🔹️ کارخانه تولید محصولات سلولزی زریبار با حضور اسماعیل زارعی‌کوشا استاندار کردستان در شهرستان مریوان به بهره‌برداری رسید. 🔹️ این واحد تولید دستمال کاغذی با مشارکت صندوق کارآفرینی امید احداث شده است.
ضد انتخابات رو سیاه است! 🔹با اندک تأملی در فعالیت‌های ضد انتخاباتی برخی از رسانه‌ها و هیئت‌های قدرت خارجی یا بعضاً داخلی میزان اهمیت و ارزش انتخابات عیان می‌شود. البته این دو گانه تزئینی و بی اثر بودن انتخابات و تلاش برای کمرنگ کردن حضور مردم پای صندوق‌های رأی از جمله نکات مغلطه‌آمیزی است که رسانه‌های ضد ایران دنبال می‌کنند؛ چراکه اگر به واقع انتخابات بی‌اثر است، پس چرا این همه تلاش می‌کنند که آن را بی‌اثر جلوه دهند؟ از سوی دیگر، این حجم از تلاش غربی‌ها برای کمرنگ‌سازی حضور مردم پای صندوق‌های رأی خود مهر تأییدی بر مردمی بودن و اثرگذاری نظر مردم در سرنوشت سیاسی کشور است. در واقع، همین حضور مردم پای صندوق‌های رأی است که به اقتدار و قدرت درون‌زای جمهوری اسلامی منجر شده است. همین پای کار بودن مردم است که سبب شده است ایران با وجود این همه موانع سخت بتواند به قدرت منطقه‌ای و یک قدرت بالقوه جهانی تبدیل شود. 🔸«اولاف شولتز» صدراعظم آلمان چند وقت قبل در نشست امنیتی مونیخ اذعان کرده بود، ایران به یک قدرت منطقه‌ای بسیار قوی تبدیل شده است و دیگر نباید اجازه داد ایران نفوذ و قدرت منطقه‌ای خود را گسترش بدهد. همچنین، شولتز تنها فردی نیست که نسبت به قدرت منطقه‌ای ایران هشدار می‌دهد؛ بلکه چندین نشریه غربی و آمریکایی به دفعات در طول این سال‌ها درباره اقتدار و قدرت ایران اظهار نگرانی کرده‌اند؛ اقتدار و قدرتی که خمیر مایه آن ملت سلحشور و با بصیرت ایران اسلامی است. 🔹در آن سوی میدان هم مقامات آمریکایی و غربی که سعی داشتند ایران را به سوریه، لیبی، افغانستان، ژاپن، سودان و غیره تبدیل کنند، رهبران و هدایت‌گران اصلی ستاد ضد انتخابات قلمداد می‌شوند؛ آنها تلاش دارند تا اولاً مردم ایران را از یک حق عمومی و با ارزش سیاسی و اجتماعی خود، یعنی رأی دادن محروم کنند و ثانیاً یک عنصر قدرت‌آفرینی به نام حمایت ملت را از کشور ایران بگیرند. البته دشمنان ایران بار دیگر شکست خورده و ملول خواهند شد؛ چرا که این ملت ثابت کرده‌اند همواره پای کار این نظامند. 🔸بنابراین، حضور حداکثری خشاب قدرت منطقه‌ای و بین‌المللی ایران را پر خواهد کرد و لازم است همه جریانات سیاسی تمرکزشان بر این حضور حداکثری باشد و همچنین برخی افراد که بعضاً با صورت انقلابی و دلسوز برخی قول و فعل‌هایی را که منجر به سیاه‌نمایی و تخریب نظام می‌شود، ترک گفته و موجبات تضعیف نظام نشوند.
✅ ضریب‌نفوذ گاز در جمعیت شهری و روستایی بیجار ۱۰۰ درصد است 🔹️ رئیس شرکت گاز بیجار: ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و روستایی شهرستان بیجار از نعمت گاز برخوردار هستند. 🔹️ در بیجار هیچ روستایی بدون گاز نداریم و گازرسانی به تمامی روستاهای دارای قابلیت گازرسانی انجام شده است.
✅ رقابت ۱۸۷ کاندیدا برای ۶ کرسی نمایندگی مجلس در کردستان 🔹️مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری کردستان: ۳۲۶ نفر بعنوان داوطلب نمایندگی مجلس دوازدهم در کردستان ثبت‌نام کردند که در مجموع ۱۳۹ نفر از این تعداد رد صلاحیت، عدم احراز و انصرافی بودند و در نهایت ۱۸۷ نفر به مرحله رقابت راه یافتند. 🔹️ استان کردستان با بیش از یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر جمعیت دارای ۵ حوزه انتخابیه و ۶ کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.
✅لایحه «آتش بس فوری در غزه» که الجزایر به شورای امنیت سازمان ملل ارائه کرد امریکا وتو کرد. برای سومین بار است که امریکا از آتش بس فوری در غزه جلوگیری می کند. اینکه در رسانه ها برای فریب افکارعمومی بایدن ازدست نتانیاهو ناراحت است او درخلوت به نتانیاهو فحش وناسزا میگوید یک دورغ شاخ‌دار است.
🚗 قیمت روز خودروهای داخلی و خارجی 🗓 چهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲ 🔹 ایران خودرو 🔸 سایپا ▫️ مونتاژی و وارداتی