eitaa logo
سَمتِ بِهِشت
2.6هزار دنبال‌کننده
21.4هزار عکس
5.7هزار ویدیو
213 فایل
‌ فعالیتها سایت www.samtebehesht.ir ویسگون http://www.wisgoon.com/samte_behesht پیام ناشناس http://harfeto.timefriend.net/16074218476816 ارتباط @Amirmehrab56
مشاهده در ایتا
دانلود
| تو فریاد دلهای مایی؛ بیا ◽️ خانه‌طراحان‌انقلاب‌اسلامی ▫️طراح: صدیقه احمدی (عج)
﹏ قال رسول الله(صلى الله عليه وآله)﹏ Ξالمهدي منا أهل البيتΞ •المصدر: كمال الدين و تمام النعمة، ص١٨٠. (عج)
⭕️ ماموریت بزرگ حضرت بقیه الله (عج)، قسط و عدل است 🔸 رهبر معظم انقلاب در سخنرانی تلویزیونی به مناسبت نیمه شعبان [۳]: 🔹ماموریت بزرگ حضرت بقیه الله (عج)، عبارت از قسط و عدل است، در بسیاری از روایات و زیارت‌ها به این موضوع اشاره شده است، عدلی هم که انتظار است که حضرت به وجود بیاورند، در بخش خاصی نیست و در همه وجوه است. 🔹آحاد بشر چه آن‌هایی که نخبه هستند و می‌توانند حوادث را تشخیص دهند و چه مردم که گرفتار زندگی هستند، همه این احساس نیاز را دارند، منتهی برخی آگاهانه و برخی غیرآگاهانه. 🔹برای اینکه این نیاز جهت پیدا کند و مفید فایده باشد، در اسلام خواسته شده از ما که انتظار داشته باشیم، انتظار فراتر از نیازمندی است، انتظار یعنی امید به اینکه آینده قطعی وجود دارد. (عج)
⭕️ باید در راه ایجاد جامعه مهدوی، خودسازی و دگرسازی کنیم 🔸 رهبر معظم انقلاب در سخنرانی تلویزیونی به مناسبت نیمه شعبان [۴]: 🔹انتظار فرج داشته باشید، انتظار فرج امید است. 🔹انتظار فرج، خود یک نوع فرج است، انسان را از حالت درماندگی نجات می‌دهد. 🔹انتظار به معنی نشستن و چشم به در دوختن نیست، انتظار به معنای آماده شدن و اقدام کردن است، به معنای این است که انسان احساس کند که عاقبتی وجود دارد. 🔹باید تلاش کنیم در راه ایجاد جامعه مهدوی، هم خودسازی کنیم و هم به قدر توانمان دگرسازی کنیم، و بتوانیم محیط پیرامونی خود را به حد توان به جامعه مهدوی نزدیک کنیم. 🔹جامعه مهدوی؛ جامعه، قسط، عدالت و برادری است. 🔹آرامش روانی ناشی از انتظار فرج را میشود به وسیله دعا و مناجات با پروردگار افزایش داد. 🔹راز و نیاز با ائمه که نزدیک‌ترین آحاد عالم وجود به پروردگار هستند، به انسان آرامش و امکان و اطمینان می‌دهد. 🔹دیشب قطعا میلیون‌ها نفر دست به دعا شده و همین موضوع برکات زیادی خواهد داشت، دیشب میلیون‌ها نفر موفق شدند با خدا حرف بزنند که این برکاتش را در جامعه نشان خواهد داد. (عج)
⭕️ بیماری کرونا آزمونی برای دنیا است 🔸 رهبر معظم انقلاب در سخنرانی تلویزیونی به مناسبت نیمه شعبان [۵]: 🔹بیماری کرونا یک ابتلای عمومی و آزمون برای دنیاست، دولت‌ها هم در این حادثه امتحان میشوند و مردم هم آزمون می‌شوند، آزمون عجیبی است. 🔹صدا و سیما در این زمینه بسیار خوب عمل کرده است. 🔹ملت ایران در آزمون کرونا و این بیماری عمومی و وبای مدرن خوش درخشید. 🔹کادر درمانی جان و سلامت خود را در اختیار مردم قرار دادند که این خیلی با ارزش است، خیلی از این‌ها به خانواده‌های خود سر نزدند و دچار خستگی و فشار عصبی ناشی از بیماران بدحال هستند. 🔹طلاب و دانشجویان بسیجی، هزاران بسیجی در بخش‌های مختلف و آحاد مردم خدمات با ارزشی که از ارزش توصیف بالاتر است، ارائه کردند که انسان را خرسند می‌کند. 🔹نیرو‌های مسلح از همه توان سازندگی و ابتکار خود استفاده کردند، حتی در مسائل علمی و کشفیات و تولید امکانات بهداشتی و درمانی. (عج)
⭕️ مردم ما عمق فرهنگ اسلامی خود را در جریان بیماری کرونا نشان دادند 🔸 رهبر معظم انقلاب در سخنرانی تلویزیونی به مناسبت نیمه شعبان [۶]: 🔹مشارکت‌های مردم بسیار زیبا و صحنه‌های جالب و شگفت انگیزی را به وجود آورد. 🔹مثلا در سبزوار طرح هر محله یک قربانی به وجود آمد و یک گوسفند قربانی و به نیازمند آن منطقه داده شد، یا در یزد یک مادر شهید به همراه سایر خانم ها، خیاط خانه ایجاد کرده و ماسک تولید می‌کنند. 🔹در نهاوند عده‌ای از بانوان که در زمان دفاع مقدس نان میپختند و برای جبهه میفرستادند، برای مهار بیماری فعال شده و کمک می‌کنند. 🔹در خوزستان، طلاب قرارگاه تشکیل داده اند. 🔹در شیراز معتمدین محلی با املاک صحبت کرده که اجاره نگیرند و یا مهلت بدهند تا کمک شود. 🔹این‌ها نشان دهنده عمق فرهنگ اسلامی در دل مردم ماست. 🔹فرهنگ و تمدن غربی هم متقابلا فرهنگ خود را نشان داد.
شنیدید میگن عدو سبب خیر شود؟ 🔻 چون ، با هیچ مدرکی نمیتوانستیم اینقدر مستند و واضح ،رأفت اسلامی نظام و آزادی بیانش را به رخ دنیا بکشیم 🔴حالا حرف بزرگتر از دهانش برای جایگاه رهبری را میگیم حالش خوش نبوده 🚫 اما یه سوال؟ ایشون گفته سپاه را از فعالیت غیر نظامی منع کنید،اونوقت قراره رئیست از پشت تلوزیون ،بیمارستان و نقاهتگاه برای کنترل بیماری کرونا بزنه⁉️ 📛حتما از کیش هم سیل را و از ویلای شمال زلزله را مهار کنه... ؟!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
⭕️ در غرب عده‌ای برای خرید اسلحه صف کشیدند 🔸 رهبر معظم انقلاب در سخنرانی تلویزیونی به مناسبت نیمه شعبان [۷]: 🔹برخی تلاش کردند فرهنگ ایرانی و اسلامی را تحقیر کنند، اما برخلاف خواسته آن‌ها این احساس تفکر اسلامی در مردم بسیار قوی و راسخ است. 🔹اینکه یک دولتی ماسک و دستکش متعلق به دولت دیگری را سر راه مصادره کند و به طرف خود ببرد، که این اتفاق در رابطه با چند دولت در اروپا آمریکا اتفاق افتاد. 🔹یا مردم هر روز در ظرف مدت کوتاهی فروشگاه‌ها را تخلیه کنند و حرص بزنند برای خرید بیشتر که یخچال‌ها و فریز‌های خانه خود را پر کنند و دکان‌ها خالی شود. 🔹یا کسانی برای چند دستمال توالت به جان هم بیافتند و یا برای خرید اسلحه صف بکشند، چون در این ایام احساس خطر می‌کنند. (عج)
⭕️مردم حقیقتا آنچه که ستاد ملی مبارزه با کرونا بیان می‌کند را عمل می‌کنند 🔸 رهبر معظم انقلاب در سخنرانی تلویزیونی به مناسبت نیمه شعبان [۸]: 🔹وقتی می‌گوییم غرب یک روح وحشیگری درون خود دارد که با ظاهر آراسته شان منافاتی ندارد، برخی انکار می‌کردند، امروز خودشان اذعان می‌کنند غرب وحشی زنده شده است. 🔹واقعا مردم آنچه که ستاد ملی مبارزه با کرونا به صورت قاطع بیان می‌کند، عمل می‌کنند. 🔹بله ممکن است یک چیزی را مردد عنوان کنند و مردم ندانند که باید انجام بشود یا نه. 🔹یک نمونه از عملکرد خوب مردم روز ۱۳ فروردین بود. انسان باور نمی‌کرد مردم سیزده به در را تعطیل کنند، اما تعطیل کردند. 🔹مردم نشان دادند به معنای واقعی کلمه یک نظم عمومی را در مقابله با این حادثه پذیرفتند و این باید ادامه پیدا کند. 🔹باید تصمیمات ستاد ملی که در این زمینه مسئول درجه اول است جدی گرفته شود و طبق آن‌ها عمل شود. 🔹کرونا یک مشکل بزرگ برای بشریت است، اما این مشکل در قیاس با بسیاری از مشکلات چیز کوچکی به حساب می‌آید ما مشکلات بسیاری را در دنیا و کشور داشتیم که نه تنها کمتر نبود بلکه بیشتر هم بود. (عج)
⭕️ مردمی که دستشان باز است به افراد ناتوان کمک کنند 🔸 رهبر معظم انقلاب در سخنرانی تلویزیونی به مناسبت نیمه شعبان [۹]: 🔹بدانید همین حالا هم بسیاری از مردم زیر ستم دشمنان و قدرتمندان رنج می‌برند، مردم یمن و فلسطین رنج می‎برند، پس مسئله کرونا ما را از توطئه دشمنان و استکبار غافل نکند. 🔹دشمنی استکبار با اصل جمهوری اسلامی است، اصل جمهوری اسلامی و مردم سالاری از نظر آن‌ها قابل قبول و قابل فهم نیست. 🔹مسئولان در ستاد ملی به صورت جدی مشغول به کار هستند، برای برخی از قشر‌های ضعیف هم فکر‌هایی شده است و من توصیه و تاکید می‌کنم که برنامه‌هایی که مسئولان دولت تصمیم گرفته، هرچه بیشتر، بهتر و سریعتر به اجرا دربیاورند. 🔹البته در کنار این هم مردم وظیفه دارند؛ عده‌ای هستند در این شرایط زندگیشان به سختی قابل گذران است و نمی‌توانند زندگی معمولی خود را اداره کنند، مردمی که دستشان باز است و توانی دارند باید در این زمینه فعالیت وسیعی را شروع کنند. (عج)
⭕️باید مسئله تولید را دنبال کنیم و برای کشور جهش تولید بیاوریم 🔸 رهبر معظم انقلاب در سخنرانی تلویزیونی به مناسبت نیمه شعبان [۱۰]: 🔹ماه رمضان در پیش است، چه خوب است که یک رزمایش گسترده‌ای برای کمک به نیازمندان به وجود بیاید برای همدلی مومنانه به نیازمندان و فقرا که اگر اتفاق بیافتد خاطره خوشی را در ذهن‌ها باقی خواهد گذاشت. 🔹مسئولان و فعالان جوان در عرصه علم و فناوری دو چیز را فراموش نکنند، یکی مسئله است که برای کشور حیاتی است. 🔹باید به هر قیمتی مسئله را دنبال کنیم، و برای کشور بیاوریم. 🔹دیگری مسئله ساخت و ساز و کار آزمایشگاهی و تولید نیاز‌های فراوانی است که جوانان در بخش‌های آزمایشگاهی آن را دنبال میکنند. (عج)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 ببینید | انتظار به معنای آماده شدن است، تلاش در راه ایجاد جامعه مهدوی 🔺 گزیده سخنرانی تلویزیونی رهبر انقلاب به مناسبت ولادت حضرت امام زمان(عج)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 ببینید | انتظار فرج یعنی امید به آینده قطعی 🔺 گزیده سخنرانی تلویزیونی رهبر انقلاب به مناسبت ولادت حضرت امام زمان(عج)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 ببینید | مأموریت بزرگ حضرت بقیةالله ایجاد قسط و عدل است 🔺 گزیده سخنرانی تلویزیونی رهبر انقلاب به مناسبت ولادت حضرت امام زمان(عج)
میلاد با سعادت منجی عالم بشریت، برپاکننده قسط و عدل منتقم خون حسین(ع)، حضرت ولیعصر، امام زمان، مهدی موعود (عج) بر عموم شیعیان جهان مبارک باد . . .   (عج)
اگر مهدی زهرا باز گردد / جهان آیینه اعجاز گردد سرم را پیش پایش می گذارم / که با خاک رهش دمساز گردد . . . ولادت امام زمان (عج) مبارک باد   (عج)
یک پرسش ساده کلید قفل دل شد / آیا تو مولای خودت را دوست داری؟ آیا به یاد یوسف تنهای زهرا / در غیبتش خونین دل و چشم انتظاری . . . ؟ ولادت امام زمان (عج) مبارک باد   (عج)