eitaa logo
ثن ایچ 🍹
371 دنبال‌کننده
958 عکس
462 ویدیو
3 فایل
و دیگر هیچ، ناشناس: https://abzarek.ir/service-p/msg/4366006 https://daigo.ir/secret/91547762635 یکی از ادمیناتون: @azar_s_m اون یکی ادمینتون: @Zoleykha999 اگه حال نمیکنید با اینجا تعارف نکنید و بروید عیبی ندارد🙏 ولی من فوشتون میدم دیگه راضی باشید.
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از مَحبورات
طبیعیه که حس آلمان بعد از پایان جنگ جهانی اولو دارم؟
چمیدونم یا اینا جدی جدی قوم برگزیده ان
یا ما به نفرین بعل دچار شدیم
ثن ایچ 🍹
حق با اونا بود ... همش تقصیر رائفی پوره🫵🏻
هدایت شده از رحمتیسم | Rahmaatism
✍🏻 هدف آمریکا برای رسیدن به پیروزی کامل، فقط شکست نظامی طرف مقابل نیست. آمریکا معمولاً در خلال جنگ یا پس از یک آتش‌بس موقت، تلاش می‌کند آن سیستم و حکومت را از نظر ایدئولوژیک و اعتباری بی‌آبرو کند تا حامیانی که با اعتقاد و انگیزه پای آن نظام ایستاده‌اند، به‌تدریج از آن فاصله بگیرند. وقتی بدنه حامی یک حکومت دچار تردید شود و اعتمادش را از دست بدهد، کاری که بمب و موشک نتوانسته انجام دهد، جنگ روانی و فرسایش اعتقادی انجام می‌دهد. به همین دلیل، برای رسیدن به پیروزی کامل، تضعیف باور حامیان به اندازه تضعیف توان نظامی اهمیت دارد. 🔺 @Rahmaatism ¦
خوش چشم دو ثانیه قبل اینکه خبرو بگن: هه هه ترامپ زنگ زده به پاکستان گفته اینو بگو جمهوری اسلامی انقد اسکل نیست اینجوری خودشو ضایع کنه
آها یه چیزی یادم اومد
ثن ایچ 🍹
خداوند انشاءالله رییس جمهور عزیزمونو به فیض عظیم جانبازی (فلج کامل و از بین رفتن قدرت تکلم) برسونه ✨
اینو که گفتم یکی اومد ناشناس گفت طرف هیچکس نیستم ولی شماها هیچ وقت یاد نگرفتید به تفکر طرف مقابل خودتون احترام بزارید و ... اینا که اون موقع بهش گفتم ولش کن حوصله بحث ندارم؛ اگه هنوز این جایی میتونی به صورت عملی جوابتو مشاهده کنی : تصور کن یه قانونی ، توافقی... چیزی ، مثل الان انجام میشد که بر خلاف خواست و تفکر اون جناح و اون مدل آدما بود ، بنظرت چیکار می کردن؟ رفتارشون چه تفاوتی با ما داشت؟ خب ، همون کاریو میکردن که وقتی کاندیدای مدنظرشون رای نمیاره میکنن .. تکرار ۸۸ 🤝 می ریختن سطل آشغال و ماشین آتیش میزدن و کوکتل و .. و وای آزادی و دموکراسی زدن و این صحبتا ، بعد احتمالا این وسط چارتاشونم میمردن و هیچی دیگه واویلا. حالا ما چیکار کردیم؟ جز اینکه اون تعدادی ام که رفتن بدون هیچ خشونتی شعار دادن علیه اینا رو نهی کردیم ، گفتیم نکنید ... با اینکه ۱۰۰ و خورده ای شبه تو خیابونیم ، پیر و جوون از زندگیمون زدیم از کشورمون دفاع کردیم ،حنجره مونو پاره کردیم چیزایی که می‌خوایم و گفتیم.. ولی انگار نه انگار... با این همه ما باز مثل اونا رفتار نمی‌کنیم ، ما کشورو به آشوب نمی کشیم و ده سال عقب نمی ندازیم بخاطر خواسته های خودمون (گرچه الان چیزی که می‌خوایم خواسته همه ست و منفعت ملی ... نه رییس جمهور شدن یه کاندیدا🚶‍♀) اینه فرق ما با اونا 🤝