eitaa logo
ثن ایچ 🍹
371 دنبال‌کننده
958 عکس
462 ویدیو
3 فایل
و دیگر هیچ، ناشناس: https://abzarek.ir/service-p/msg/4366006 https://daigo.ir/secret/91547762635 یکی از ادمیناتون: @azar_s_m اون یکی ادمینتون: @Zoleykha999 اگه حال نمیکنید با اینجا تعارف نکنید و بروید عیبی ندارد🙏 ولی من فوشتون میدم دیگه راضی باشید.
مشاهده در ایتا
دانلود
چمیدونم یا اینا جدی جدی قوم برگزیده ان
یا ما به نفرین بعل دچار شدیم
ثن ایچ 🍹
حق با اونا بود ... همش تقصیر رائفی پوره🫵🏻
هدایت شده از رحمتیسم | Rahmaatism
✍🏻 هدف آمریکا برای رسیدن به پیروزی کامل، فقط شکست نظامی طرف مقابل نیست. آمریکا معمولاً در خلال جنگ یا پس از یک آتش‌بس موقت، تلاش می‌کند آن سیستم و حکومت را از نظر ایدئولوژیک و اعتباری بی‌آبرو کند تا حامیانی که با اعتقاد و انگیزه پای آن نظام ایستاده‌اند، به‌تدریج از آن فاصله بگیرند. وقتی بدنه حامی یک حکومت دچار تردید شود و اعتمادش را از دست بدهد، کاری که بمب و موشک نتوانسته انجام دهد، جنگ روانی و فرسایش اعتقادی انجام می‌دهد. به همین دلیل، برای رسیدن به پیروزی کامل، تضعیف باور حامیان به اندازه تضعیف توان نظامی اهمیت دارد. 🔺 @Rahmaatism ¦
خوش چشم دو ثانیه قبل اینکه خبرو بگن: هه هه ترامپ زنگ زده به پاکستان گفته اینو بگو جمهوری اسلامی انقد اسکل نیست اینجوری خودشو ضایع کنه
آها یه چیزی یادم اومد
ثن ایچ 🍹
خداوند انشاءالله رییس جمهور عزیزمونو به فیض عظیم جانبازی (فلج کامل و از بین رفتن قدرت تکلم) برسونه ✨
اینو که گفتم یکی اومد ناشناس گفت طرف هیچکس نیستم ولی شماها هیچ وقت یاد نگرفتید به تفکر طرف مقابل خودتون احترام بزارید و ... اینا که اون موقع بهش گفتم ولش کن حوصله بحث ندارم؛ اگه هنوز این جایی میتونی به صورت عملی جوابتو مشاهده کنی : تصور کن یه قانونی ، توافقی... چیزی ، مثل الان انجام میشد که بر خلاف خواست و تفکر اون جناح و اون مدل آدما بود ، بنظرت چیکار می کردن؟ رفتارشون چه تفاوتی با ما داشت؟ خب ، همون کاریو میکردن که وقتی کاندیدای مدنظرشون رای نمیاره میکنن .. تکرار ۸۸ 🤝 می ریختن سطل آشغال و ماشین آتیش میزدن و کوکتل و .. و وای آزادی و دموکراسی زدن و این صحبتا ، بعد احتمالا این وسط چارتاشونم میمردن و هیچی دیگه واویلا. حالا ما چیکار کردیم؟ جز اینکه اون تعدادی ام که رفتن بدون هیچ خشونتی شعار دادن علیه اینا رو نهی کردیم ، گفتیم نکنید ... با اینکه ۱۰۰ و خورده ای شبه تو خیابونیم ، پیر و جوون از زندگیمون زدیم از کشورمون دفاع کردیم ،حنجره مونو پاره کردیم چیزایی که می‌خوایم و گفتیم.. ولی انگار نه انگار... با این همه ما باز مثل اونا رفتار نمی‌کنیم ، ما کشورو به آشوب نمی کشیم و ده سال عقب نمی ندازیم بخاطر خواسته های خودمون (گرچه الان چیزی که می‌خوایم خواسته همه ست و منفعت ملی ... نه رییس جمهور شدن یه کاندیدا🚶‍♀) اینه فرق ما با اونا 🤝
https://eitaa.com/Rahmaatism/29000 اینام که غریب گیر اوردن باز