eitaa logo
انقلابی‌نویس
1.4هزار دنبال‌کننده
4هزار عکس
1.7هزار ویدیو
55 فایل
اینـجا انـقلابـی نویـس مـینویـسد از مـسائل کـلان سیاسـی تا اجتمـاعی بعـد از حـدود یـک سـال
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴 ماموریت ویژه رای اولی‌ها 🔹 گذشت دورانی که برخی رای اول را رای مجانی می دانستند. امروز رای اولی ها، رای پرقدرت اند. رای پر قدرت فراتر از یک رای است چون هم متعصب است و هم رای ساز. 🔸 واقعیت اینست که به 3 دلیل رای اولی ها، رای پرقدرت اند و اگر موتورشان روشن شود قدرت اثرگذاری و موج آفرینی بیشتری دارند. 1️⃣ دلیل اول: آرای آرمانی رای اولی ها کمتر وارد مادیات شدند و آرمانی ترند. آرمان خواهان بیشتر قدرت تحریک اجتماعی دارند تا واقع گراهای رخوت زده. 2️⃣ دلیل دوم: آرای امیدوار رای اولی ها به دلیل سنین نوجوانی و جوانی آینده را روشن تر می بینند و امیدوار ترند. انسان امیدوار همیشه و همه جا موتور محرکه است نه مثل چریک های پیر و افسرده به گل نشسته و خسته. 3️⃣ دلیل سوم. آرای تغییر نوجوان و جوان اهل تغییر است. اهل متوقف نشدن. اهل اصلاح و تحول. آرای تغییر، آرای نه به وضع موجود است. آرای معترض و بسنده نکردن به آنچه هست. ✅ رای اول، بروز دوران اعتماد به نفس سیاسی و اجتماعی است. اگر به ظرفیت رای اولی ها واقف باشیم و این استعدادهای درونی را زنده کنیم، قدرت برانگیختگی اجتماعی شان شورانگیز است. 🔹 رای اول، جشن تکلیف سیاسی است و یوم الله. باید قدر دانست. 🔸 ماموریت ویژه این اعتماد به نفس جمعی و جشن تکلیف اجتماعی- سیاسی، فراتر از رای دادن، رای ساختن است. با این 3 ویژگی کلیدی در رای اولی ها، می توان انتظار شگفتی داشت. 💢 این چند روز باقی مانده با لشکر رای اولی ها می توان نهضت توزیع و انتشار محتوای انتخاباتی مجازی و گفت وگوهای چهره به چهره و خیابانی راه انداخت. این ماموریت را بدست رای اولی ها برسانید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 حکم جهاد ⁉️چرا حضرت آقا امسال به جای تکیه بر لیدرها ، یک به تک تک احاد مردم دادند؟! 🎙حجت‌الاسلام حاج احمد پناهیان
3711174194.pdf
9.09M
نحوه دعوت مردم و خویشان به شرکت در انتخابات با کمک از مکتب حاج قاسم
كمپين تواصي تلفني انتخابات-ستاد ملت امام حسين ع.pdf
10.65M
🔰🔰کمپین تواصی تلفنی🔰🔰 🤔چطور میلیون‌ها هموطن را تشویق به رأی دادن کنیم...🤔 🔸🔸كامل‌ترين جزوه ، جهت آشنایی عمومی با روش همراه کردن مردم در انتخابات با تماس تلفنی.. 🔸🔸 🔹از اين طرح جهت دعوت آشنايان و دوستان و نزديكان استفاده كنيد🔹 ✅راهنمای گام به گام تماس تلفنی با متد پیشرفته ♻️پاسخ به شبهات ❇️ آمار و طرح های دولتها 🔴 از اين فرصت باقی مانده جهت پيوستن به اين كمپين ، كوتاهی نكنيد 🔴 هر كس در هر موقعيت با هر ميزان از اطلاعات و با هر سنی ، می‌تواند از اين روش برای مشاركت حداكثری استفاده كند . ❗️تذكر : از اين جزوه برای گفتگوی چهره به چهره نيز می‌توانيد استفاده كنيد ( در معابر ، مساجد ، پارک‌ها ، تاكسی ، جمع‌های خانوادگی و دوستانه و ....) 👈لطفا در انتشار حداكثری اين جزوه همراهی کنید .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✳️ اگر ملت هوشیاری لازم را داشته باشد ، شایعه دشمن مثل یخی ست در زیر آفتاب 🙄 ❇️ کی باید این کار را بکند ، شما جوانها 🤗 ⭕️ آن چیزی که قدرتمندترین آدم تاریخ (امیرالمؤمنین) را آنجور مظلوم کرد نبود تحلیل سیاسی بین مردم بود 😔
آنچه سایه جنگ را از سر این کشور رفع کرد… ❓
به نام خدا اندر احوالات بازخورد سفر آیت‌الله رئیسی به خوزستان 💠 نخست جمهور در شرایطی که امید و نشاط اجتماعیِ مردم بواسطه هشت سال خسارت دولت مستقر تبدیل به بزرگترین بحران سیاسی کشور شده ؛ تا آنجا که گروه زیادی از تحلیلگران مردم را از طبقه حاکمیت جدا می انگارند ، دیدن صحنه های حضور پرشور مردم در حمایت از کاندیداها نمایشگر و تثبیت بخش جمهور نظام است. هر چند از نظر نامزدهای رقیب ناخوش بحساب آید . 💠 دوم مردم مسلما حضور چند ده هزار نفری مردم و ثبت کنشگری فعال سیاسی نیازمند همکاری و همراهی مسئولان شهری و کشوری است . این روزها ، ایام تبلیغات است و هر مسئول با میزانی از درک و فهم استاندارد ، خود را متعهد به رونق و فضای تبلیغات می‌داند . چرا که خلق حماسه حضور مردم در مهم ترین اتفاق سیاسی کشور نیازمند بستر است و این را هر کسی نمی‌فهمد بجز ادراکات تعالی یافته و فراتر نگر از عالم رقابت . 💠 سوم رقابت بسیار طبیعی است که برخی از نامزدهای فاقد پشتوانه ، از عقبه مردمی رقیب ناراحت و سرخورده شوند و زمین و زمان را به هم بدوزند ، بلکه اثر این جریان عظیم ایجاد شده را بکاهند . اما حضور مردم کار خودش را می‌کند و این رفتارهای واکنشی چیزی جز سبک‌تر کردن وزانت ایشان را ندارد . 💠 چهارم کرونا کرونا یک شرایط است و باید آن را پذیرفت . فضای بسته ممنوع است و فاصله اجتماعی الزام است . اتفاقی که هر روز در مترو تهران زیر پا گذاشته میشود و احدی خود را متعهد به واکنش نمی‌داند . وزیر بهداشت تذکر میدهد اما شهرداری حاضر به حذف طرح ترافیک نیست . اما یک کنشگری مردمی آنهم در فضای باز و رعایت مواردی همچون ماسک و... بیشتر جلب توجه میکند و تیتر می‌شود که "پس مردم کشک؟" البته که نه. و البته که باید ضعف های احتمالی را مرتفع نمود ، اما اینها مردمند و حاکمیت موظف است شرایطی را ایجاد نماید تا از حقوق خود از جمله کنشگری سیاسی محروم نمانند . ✍ محمدحسین محمدی زاده
🔆 گردانندگان اقتصاد ژاپن اکثرا دانش آموختگان حقوق بودند . 😳
⭕️ حکم های ساختگی‼️ 🔹️تصاویری تحت عنوان حکم انتصاب مسئولان ستاد آقای رییسی در فضای مجازی در حال دست به دست شدن است . 🔹️پاسخ مهدی دوستی سخنگوی ستادهای مردمی حامی سید ابراهیم رئیسی : 🔹️ستادهای حامی آیت الله رییسی مردمی است ، مردم هم به دنبال حکم برای فعالیت نیستند . 🔹️به جز احکام صادره از سوی شورای مرکزی هماهنگی با رویه مشخص ، سایر احکام منتشره در فضای مجازی ، خود ساخته و باطل است و شیطنت محسوب میشود . 🔹️امروز مطالبی در فضای مجازی دیدم که صادر کننده حکم جعلی است! برا تخریب به هر چیزی متوسل نشوید .