eitaa logo
انقلابی‌نویس
1.3هزار دنبال‌کننده
4هزار عکس
1.7هزار ویدیو
55 فایل
اینـجا انـقلابـی نویـس مـینویـسد از مـسائل کـلان سیاسـی تا اجتمـاعی بعـد از حـدود یـک سـال
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ هر انگشت جوهری یعنی انگشت در خون‼️ پاسخ یک دختر انقلابی به مسیح علینژاد👏👏 ۱۴۰۰
✅ اگر پرسیدند : چه فایده؟... اگر پرسیددند : "چه فایده؟ اینا هم بیایند مثل همان ها هستند" ✅ این چند مورد را مرور کنید : مجلس یازدهم را موافقم باشیم یا مخالف، نمونه ای است برای نقش صندوق در اصلاح و تغییر . 🔹قانون راهبردی برای لغو تحریم ؛ هم قفل صنعت هسته ای را باز کرد و هم دست تیم مذاکره را 🔹️قانون مالیات بر خانه های خالی ؛ ثمره اش هم شد مبارزه با احتکار و کنترل سوداگری 🔹تصویب طرح مالیات  بر عایدی سرمایه که مانع سفته بازی در مسکن می‌شود 🔹️تصویب طرح امنیت غذایی در کشور که این اوضاع نابسامان را سامان می‌بخشد . 🔹تامین منابع همسان سازی حقوق بازنشسته‌ها 🔹️کاهش تبعیض مالیات بین پولدارها و سلبریتی‌ها 🔹افزایش چند برابری حقوق سربازها 🔹️نظارت بر خصوصی سازی‌ها مساله‌دار 🔹️افزایش وام ازدواج 🔹️وام ویژه برای خانوارهای صاحب فرزند و بدون مسکن 🔹سفرهای استانی رئیس مجلس 🔹️به حرکت وادار کردن دولتی‌ها با کمترین تنش و.... ✍ محسن مهدیان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
⭕️ ۵۸ اقتصاددان : رئیسی قادر به تغییر وضع موجود است 🔹۵۸ اقتصاددان با انتشار بیانیه‌ای تاکید کردند : بر اساس سوابق و برنامه‌های منتشره نامزدها ، بر این باوریم که آقای رئیسی و دولت جوان و انقلابی که ایشان آن را شکل خواهند داد قادر به تغییر وضع موجود می­‌باشند .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
زاکانی : 250 هزار میلیارد تومان را 3 برادر گردن کلفت با حمایت طبری بردند .
28.85M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚨افشاگرى از طراحى پيچيده اصلاح طلبان براى انتخابات
💬 کنایه زاکانی به ۸ دقیقه فرصتِ دولت برای دفاع از خودش در صدا و سیما
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 قاضی‌زاده هاشمی : کار آمریکایی‌ها کش دادن مذاکرات است که دست بالا را داشته باشند . 🔹از مردم عزیز تشکر می‌کنم بعد از مناظره اول با سیل عظیم استقبال مواجه شدم . 🔹کسی بجز بودن در میان مردم نمی‌تواند دغدغه‌های مردم را درک بکند . لازمه یک مدیر در جمهوری اسلامی همراهی با مردم است .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 زاکانی : امروز رقابت بین غارتگران و غارت‌شدگان است 🔹امروز رقابت میان غارتگران و غارت شدگان است و بنده خودم را صدای غارت شدگان می‌دانم . روزی به میدان رفتیم تا در مقابل متجاوزان خارجی قد علم کنیم ، اما امروز در مقابل غارت کنندگانی قرار داریم که آبرو ، جان و مال مردم را هدف قرار دادند . 🔹امروز بر خودم واجب می‌دانم با تمام وجود در مقابلشان بایستم و با حرف‌های جدید مشت کسانی که می‌خواهند مردم را فریب دهند باز کنم .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سعید جلیلی : ۱۲۰ سفر به استان‌های کشور داشتم 🔹دغدغه مردم چیزی نیست که با یک گزارش یا یک حضور در میان مردم فهمیده شود ، به ویژه برای کسی که رئیس‌جمهور است . رئیس‌جمهور باید دغدغه همه مردم ایران را بداند . 🔹در هشت سال گذشته در تمام استان‌ها و شهرها و روستاها جلسات متعدد برگزار کردیم و مشکلات مردم و اصناف و تولیدکنندگان را بررسی کردیم و برای آنها راهکار داریم . 🔹بسیاری از دغدغه‌های مردم مثل کرونا نیست که ناشناخته باشد و راهکار آن مشخص نباشد ، راه‌حل رفع مشکلات مردم مشخص است و فقط اراده جدی می‌خواهد .‌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 رئیسی : از اولین شرایط برای مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی ، ارتباط با مردم است 🔹باید از نزدیک با مردم سخن گفت و شکایات مردم را شنید . 🔹نامه‌های مردم را می‌بینم و از طریق فضای مجازی ، شکایات مردم را پیگیری می‌کنم . 🔹یکی از علل حضور من در استان‌ها ارتباط با مردم است . 🔹با سطوح میانی و بخش‌های اداری دستگاه قضایی هم مرتبطم و رصد می‌کنم . 🔹شرط موفقیت یک مدیر ، مردمی بودن است . 🔹مدیری که انتخاب می‌کنم ، سه شرط اساسی دارد : یک مردمی بودن ، دو ضد فساد بودن و سه روحیه انقلابی داشتن . 🔹نباید برای پیشبرد امور ، بهانه‌تراشی کند .
نامه‌ی همتی ، که در اون از دولت خواسته بود برای تأمین کسری بودجه ، قیمت بنزین را به لیتری 5 هزار تومان و قیمت نفت و گاز را به لیتری 1 هزار تومان افزایش بدهند ‼️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 قاضی‌زاده هاشمی : اگر غیرت بود در بورس جیب مردم زده نمی‌شد 🔹سفره انقلاب باید تکانده شود . بزرگترین درد مردم بند (پ) است ، پول و پارتی داشته باش و مشکلاتت را حل کن ولی ما بند (غ) غیرت را جایگزین می‌کنیم . 🔹اگر غیرت بود در بورس جیب مردم زده نمی‌شد. دولت برای همه مردم باید آرامش بیاورد . مردم امروز در مسئولان غیرت نمی‌بینند .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 رئیسی : چرا وقتی روحانی در عید به حرف وزارت بهداشت گوش نداد ، حساس نشدید؟ 🔹برای اجتماع اهواز مجوز گرفتیم و به حرف ستاد کرونا گوش کردیم . اگر آن‌قدر از این موضوع ناراحتید چرا وقتی روحانی با گوش ندادن به حرف مسئولان بهداشتی در عید به کشور خسارت زد حساس نشدید؟ من به هر استانی رفتم ، به حرف وزارت بهداشت گوش دادم . 🔹از کجا ذهن‌خوانی کردید که نظر من در مورد FATF چیست . ما دنبال منافع ملتیم . اگر منافع مردم در هر قراردادی باشد ما آن را می‎پذیریم .
پیشنهاد استوری
1_1019803085.pdf
6.56M
چرا باید به رئیسی رأی بدهیم ⁉️ در این فایل ۵۰ صفحه‌ای به ۴۰ دلیل برای رای دادن به آیت‌الله رئیسی اشاره شده است . پ.ن : به قول منطقی‌ها : اثبات شیء نفی ما عدا نمی‌کند .
1_1048605803.pdf
742.7K
اقدامات رئیسی در آستان قدس رضوی در این فایل ۱۷ صفحه‌ای به مهمترین اقدامات آیت‌الله رئیسی در آستان قدس رضوی پرداخته شده است .
اقدامات قوه قضائیه در عفو مجرمان.pdf
616.8K
اقدامات قوه قضائیه در عفو مجرمان در این فایل ۱۰ صفحه‌ای به مهمترین اقدامات آیت‌الله رئیسی در عفو مجرمان پرداخته شده است .
اقدامات قوه قضائیه در مقابله با کرونا.pdf
680.5K
اقدامات قوه قضائیه در مقابله با کرونا در این فایل ۷ صفحه‌ای به اقدامات قوه قضائیه در مقابله با کرونا در یک‌ ماهه نخست پرداخته شده است .
عکس نوشته‌ها دیوار شیشه‌ای.pdf
5.28M
حمایت آیت‌الله رئیسی از تولید و ایجاد اشتغال در این فایل ۱۲ صفحه‌ای به اقدامات آیت الله رئیسی در جهت حمایت از تولید و اشتغال پرداخته شده است .