eitaa logo
انقلابی‌نویس
1.3هزار دنبال‌کننده
4هزار عکس
1.7هزار ویدیو
55 فایل
اینـجا انـقلابـی نویـس مـینویـسد از مـسائل کـلان سیاسـی تا اجتمـاعی بعـد از حـدود یـک سـال
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سعید جلیلی : ۱۲۰ سفر به استان‌های کشور داشتم 🔹دغدغه مردم چیزی نیست که با یک گزارش یا یک حضور در میان مردم فهمیده شود ، به ویژه برای کسی که رئیس‌جمهور است . رئیس‌جمهور باید دغدغه همه مردم ایران را بداند . 🔹در هشت سال گذشته در تمام استان‌ها و شهرها و روستاها جلسات متعدد برگزار کردیم و مشکلات مردم و اصناف و تولیدکنندگان را بررسی کردیم و برای آنها راهکار داریم . 🔹بسیاری از دغدغه‌های مردم مثل کرونا نیست که ناشناخته باشد و راهکار آن مشخص نباشد ، راه‌حل رفع مشکلات مردم مشخص است و فقط اراده جدی می‌خواهد .‌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 رئیسی : از اولین شرایط برای مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی ، ارتباط با مردم است 🔹باید از نزدیک با مردم سخن گفت و شکایات مردم را شنید . 🔹نامه‌های مردم را می‌بینم و از طریق فضای مجازی ، شکایات مردم را پیگیری می‌کنم . 🔹یکی از علل حضور من در استان‌ها ارتباط با مردم است . 🔹با سطوح میانی و بخش‌های اداری دستگاه قضایی هم مرتبطم و رصد می‌کنم . 🔹شرط موفقیت یک مدیر ، مردمی بودن است . 🔹مدیری که انتخاب می‌کنم ، سه شرط اساسی دارد : یک مردمی بودن ، دو ضد فساد بودن و سه روحیه انقلابی داشتن . 🔹نباید برای پیشبرد امور ، بهانه‌تراشی کند .
نامه‌ی همتی ، که در اون از دولت خواسته بود برای تأمین کسری بودجه ، قیمت بنزین را به لیتری 5 هزار تومان و قیمت نفت و گاز را به لیتری 1 هزار تومان افزایش بدهند ‼️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 قاضی‌زاده هاشمی : اگر غیرت بود در بورس جیب مردم زده نمی‌شد 🔹سفره انقلاب باید تکانده شود . بزرگترین درد مردم بند (پ) است ، پول و پارتی داشته باش و مشکلاتت را حل کن ولی ما بند (غ) غیرت را جایگزین می‌کنیم . 🔹اگر غیرت بود در بورس جیب مردم زده نمی‌شد. دولت برای همه مردم باید آرامش بیاورد . مردم امروز در مسئولان غیرت نمی‌بینند .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 رئیسی : چرا وقتی روحانی در عید به حرف وزارت بهداشت گوش نداد ، حساس نشدید؟ 🔹برای اجتماع اهواز مجوز گرفتیم و به حرف ستاد کرونا گوش کردیم . اگر آن‌قدر از این موضوع ناراحتید چرا وقتی روحانی با گوش ندادن به حرف مسئولان بهداشتی در عید به کشور خسارت زد حساس نشدید؟ من به هر استانی رفتم ، به حرف وزارت بهداشت گوش دادم . 🔹از کجا ذهن‌خوانی کردید که نظر من در مورد FATF چیست . ما دنبال منافع ملتیم . اگر منافع مردم در هر قراردادی باشد ما آن را می‎پذیریم .
پیشنهاد استوری
1_1019803085.pdf
6.56M
چرا باید به رئیسی رأی بدهیم ⁉️ در این فایل ۵۰ صفحه‌ای به ۴۰ دلیل برای رای دادن به آیت‌الله رئیسی اشاره شده است . پ.ن : به قول منطقی‌ها : اثبات شیء نفی ما عدا نمی‌کند .
1_1048605803.pdf
742.7K
اقدامات رئیسی در آستان قدس رضوی در این فایل ۱۷ صفحه‌ای به مهمترین اقدامات آیت‌الله رئیسی در آستان قدس رضوی پرداخته شده است .
اقدامات قوه قضائیه در عفو مجرمان.pdf
616.8K
اقدامات قوه قضائیه در عفو مجرمان در این فایل ۱۰ صفحه‌ای به مهمترین اقدامات آیت‌الله رئیسی در عفو مجرمان پرداخته شده است .
اقدامات قوه قضائیه در مقابله با کرونا.pdf
680.5K
اقدامات قوه قضائیه در مقابله با کرونا در این فایل ۷ صفحه‌ای به اقدامات قوه قضائیه در مقابله با کرونا در یک‌ ماهه نخست پرداخته شده است .
عکس نوشته‌ها دیوار شیشه‌ای.pdf
5.28M
حمایت آیت‌الله رئیسی از تولید و ایجاد اشتغال در این فایل ۱۲ صفحه‌ای به اقدامات آیت الله رئیسی در جهت حمایت از تولید و اشتغال پرداخته شده است .
سند تحول.pdf
633.7K
سند تحول قضایی در قوه قضائیه در این فایل ۱۰ صفحه‌ای به اقدامات قوه قضائیه در سند تحول قضایی پرداخته شده است .
برخورد با مفسدین اقتصادی.pdf
725K
برخورد قوه قضائیه با مفسدین اقتصادی در این فایل ۱۳ صفحه‌ای به برخوردهای قوه قضائیه با مفاسد اقتصادی پرداخته شده است .
⭕️ توييت جديد قاضی زاده هاشمی👌
🔴 جامعه مدرسین حوزه علمیه قم طی بیانیه‌ای حمایت خود را از آیت الله سید ابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری خطاب به مردم منتشر کرد . 🔻متن این بیانیه که به امضای آیت‌الله بوشهری رسیده به این شرح است : بسم‌الله الرحمن الرحیم 🔹 ملت شریف و انقلابی ایران اسلامی سلام علیکم و رحمة الله با احترام ، در پی درخواست‌های مکرّر مردم متدیّن و انقلابی ، طلاب ، فضلاء ، بزرگان و علمای بلاد نسبت به معرفی نامزد اصلح از سوی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران اسلامی به استحضار می‌رساند ؛ جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بر اساس تکلیف شرعی و وظایف سیاسی ، اجتماعی ، فرهنگی و طبق دوره‌های گذشته موضوع را در دستور کار کمیسیون سیاسی اجتماعی این نهاد مقدس قرار داد و پس از برگزاری جلسات متعدد و ارتباط با علمای اعلام و هم‌اندیشی با گروه‌های مختلف و رعایت همه جوانب و معیارها و ارائه گزارشات در جلسات شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ، سرانجام موضوع در جلسه روز جمعه مورخ 1400/03/21 مطرح و با نصاب بیش از دو سوم اعضای جامعه ، حضرت حجت‌الاسلام و المسلمین حاج سید ابراهیم رئیسی "دامت توفیقاته" به عنوان نامزد اصلح شناخته شد . 🔹امید است ملت شریف ایران اسلامی با عنایت خداوند متعال و در ظل توجهات حضرت بقیة الله الاعظم "اروحنا له الفداء" و همچنین با لبیک گفتن به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای "مدظله العالی" با حضور پرشور و انقلابی خود در انتخابات 28 خرداد 1400 بار دیگر نقشه شوم استکبار جهانی را نقش بر آب کرده و عظمت ملت ایران را به جهانیان نشان دهند و با انتخاب ایشان ، موجبات تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی ، عدالت اجتماعی، مبارزه با فقر و فساد و تبعیض و رشد و اعتلای کشور را فراهم نمایند . و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته 🔹سید هاشم حسینی بوشهری رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم
آیت الله ناصری از اساتید برجسته اخلاق کشور و استاد حوزه علمیه اصفهان از حجت‌الاسلام سید ابراهیم در انتخابات ریاست‌جمهوری اعلام کرد . آیت‌الله ناصری گفته است "به دوستان ، همسایگان ، اقوام و کسانی که سوال می‌کنند ، بگویید ناصری آقای را تائید می‌کند" .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 اعتراف همتی به برخورد قوه قضائیه با ابربدهکاران بانکی آقای همتی وقتی کاندیدای روکشی نبودی اینجوری حرف میزدی!🤔
⁉️ | چرا اصلا رای بدیم وقتی نظام خودش انتخاب می‌کند؟!😳⁉️ 🔶 مجموعه ویژه 🔷 برگرفته از سخنرانی