eitaa logo
انقلابی‌نویس
1.3هزار دنبال‌کننده
4هزار عکس
1.7هزار ویدیو
55 فایل
اینـجا انـقلابـی نویـس مـینویـسد از مـسائل کـلان سیاسـی تا اجتمـاعی بعـد از حـدود یـک سـال
مشاهده در ایتا
دانلود
27.38M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️ نسخه کامل | مستند مهم "عهد اخوت" 💠تصاویر دیده‌نشده از سیدابراهیم‌رئیسی و حاج قاسم سلیمانی 🚨به جهت محدودیت‌های اینستاگرام برای تصاویر سردار حاج قاسم سلیمانی ، این مستند باید طور گسترده در شبکه‌های اجتماعی دیگر منتشر شود .
🚨 سعید جلیلی با حمایت از سیدابراهیم‌رئیسی از رقابت‌های انتخاباتی انصراف داد .
بیانیه دکتر جلیلی پس از انصراف از ادامه رقابت های انتخاباتی بسم الله الرحمن الرحیم ملت شریف ایران در طلیعه قرن جدید خورشیدی، ایران عزیز در آستانه یک انتخاب بزرگ قرار دارد. هشت سال کم توجهی به توان ملی و معطل گذاشتن ظرفیت های کشور ارمغانی جز تحریم های بیشتر ، تورم و بیکاری کم نظیر و بحران های بی سابقه در مسکن و بورس نداشته است. از شهادت امیرکبیر تا کنون هر بار ملت خواسته است به اتکای ظرفیت های خود و با استفاده از موهبت های بی نظیر الهی به یک جهش تاریخی نزدیک شود ، قدرت های استکباری و عوامل منفعل داخلی مانع شده اند و به تحقیر داشته های ملی پرداخته اند. انقلاب اسلامی یک خیز بلند تمدنی برای عبور از موانع خارجی و داخلی است واینک در گام دوم انقلاب ،اعتماد به سرمایه بزرگ جوانان انقلاب اسلامی و اتکا به ظرفیت های بی نظیر فرهنگی-اجتماعی-سیاسی-اقتصادی کشور؛برنامه،باور و اراده می خواهد تا با جهادی بزرگ ، جهش ایران اسلامی را در چهارسال آینده رقم بزند و در این سیر پر شتاب نباید حتی یک روز را از دست داد. همچون همیشه پیشران چنین تلاشی،حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای است و بی گمان آنگاه که منتخب شما میزان بیشتری از آراء را داشته باشد با پشتوانه بزرگتری امکان خدمت خواهد داشت. اکنون که بخش گسترده ای از آحاد جامعه به برادر گرامی حجه الاسلام و المسلمین جناب اقای سید ابراهیم رئیسی اقبال نشان داده اند شایسته است تا همه باورمندان جبهه انقلاب مبتنی بر آنچه ضرورت گام دوم انقلاب اسلامی است برای آغازی استوار،ازهم اکنون ایشان را با رای خود در قبول این مسئولیت بزرگ یاری رسانند . تشکیل دولت انقلابی مقدمه به میدان آمدن همه ظرفیت های مردمی و نخبگانی کشور است و نباید حتی یک روز را در مسیر این جهاد فراگیر و همگانی برای جهش ایران از دست داد از همه عزیزانی که تا کنون از سر صدق و نیت خالص به من لطف داشته اند می خواهم مبتنی بر باور، اراده انقلابی و برنامه هایی که در این هشت سال برای جهش کشور تهیه نموده اند تلاش خود را مصروف تایید، تصحیح و تکمیل مسیر دولت آینده نمایند. به همه این عزیزان به ویژه جوانان و نوجوانانی که در این ایام با شور انقلابی ،شبانه روز تلاش نمودند؛ تاکید می کنم مسئولیت جهاد بزرگ برای جهش ایران را همچنان بر دوش خود ببینند و بدون خستگی و با امید و شوق لازم ، این جهاد کبیر را با تکیه به هدایت و نصرت الهی وبا معارف عمیق دینی که در رهنمودهای حضرت امام و مقام معظم رهبری جلوه گر است در خود زنده نگاه دارند و همچنان پرشور و پر انگیزه ،الگویی برای عمل انقلابی خالص و هدفمند در میدان ها و چالش های پیش رو باشند. امروز روز جهاد بزرگ برای جهش ایران است : بسم الله الرحمن الرحیم
🔅دعوتنامه شخصی در فضای مجازی👌 🔅 ميتوانيد در واتساپ براي دوست و فاميل ارسال كنيد. 🔅يكي از اعضاء كانال اين دعوتنامه رو پيشنهاد دادند👇👇👇 🔅به سليقه خودتان و بسته به نوع مخاطبي كه داريد ميتوانيد تغيير دهيد.
💖 برادر عزیز *................🌹* سلام علیکم و رحمة الله قال الله تعالی: 📌«وَ لَنْ یجْعَلَ اللَّهُ لِلْكَافِرِینَ عَلَى الْمُؤْمِنِینَ سَبِیلًا» 📌 «إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ ینْصُرْكُمْ» 📌 «إِنَّ اللَّهَ یأْمُرُكُمْ أَنْ تُؤَدُّوا الْأَمَانَاتِ إِلَى أَهْلِهَا» 💖 *برادرم* ، ما مردم هر دردی و بلایی که داشته باشیم باید آنرا درمان کنیم... 🔥باید *بغض دلمون* رو با انتخاب مسئول دلسوز و مردمی جبران کنیم... 🚫 و نباید *سرنوشت ۴سالِ* آینده‌مان را با خواندن آیه‌ی یأس و ناامیدی و حاشیه‌های تخریبگران، به دست دوستداران دولت غربگرای روحانی سپرد ✍️ ⚠️ طبق قاعده قرآن، خداوند *اجازه نمی‌دهد* کافران بر مومنان تسلط داشته باشند. ✅ باید راه تسلط مستکبران و مسببین وضع موجود را ببندیم و با *انتخاب مسئول متعهد* و مردمی برای همیشه از شر نفوذیهای غربگرا و ناکارآمد راحت شویم... 🍃 *رای دادن* علاوه بر حق انتخاب کردن، تکلیف شرعی نیز می‌باشد لذا امانتی است که باید به اهلش سپرده شود. ✌️ پیروزی ما در گرو نصرت دین الهی است... 🌹به فضل الهی آینده روشنی در انتظار ملت خواهد بود... ✍️ برادر کوچکتان .......... شما را برای رأی به رئیس جمهور شایسته دعوت میکند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🛑 سخنان حاج حسین یکتا در مورد شرکت در انتخابات ریاست جمهوری
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 موشن گرافی خودتحریمی 💢 من رای نمیدم چون که... 🔹 کاری از ❌ محتوای این کلیپ ارتباطی با قرارداد fatf ندارد...
تعادل واقعی .mp3
3.59M
😘🔊 تعادل واقعی! 🔥 فریاد مردم ، پاسخ مسئولین... 🔥 مسأله امروز ما ، پیامک حجاب یا... !؟📩 🔥 چگونه مواضع سیاستمداران تغییر می‌کند؟ ✳️ 🔥 چه کسانی (؟) می‌خواستند روزی در وسط پیاده رو ، دیوااار بکشند...!؟! 🗝 🔥 و... 🎧 با هندزفری گوش کنید!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
به نظرتون آقای رشیدپور به کی رأی‌ میده؟ این کلیپ به شما نشون میده 🔹️ارسال به دیگران ، رأی‌ مجلس ، فقط رسایی
30.76M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💢 فیلم کامل سخنرانی تلویزیونی رهبر انقلاب خطاب به ملت ایران در آستانه انتخابات 28خرداد . 1400/03/26
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
جذب نیروی مدافع حرم از کلیه ی برادران و خواهرانی که آرزوی شدن را داشتند دعوت به عمل می آید تا در صورت تمایل نسبت به دفاع از حرم اهل بیت نهایتاً تا امشب ساعت 24 بامداد اقدام به ثبت‌نام نمایند . طبیعی است اولویت با کسانی خواهد بود که پیش از همگان نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند . 📌در حفاظت از حرم می‌میریم...😭
📸 حضور ایرانیان مسیحی، یهودی و زردشتی در حسینیه ارشاد تهران برای شرکت در انتخابات
🔴 حضور پر شور زائران مسجد مقدس جمکران پای صندوق های رای
🔴 بانوی سالمندی که با قابی از تصویر حاج قاسم پای صندوق رای آمد .
🔴 تا ساعت ۱۱ حدود ۴.۵ میلیون نفر در انتخابات رای داده‌اند .
814.5K
🔊 بشنوید : نسبت به کارشکنی‌های انتخاباتی 1⃣ گزارش نقص در بعضی شعبات اخذ رأی در شهرهای مختلف 2⃣ در صورت مشاهده تخلفات انتخاباتی چه کنیم؟ 3⃣ نسبت به چه مواردی حساس باشیم؟
🔴 دلیل نگرانی رهبر انقلاب از برخی اجراییات انتخابات مشخص شد 🔹رای‌گیری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری صبح امروز از ساعت ۷ آغاز شد ؛ به‌رغم اینکه مردم در بسیاری از شعب اخذ رای در تهران و شهرستان‌ها پیش از آغاز رای‌گیری حضور داشتند ، اما تمهیدات لازم برای رای‌گیری مطلوب نبوده است . 🔹گزارش‌های رسیده به تسنیم حاکی است در برخی مناطق تهران رای‌گیری با تاخیر انجام می‌شود و قطع دستگاه‌ها و مشکلاتی از این قبیل اعتراض مردم را در پی داشته است ؛ در بسیاری از شهرها و مراکز استان‌ها نیز شاهد وقوع اختلال در روند رای‌گیری بودیم . 🔹این درحالی است که رهبر معظم انقلاب دو روز قبل نسبت به تمهیدات روز رای‌گیری تذکر داده بودند . 🔹حضرت آیت‌الله خامنه‌ای روز چهارشنبه در گفت‌وگوی تلویزیونی با مردم تاکید داشتند که موضوع کمبود تعرفه یا تأخیر در رسیدن آن که یکی از مشکلات دوره‌های قبل در انتخابات است که باید برطرف شود . 🔹علاوه بر مشکلات اخذ رای در داخل کشور، در خارج از کشور نیز با چنین مسئله‌ای روبه‌رو هستیم . 🔹اشکالات موجود در روند رای‌گیری نشان می‌دهد که نگرانی‌های مقام معظم رهبری نگرانیِ بجایی بوده است و متاسفانه با توجه به اینکه سال ۹۶ نیز شاهد مشکلاتی از قبیل کمبود تعرفه بودیم و رهبر انقلاب نیز خواستار بهبود روند شده بودند ، اما مسئولان اجرایی انتخابات تدارکات لازم برای اخذ رای انتخابات را انجام ندادند .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢 سیدابراهیم رئیسی رای خود را در مسجد ارشاد شهر ری به صندوق انداخت .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 فحاشی و عصبانیت منافقین از رأی دادن ایرانیان در نیوزیلند