eitaa logo
انقلابی‌نویس
1.4هزار دنبال‌کننده
4هزار عکس
1.7هزار ویدیو
55 فایل
اینـجا انـقلابـی نویـس مـینویـسد از مـسائل کـلان سیاسـی تا اجتمـاعی بعـد از حـدود یـک سـال
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⬆️ وضعیت آشوب زده و نابسامان مهد_آزادی ؛ پاریس در پی درگیری‌های اخیر فرانسه 🔹جناب مکرون باغچه خودت رو بیل بزن
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⬆️ استوری نقل قول جمله وزیر علوم تایلند در محضر رهبر انقلاب و پاسخ جالب حضرت آقا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰 نحوه مبارزه دولت فیلیپین با ماشین‌های لاکچریِ قاچاق 🔹 در فیلیپین به منظور مقابله با فساد ، خودروهای لوکس و اسپورتی که به صورت قاچاق وارد این کشور شده بودند را تخریب می‌کنند .
وضعیت افغانستان! سفید : در اختیار دولت افغانستان سیاه : در اختیار طالبان قرمز : درگیری بین دولت و طالبان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❌🎥 دزدی در روز روشن منجر به تعطیلی 17 مغازه در سان فرانسیسکو شده 🔺گزارش شبکه فاکس نیوز با عنوان "خشونت در آمریکا" این افراد بازیگر نیستند ، تصاویر واقعیه ، هم همینطور . ✍️ فواد ایزدی 
تاجزاده یک ویدئو گذاشته که رهبری در آن از مشارکت 35 درصدی انتخابات در دیگر کشورها انتقاد کردند البته آقای تاجزاده بهتر می‌داند ماجرای مشارکت 49 درصدی ایندوره چه بوده و نیاز به توضیح نیست . اما جهت اطلاع دیگران ؛ مشارکت را باید در طول زمان دید نه یک نقطه . استمرار حضور مردم پای صندوق مهم است و باید برآیند و متوسط حضور را تحلیل کرد . مثلا وقتی یک نفر یک جا پایش گرفته و زمین بخورد نمی‌گویند طرف کلاً معیوب است . انتخابات در ایران متوسط 65 درصد است . حال آنکه در کشورهای خارجی همواره مشارکت همین است . اما این دوره مشارکت 49 درصدی 4 عامل داشت که با وجود این 4 عامل یک پیروزی بزرگ است . و اما 4 عامل 👇👇 1️⃣ از همه مهمتر ما درین انتخابات تلاش کردیم به مردم بگیم فساد و ناکارامدی دولت منتخب و مستقر را به پای کل ساختار و کل تاریخ نگذارید . بیاید پای صندوق . حل می‌شود . بخشی از مردم از آخرین باری که رای دادند جز تحقیر و بی‌کفایتی دولت چیزی به خاطر ندارند . بنابراین از رای و صندوق زده شدند . جالبست رسانه های خارجی مثل نیویورک تایمز این میزان مشارکت را با وجود این حجم از ناکارامدی در دولت شگفت انگیز دانستند ولی آقای تاجزاده و دوستان شان ظاهرا نفع و حیثیت شان در پرده پوشی است . 2️⃣ مطابق اجماع نظرسنجی‌ها حداقل سهم کرونا در کاهش مشارکت ده درصد است . مشاور وزیر بهداشت این افراد را ده میلیون نفر اعلام کرد . 3️⃣ همه رسانه‌های خارجی همزبان با خوارج و منافقان داخلی عملیات تروریستی ذهنی روی مردم اجرا کردند . هرچند شکست خوردند ولی بالاخره وقتی یک نادان از پشت سر صدا در می‌آورد ، ترسیدن و یکه خوردن واکنش طبیعی بدن است . سهم دروغ ها و تهمت ها و عملیات روانی ضدانقلاب داخلی و خارجی را نباید دست کم گرفت . از علینژاد تا احمدی نژاد سر این انتخابات هم عهد و هم قمار شدند . 4️⃣ البته ناشی گری یا خدای نکرده خیانت دولت در برگزاری انتخابات بود . معلوم شد تذکر رهبری دو روز قبل انتخابات ، اشاره به یک واقعیت بیرونی داشت . هم صندوق رای در خارج و امنیت ایرانی های خارج کشور و هم آشفتگی گسترده در برگزاری داخلی انتخابات . با این همه بزودی ثمره تغییر دولت را در صندوق رای آینده خواهید دید . ان‌شاءالله . ✍️ محسن مهدیان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 کدام دولت بهترین فرصت را برای تحریم ایران در اختیار آمریکا گذاشت؟!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 روحانی : دلیل مشارکت ۴۸ درصدی از نظر من روشن است ‼️ 🔹اگر دلایل اقتصادی و معیشتی عامل مشارکت پایین است چرا مشارکت در سیستان و بلوچستان که شرایط به مراتب سخت‌تر است مشارکت بیشتر بود‼️😒 🔰 پ.ن : وقتی داخل اتاق شیشه‌ای بشینی و داخل مردم نباشی نتیجه‌اش میشه همین که ندونی مردم برای چه پای صندوق رای نیامدند! آقای روحانی شما خواهشاً بعد از ۸ سال دیگه غصه‌ی مردم رو نخور تو فقط برو پشت سرت هم نگاه نکن!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ راه‌حل ، برجام است یا برگشت مسئولین به گفتمان دهه شصت؟ 🎙 رحیم‌ پور : 💬 برگردید به گفتمان دهه شصت که کسی نمی‌فهمید کی مسئول است و کی مسئول نیست . وزیرش با موتورگازی در خیابان می‌رفت و نخست وزیرش رجایی ، افتخار می‌کرد که دستفروش بوده است . اینها باعث می‌شود که مردم مقاومت کنند . 💬 مشکلات الان که یک‌صدم مشکلات دهه شصت نیست . همه چیز کوپن و صف بود ، ولی افکار عمومی و محرومین عصبانی نبودند .
رهبر انقلاب در روزهای آینده واکسن ایرانی کرونا می‌زنند 🔹رئیس فرهنگستان علوم پزشکی ایران : حضرت آیت‌الله خامنه‌ای از همان ابتدای بحران کرونا مشکلی برای انجام واکسیناسیون نداشتند ، ایشان دو شرط مهم برای تزریق واکسن داشتند ؛ نخست آنکه واکسیناسیون ایشان خارج از نوبت انجام نگیرد . دوم اینکه فقط واکسن ایرانی استفاده خواهند کرد . 🔹زمانی‎که واکسیناسیون هموطنان در بازه‌ی سنی بالای ۸۰ سال آغاز شد ، ایشان از دریافت واکسن خارجی خودداری کرده و منتظر واکسن ایرانی ماندند . نوبت نخست واکسن ایرانی برکت در حالی از سوی رهبر انقلاب مورد استفاده قرار خواهد گرفت که مرحله‌ی اول واکسیناسیون هموطنان ۸۰ سال به بالا در اردیبهشت و خرداد ۱۴۰۰ از طریق واردات واکسن خارجی انجام شده است .
دو شرط مهم رهبر انقلاب برای دریافت واکسن کرونا
🅾‌ تهدید ترور آقای رئیسی توسط موساد! ✍وقتی حاج‌قاسم که به اذعان خودشان فرد دوم جمهوری اسلامی است و دانشمندان بزرگ هسته‌ای را ترور می‌کنند و ما نمی‌گیریم ؛ نتیجه آن جسارت بیشتر دشمن است
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نفیس صدیق فمنیست توسط چه کسی دعوت شد به ایران؟ پروژه خیانت آمیز «کاهش جمعیت ایران» از کجا و توسط چه کسانی کلید زده شد؟ ➕ خاطره رفسنجانی 🇮🇷
🔺هرچند هدایایی که به سران کشورها داده می‌شوند زیاد شخصی محسوب نمیشوند و غالبا دارای پیام و مفهوم خاصی هستند اما کاش جماعتی که با خبر فیک اهدای هدیه هواپیمای لوکس امیر قطر به جناب رئیسی ، شروع به تخریب و لگد پراکنی کرده‌اند ، لااقل ابتدا از مستند بودن این خبر اطمینان پیدا می‌کردند تا در کنار کینه ورزی ، متهم نمی شدند به بیسوادی ؛ البته بنظر می‌رسد هدف این جماعت تطهیر خیانت های برخی دوستان شان می باشد ، درحالیکه بین هدایای دیپلماتیک آشکار و علنی با کمک های هدفمند و یواشکی (آنهم از سوی مغرضین و معاندین) از زمین تا آسمان فرق است!!!
صبا آذرپیک ، خبرنگار اصلاح‌طلبی که مدعی شد دولت روحانی از هیچ فردی شکایت نکرده! از منتقدین دلسوزی که مورد تهمت و شکایت دولت روحانی قرار گرفتن ، از جمله حسن عباسی ، سعید قاسمی و ... فاکتور بگیریم می‌رسیم به لیست بلندبالای خبرگزاری‌هایی که بارها و بارها مورد هجمه‌ و شکایت دولت تزویر قرار گرفتن!!!
دوگانه چندش آور ادعای دفاع از حقوق زنان در روز انتخابات مردی در مقابل شوهر یک خانم با الفاظ رکیک به او توهین کرد . حالا همین شخص را در کنار مدعی دفاع از حقوق زنان می‌بینید . انگار آزادی زنان تنها در بی حجاب و برهنه کردن آنان است و فحاشی به یک زن ایرانی در مقابل عموم مردم و همسرش آن هم تنها به جرم شرکت در انتخاب رئیس جمهور نقض حقوق زنان نیست که امثال مسیح علینژاد برای آن گریبان بدرند و اشک بریزند . این خانم که مورد اهانت قرار گرفت روسری هم بر سر نداشت .
بعضیاً جوری برای واکسن زدن رهبری نظر میدن و نگرانن که انگار برای بچه‌هاشون میخوان واکسن بزنن . میخوان دلسوزی کنن ولی ناخودآگاه دارن بی‌احترامی میکنن . رهبری رو یک فرد بی اختیار میدونن که دارن واکسن رو بهش تحمیل میکنن و ایشون رو جوری معرفی میکنن که انگار قدرت تشخیص درست و غلط رو نداره . لطفا ترمز کنید و بیاید پشت ولیّ ، جلوتر از ولی حرکت نکنید ⛔️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢 پاسخ جالب مرندی به سوال شیطنت‌آمیز مجری 🔻 پاسخ جالب دکتر مرندی ، استاد دانشگاه تهران به سوال شیطنت آمیز شبکه الجزیره : منافقین در کنار صدام حسین علیه مردم ایران جنگیدند . اعدام‌های دهه شصت ارتباطی به سیدابراهیم رئیسی ندارد .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 سیلی محکمی که همه در فرودگاه بین المللی کوراسائو در هلند شنیدند/قوانین در همه جای دنیا مهمتر از اشخاص است 🔺این سیلی که به گوش خواننده رپ (یوسیلویو) نواخته شد به دلیل این بود که وی مدرک جعلی ارائه داد که ثابت می‌کرد وی به ویروس مبتلا نیست و هنگامی که افراد امنیتی شک کردند ، او شروع به بلند کردن صدای خود در مخالفت با رویه مامورن علیه خودش کرد ، که این سیلی به صورتش خورد .
🔻‏افغانستان از حیث جغرافیایی و ایضاً فرهنگی یتیمه 💢اگر جمهوری اسلامی که گسترش انقلاب وظیفه اصلی و ضامن بقاء اونه به فکر حفظ ‎ اش و نجات اسلامگرایی در افغانستان نباشه، که از دوره جنگ سرد در زمین بلوک غرب بازی میکنه ! 🔻پس چه کسی به فکر افغانستانه؟ 🔻 پاکستان یا عربستان؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نشست نمایندگان 51 کشور جهان در ونزوئلا : وقتی مجری نام سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی را به زبان می‌آورد ، عکس‌العمل حاضرین را پ.ن : مَنْ كَانَ يُرِيدُ الْعِزَّةَ فَلِلَّهِ الْعِزَّةُ جَمِيعًا ۚ ؛ هر كس خواهان عزّت است ، پس عزّت، همه از آن اوست ( و به هر كه بخواهد مى‌دهد . ) سوره فاطر / آیه ۱۰ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ افراطی‌های دیروز ، روشنفکر نماهای امروز! 👤ابوالفضل پورعرب با اشاره به فیلم "عروس" : سکانس‌هایی که با خانم کریمی داشتیم ، حتماً یک نفر سومی باید روی صندلی عقب می‌نشست تا مشکل شرعی پیش نیاید . ⚠️زمانی که فیلم عروس ساخته شد ، محمد خاتمی وزیر ارشاد بود! همون جماعتی که می‌خواستن تو کلاس دانشگاه بین دانشجوهای دختر و پسر تیغه بکشن! همونایی که پونز میزدن تو سر ناموس مردم که چرا دو تا تار مو معلومه! همون جماعتی که کج فهمی و افراطی گریشون داد امثال شهید همت رو درآورده بود! ❌ امروز همون جماعت ادای روشنفکری در میارن!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ از زندگی در فقر تا خوی اشرافیگری جناب رئیس جمهور! 👈واقعاً چجوری میشه کسی که به گفته خودش درفقر بوده به جای اینکه الان مثل مردم زندگی کنه و لااقل حال مردم رو درک کنه دنبال آب پرتقال طبیعی و استخر و پتو اختصاصی باشه ☹️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️بسیارجالب | افشاگری سه دهه دروغ‌گویی لیبرال‌ها 👤دکتر شهریار زرشناس
🎙 همسر شهید چمران : 🌸 وسط شب که مصطفی برای نماز شب بیدار میشد ، طاقت نمی آوردم و می‌گفتم : بسه دیگه! استراحت کن خسته شدی . 🌺 او می گفت : تاجر اگر از سرمایه‌اش خرج کند ، بالاخره ورشکست می‌شود ، باید سود دربیاورد که زندگیش بگذرد ، ما اگر قرار باشد نماز شب نخوانیم ، ورشکست می‌شویم . 🔹 اما من که خیلی شبها به گریه مصطفی بيدار می‌شدم کوتاه نمی‌آمدم و می‌گفتم : .... مگر شما چه معصیتی دارید؟ چه گناهی دارید؟ خدا همه چیز به شما داده ، همین که شب بلند می‌شوید خود یک توفیق است . 🔸 آن وقت گریه مصطفی گریه‌اش هِق هِق می شد و می‌گفت : 🌸 آیا بخاطر این توفیق که خدا داده او را شکر نکنم؟ التماس دعای فرج آقا امام زمان عج 🤲🤲🌺🌺