eitaa logo
♡«سرباز انقلاب»♡
104 دنبال‌کننده
7.7هزار عکس
5.8هزار ویدیو
182 فایل
برای آگاهی، بصیرت افزایی و دانایی بیشتر در زمینه های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، مذهبی ارتباط با مدیر کانال(نظر، پیشنهاد، انتقاد): 👇👇👇 @sarbaz_enghlab لینک عضویت گروه "سربازان انقلاب" در ایتا :⁦ 👇👇👇 http://eitaa.com/joinchat/575471644C93798be525
مشاهده در ایتا
دانلود
. سئوال اینجاست که چه کسی با واقعه متروپل، آبادان را نماد مصیبت کرده؟ ‎وقتی ساختمانی در دولت روحانی با تخلف مجوز گرفته، با تخلف ساخته شده و از سازنده متخلفش هم تقدیر شده و در نهایت، ‎آواربرداری آن سهم دولت رئیسی شده! چه کسی آن را نماد مصیبت کرده؟! متروپل نماد وضعیتی است که دولت روحانی تحویل دولت رئیسی داده است. 🔺صفحات حمید رسایی در فضای مجازی🔻 eitaa.com/rasaee T.me/www_rasaee_ir instagram.com/rasaee.ir twitter.com/hamidrasaee
؟ خوب یا بد! این روزها بحث دو قطبی داغ تر از همیشه است. شاید بعد از توصیه رهبری مبنی بر عدم شرکت احمدی نژاد در انتخابات، به دلیل دو قطبی شدن، این عبارت بیشتر سر زبان ها افتاد و مورد تحلیل قرار گرفت و احیانا مانند چماقی برای زدن دیگران مورد استفاده قرار گرفت. اما تاکنون کمتر به مفهوم دو قطبی و مناط و ملاک بد و خوب بودنش توجه شده است. آیا داریم؟ دو قطبی خدا و شیطان، دو قطبی ولایت الهی و طاغوت، دو قطبی پیامبران و کافران، دو قطبی مومنان و منافقان و دو قطبی های دیگر مثل دو قطبی عقل و جهل یا جود و بخل. قاعدتا این دو قطبی ها بد نیست خوب هم هست، اصلا آن را به رسمیت می شناسیم و آن را ابداع و تقویت می کنیم. اما چرا؟ دو قطبی های مذکور اگر شکل نگیرد خوب از بد قابل تشخیص نیست. همیشه باید صف و جبهه حق و باطلی باشد تا انسان ها با اختیار خود حق یا باطل را انتخاب کنند. فالهمها فجورها و تقواها. دو قطبی مایه شکوفایی و رشد و تمییز و بالندگی عقل و فطرت است و به همین اندازه باعث ریزش و پسرفت در قهقهرا و شکست و بدبختی است. انسان همیشه باید اختیار کند در هر لحظه در هر آن! اگر دو قطبی وجود نداشته باشد اساسا مسئله اختیار و انتخاب خوب و بد معنا نخواهد داشت و جنود عقل و جهل امکان تبلور نخواهند داشت. پس از دو قطبی نترسیم و نهراسانیم، هر دو قطبی بد نیست بلکه خوب است تکوینا و تشریعا. اما آیا هم داریم؟ بله دو قطبی بد هم داریم. دو قطبی میان مومنین و بد است. دو قطبی که نیرو و توان جامعه ایمانی را کم و هدر دهد بد است. برای انسجام جامعه ایمانی است. اتحاد و انسجام جامعه ایمانی مطلوب بالذات است و دو قطبی مخل این مطلوبیت است، در نتیجه هر دو قطبی میان جامعه ایمانی ناپسند است لذا گفته شده است که با مومنین جدال و مرآء نکنید. اینک سوال انضمامی: آیا دو قطبی های کوچک و بزرگ رایج در جامعه امروز ایرانی مصداق دو قطبی های بد است یا خوب؟ جواب سوال سهل و ممتنع است. سهل است چون اگر یک طرف دو قطبی را اهل ایمان تشکیل نداده باشند بلکه منافقین و رویگردان های از دین و دیانت بودند این دو قطبی خوب و به نفع جامعه ایمانی است. اما ممتنع است چون تشخیص اهل و هواداران ایمان و نفاق سخت است، عموما. لیکن گاه اینطور نیست. منافقین خیلی رو بازی می کنند و مطامع خودشان را به زبان میآورند. در این دو قطبی ها اصلا نباید از حق مداری و اینکه طرف حق ایستاده ایم و احتمالا عده ای از ما دور می شوند هراسید(ایمان مردم دست ما نیست) اما باید ترسید از اینکه در تشکیل دو قطبی ها هوی و هوس یا منافقین و شیاطین در ما رخنه کنند! برای موفقیت در این مرحله بایست اهل مدارا و تبیین بود. علیه السلام تا لحظات آخر شهادت از تبیین دست برنداشت تا بتواند و لو یک نفر را از دو قطبی و یزید نجات دهد و مسیر را برایش باز کند. این مدارا و صبر حسینی لازمه استقامت و پایداری در مسیر حق و نجات از دو قطبی های حق و باطل است. تا در جبهه حق بمانیم و مانع کسی از الحاق به جبهه حق نشویم. م.ص.صادقی @atraf_man
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ویدیویی عجیب از اجتماع دهه نودی‌ها برای اجرای "سلام فرمانده" در یزد اخبار یزد در تلگرام👇 @akhbar_yazd
7.92M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📚 عجل‌الله تعالی فرجه الشریف 🌟 مجموعه بیانات آیت‌اللّٰه بهجت پیرامون حضرت ولی ‌عصر عجل‌الله تعالی فرجه الشریف ✅ مرکز تنظیم و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌العظمی بهجت با توجه به اهمیت موضوع مهدویت، بر آن شد کتابی با محوریت حضرت ولی‌عصر عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف، برگرفته از گفتار و سیره فقیه عارف، حضرت آیت‌الله‌ بهجت قدس‌سره منتشر نماید. 🔸کتاب حاضر، حاوی عصاره‌ای از سیره و زندگانی آن معلم بزرگ اخلاق و عرفان بوده و مشتمل بر چهار گلستان به شرح ذیل است: ✅گلستان اول: راه وصال؛ الگوی فکری و سیره عملی آیت‌الله بهجت درباره چگونگی ارتباط با امام زمان(عج) ✅گلستان دوم، دسته گل‌های نرگسی؛ بیانات و اشارات گرانبهای آیت‌الله بهجت پیرامون امام زمان(عج) ✅گلستان سوم، توتیای دیدگان؛ حکایاتی از تشرفات آیت‌الله بهجت محضر حضرت ولی عصر(عج) ✅گلستان چهارم، ملحقات (سخنی با خردمندان)؛ توضیح و تبیین موضوعات و مفاهیم طرح شده در بیانات آیت‌الله بهجت ⚠️🔻باتوجه به درخواست مکرر علاقه‌مندان، این کتاب به مدت محدود همچنان با تخفیف ویژه ۲۰ درصد نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، در فروشگاه اینترنتی بهجت آوا، متعلق به مرکز نشر آثار حضرت آیت‌اللّٰه بهجت عرضه شده است: 🛒 www.bahjatava.com 💻 مشاهده توضیحات بیشتر درباره کتاب، در سایت رسمی مرکز نشر آثار :🔻 ✅ https://bahjat.ir/fa/content/13097 ☑️ @bahjat_ir
یکی از رصدهایی که کردم بی اعتنایی یا تحقیر از سوی طرفداران و همفکرانشان بود. عجیب تر اینکه این طیف فکری از برخی مداحان و کارهایشان حمایت و تبلیغ و لایک میکنند و نسبت میگیرند. اسم ‌نخواهم برد اما نشانه این مداحان عمده شعرهای عشقی و محبتی با کمترین وجه سیاسی و اجتماعی است. این مداحان موضع مثلا انقلابی دارند اما همیشه منتقدند و همیشه طرفدار مردم اند!! (همیشه در دوگانه نظام و مردم اند) هدف از این نوشتار هشداری بود برای دوستان مومن که در شناخت جبهه اهل حق بیش از پیش کیاست داشته باشیم و رگه های انحراف را از اصالت ها تشخیص بدهیم. منظور طرد کسی نیست اما بایست حواسمان باشد که به چه کسی و چه اندیشه ای ضریب میدهیم. @atraf_man
* بسمه تعالی 🔻همانطور که مستحضرید از اول ماه ذی‌القعده تا آخر دهه ذی‌الحجه (۴۰روز) در بین اهل معرفت حائز اهمیت بوده و بزرگان به استفاده از این فرصت مبارک، تاکید می‌کرده‌اند. 🔸سال ۹۵ در پی درخواست‌های مکرر اعضای کانال مبنی بر انتشار توصیه‌ای از حجت‌الاسلام و المسلمین ناصری در مورد اربعین موسوی؛ از محضر ایشان درخواست توصیه‌ای شد که ایشان خطاب به اعضای محترم کانال مرقومه‌ای دقیق و قابل تامل لطف نمودند. 📜متن مرقومه: بسم الله الرحمن الرحیم «و واعدنا موسی ثلاثین لیله و اتممناها بعشر» کلمه لیله در این آیه شریفه قابل توجه است. ۴۰ شب بوده از مرحله «و باللیل افلا تعقلون» تا «و نجّیناهم بسحر» راهی است که همت، سعی و تلاش می‌خواهد. نافله شب، تلاوت قرآن، ذکر استغفار و توسل به حضرت بقیة الله روحی‌له‌الفداء بهترین وسیله و اسباب این حرکت آسمانی است. البته با ثبات قدم که حال ثابت از عمل صالح ثابت حاصل آید. و من الله التوفیق جعفر ناصری چهاردهم مردادماه ۱۳۹۵ آخر شوال ۱۴۳۷ ‌ ‌ 🔺 @nasery_ir ‌ ‌
🔻پلیس آلمان گفته که روزانه 40 کودک در این کشور مورد آزار جنسی قرار میگیرن و میانگین سالانه حداقل 100 کودک در این آزارها کشته میشن و تعداد پرونده‌های کیفری به 14000 تا رسیده 🔹رسانه‌ها چرا اینهارو نمیبینن و بدتر از اون چرا هیچ وقت عده‌ای با دیدن اینها از خواب بیدار نمیشن؟ 🆑اینجا پیچ آخره🔻 http://eitaa.com/joinchat/2884567040C4edcdaf490
♻️ پیشنهاد جنجالی یک هموطن مقیم آلمان به اصغر فرهادی موضوع فیلم عنکبوت مقدس، قتل‌های زنجیره ای زنان خیابانی توسط سعید حنایی در مشهد است.اما به طور موذیانه تلاش شده، جنایت‌های این قاتل زنجیره ای را به مذهب شیعه و اعتقادات وی ربط دهد. در تریلر این فیلم عکس هوایی از مشهد است که حرم امام رضا (ع) در مرکز آن است که شباهت عجیبی به تارهای عنکبوت دارد و بر این اساس‌، فیلم عنکبوت مقدس نام گرفته‌است. زهرا امیر ابراهیمی یکی از بازیگران این فیلم جایزه بهترین بازیگر زن را به خود اختصاص داد. من سناریویی را به آقای اصغر فرهادی پیشنهاد و هزینه های ساخت فیلم را هم تقبل می کنم. سال 2008 خبری کل اروپا را تکان داد' یوزف فریتزل' مرد یهودی اتریشی 24 ساله دخترش الیزابت را در زیرزمینی به مساحت یازده متر مربع زندانی کرده و قریب به 3000 بار به وی تجاوز می‌کند. الیزابت هفت بار از پدرش باردار می‌شود، که یکی از بچه ها بعد از تولد فوت می‌کند. جایزه که سهل است، اگر این فیلم اجازه اکران گرفت و به جشنواره‌ها راه یافت، من از آقای اصغر فرهادی و زهرا امیر ابراهیمی و... معذرت‌خواهی کرده و مجدد برانداز می‌شوم. 🔺صفحات حمید رسایی در فضای مجازی🔻 eitaa.com/rasaee T.me/www_rasaee_ir instagram.com/rasaee.ir twitter.com/hamidrasaee
5.29M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♻️ شاهکار دیگر دهه نودی‌ها برای سرود دیگری از نسل چهارم انقلاب (گروه سرود نجم الثاقب تهران) که حرف دل مردم است. 🔺صفحات حمید رسایی در فضای مجازی🔻 eitaa.com/rasaee T.me/www_rasaee_ir instagram.com/rasaee.ir twitter.com/hamidrasaee
✡ یهود و هالیوود 1⃣ بر تحلیل‌گرانِ عرصهٔ فیلم کودک و پویانمایی پوشیده نیست که محصولات پُرخرج از اهداف و غایات خالی نیستند و کشف این ساختارهای استراتژیک مخفی در ، بسی سخت‌تر از سینمای بزرگسالان است. 2⃣ و دنیاطلب برای بسط و گسترش اعتقادات خود دست به اعمال گوناگونی از جمله و مهندسی اجتماعی آن می‌زنند. 3⃣ در این میان، دنیای به‌خصوص سینمای کودک، مورد توجه جدّی آنها قرار گرفته است؛ خصوصاً که به‌نوشته مورخ هالیوودی «نیل گابلر» در «امپراطوری هالیوود»، تقریباً تمام پایه‌گذاران و ادامه‌دهندگان شرکت‌های اصلی هالیوود از با مرامی و نزدیک به می‌باشند. 4⃣ آثار مورد نظر ما در دو مقالهٔ ذیل نیز به‌نظر می‌رسد نزدیک به همین فضا بوده و نیاز به بازبینی و دقت بیشتری دارند. ✍ نویسنده: علی حامدین ✅ اندیشکده مطالعات یهود: 🇮🇷👉 @jscenter
✡ انیمیشن شیرشاه ۱.۵ 🎬 کارگردان: بردلی ریموند / فیلم‌نامه: تام روجرز / آهنگساز: دون هارپر / شرکت تولیدکننده: والت دیزنی / تاریخ اکران: ۲۰۰۴ 1⃣ در این انیمیشن «تیمون» و هم‌نوعانش موجوداتی هستند که گویا مشخص و امنی ندارند. تیمون، دوست ندارد حرف مادرش را مبنی بر این‌که «این در سرنوشت و طبیعت آنها است و هیچ سرزمینی متعلّق به آنها نیست»، بپذیرد. تیمون به‌دنبال است که آن را تبدیل به وطن خود کند و از آوارگی خارج شود. 2⃣ این خواسته نیز در طول داستان، خواسته‌ی کوچکی! معرفی شده که تحقّق آن حقّ کسی را ضایع نکرده و به کسی صدمه نمی‌رساند! در پایانِ داستان شاهد هستیم که مادر تیمون نیز از اعتقاد خود برمی‌گردد و تازه را با آغوش باز می‌پذیرد. 3⃣ در سکانس‌های مختلف این انیمیشن می‌بینیم که این خواستهٔ کوچکِ! تیمون (سرزمینی برای خود و هم‌نوعانش)، در ذهن بیننده به‌صورت «حق این موجودات» تداعی می‌شود. درواقع خواسته است که با ارسال این‌گونه سیگنال‌های روانی، حسّ ترحم و هم‌دردی مردم را برای قومی که به‌دنبال سرزمینی برای خود می‌گردد، برانگیزد و غصب سرزمین را از طریق احساسی توجیه کند. ✍ نویسنده: علی حامدین 📖 آنچه خواندید خلاصه‌ای بود از مقالهٔ «نقد انیمیشن شیرشاه ۱.۵». متن کامل این تحلیل را در لینک زیر مطالعه کنید: 👉 http://jscenter.ir/jews-and-the-media/jews-and-hollywood/10567 ✅ اندیشکده مطالعات یهود: 🇮🇷👉 @jscenter
✡ انیمیشن پرندگان خشمگین ۱ 🎬 کارگردان: کلی کایتیس / تهیه‌کننده: جان کوهن و کاترین ویندر / نویسنده: جان ویتی / شرکت تولیدکننده: راویو انترتینمنت / محصول: ایالات متحده و فرانسه / تاریخ انتشار: ۲۰۱۶ ✡ انیمیشن پرندگان خشمگین ۲ 🎬 کارگردان: توروپ ون اورمان / تهیه‌کننده: جان کوهن / نویسنده: پیتر اکرمن / شرکت تولید کننده: راویو اینترتینمنت / محصول: ایالات متحده و فنلاند / تاریخ انتشار: ۲۰۱۹ 1⃣ در ابتدای داستان می‌بینیم که «رِد» از کودکی اعتقاد زیادی (حتی بیش از دیگران) نسبت به عقاب افسانه‌ای (Mighty Eagle) دارد. عقابی که گفته می‌شود همواره از پرنده‌ها محافظت می‌کند و در مواقع نیاز به کمک آنها می‌شتابد. اما در ادامه عقاب افسانه‌ای درخواست کمک رِد و دوستانش را رَد می‌کند، در نتیجه رِد خود دست به کار می‌شود. 2⃣ داستان ابتدا به‌صورت سمبولیک، تفکّر در را نمایش می‌دهد؛ این‌که در اعتقاد یهودیت کلاسیک، «ماشیَح»، نجات‌دهندهٔ بوده و آنها را به منتقل می‌کند. 3⃣ فیلم، اما در ادامه، دیدگاه یهودیت کلاسیک را با ناکارآمدی به چالش می‌کشد! اینجاست که رِد از یک یهودی کلاسیک تبدیل به یک می‌شود. در اعتقاد یهودیت کلاسیک، یهودیان باید منتظر برای انتقال به «سرزمین موعود» باشند، اما چنین اعتقادی ندارد. صهیونیست‌ها بر رهایی به‌صورت بازگشت به (اسرائیل) بدون آن‌که منتظر ماشیَح باشند، تأکید دارند. ✍ نویسنده: علی حامدین 📖 آنچه خواندید خلاصه‌ای بود از مقالهٔ «نقد انیمیشن پرندگان خشمگین». متن کامل این تحلیل را در لینک زیر مطالعه کنید: 👉 http://jscenter.ir/jews-and-the-media/jews-and-hollywood/10569 ✅ اندیشکده مطالعات یهود: 🇮🇷👉 @jscenter