هلال ماه پیدا و تمام شد ماه میهمانی
تمام شد فرصت نابی که شیطان بود زندانی
در این پایان حسرت بار، خدایا خواهشی دارم
که ما را تا نبخشودی، از این دنیا نمیرانی
💠در این ماه 🌙 بندگی و قرب الهی ، امیدوارم بهترین تقدیرات برای شما نوشته شده و در کارنامه اعمال ماه مبارک رمضان ، عاقبت بخیری و عبادات و زیارت قبور ائمه و سربازی صاحب الزمان ثبت و ضبط شود.
التماس دعا 🤲🌹
🌺🍀🌹عید سعید فطر مبارک🌹🍀🌺
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👈 نمازی برای شغل دار شدن، خانه دارشدن، ازدواج فرزندان و هر حاجتی که انسان داشته باشد، این نماز را بخوانید.
👈 نمازی که اجازه آن از امام زمان(ارواحنافداه) گرفته شد
🍀پیشنهاد میکنم در نماز شب این نماز را بخوانید و انشاءالله عیدی خود را دریافت نمایید🌺
التماس دعا 🤲
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تقسیم وظایف تربیت فرزند
جالب و درس آموز
با لبخند تا انتها نگاه کنید😊
نهج البلاغه
حکمت 223 - ارزش شرم و حیا
وَ قَالَ عليهالسلام مَنْ كَسَاهُ اَلْحَيَاءُ ثَوْبَهُ لَمْ يَرَ اَلنَّاسُ عَيْبَهُ
و درود خدا بر او، فرمود: آن كس كه لباس حياء بپوشد، كسى عيب او را نبيند
حکمت 224 - برخى از ارزش هاى اخلاقى
وَ قَالَ عليهالسلام بِكَثْرَةِ اَلصَّمْتِ تَكُونُ اَلْهَيْبَةُ
و درود خدا بر او، فرمود: با سكوت بسيار، وقار انسان بيشتر شود
وَ بِالنَّصَفَةِ يَكْثُرُ اَلْمُوَاصِلُونَ
و با انصاف بودن، دوستان را فراوان كند
وَ بِالْإِفْضَالِ تَعْظُمُ اَلْأَقْدَارُ
و با بخشش، قدر و منزلت انسان بالا رود
وَ بِالتَّوَاضُعِ تَتِمُّ اَلنِّعْمَةُ
و با فروتنى، نعمت كامل شود
وَ بِاحْتِمَالِ اَلْمُؤَنِ يَجِبُ اَلسُّؤْدَدُ
و با پرداخت هزينهها، بزرگى و سرورى ثابت گردد
وَ بِالسِّيرَةِ اَلْعَادِلَةِ يُقْهَرُ اَلْمُنَاوِئُ
و روش عادلانه، مخالفان را درهم شكند
وَ بِالْحِلْمِ عَنِ اَلسَّفِيهِ تَكْثُرُ اَلْأَنْصَارُ عَلَيْهِ
و با شكيبايى در برابر بىخرد، ياران انسان زياد گردند
سه چيز برادر را از برادر جدا ميکند
1.زن 2.زر 3.زمين
سه چيز در زندگي يکبار به انسان داده ميشود.
1.والدين 2.جوانی 3.شانس
سه چيز دلتنگي مي آورند.
1.مرگ والدين 2.مرگ برادر 3.مرگ فرزند
سه چيزدردنيا لذت بخشند.
1.آب 2.اتش 3.آرامش
سه چيز را هرگز نخور.
1.غصه 2.حرام 3.حق
سه چيز باعث سقوط انسان است.
1.غرور 2.دشمني 3.جهل
سه چيز را بايد افزايش داد.
1.دانش 2.دارائی 3.درخت
سه چيز انسان را تباه ميکند.
1.حرص 2.حسد 3.حماقت
سه چيز را هميشه بخور.
1.سيب 2.سير 3.سرکه
با سه چيز هميشه دوستي کن.
1.عشق 2.عدالت 3.عبادت
سه چيز رنج آور است.
1.بیماری 2.بی پولی 3.بی مرامی
نهج البلاغه
حکمت 225 - ضرر جسمانی حسادت
وَ قَالَ عليهالسلام اَلْعَجَبُ لِغَفْلَةِ اَلْحُسَّادِ عَنْ سَلاَمَةِ اَلْأَجْسَادِ
و درود خدا بر او، فرمود: شگفتا كه حسودان از سلامتى خود غافل ماندهاند
حکمت 226 - خواری طمع کار
وَ قَالَ عليهالسلام اَلطَّامِعُ فِي وِثَاقِ اَلذُّلِّ
و درود خدا بر او، فرمود: طمعكارى همواره زبون و خوار است
حکمت 227 - اركان ايمان
وَ سُئِلَ عَنِ اَلْإِيمَانِ فَقَالَ اَلْإِيمَانُ مَعْرِفَةٌ بِالْقَلْبِ وَ إِقْرَارٌ بِاللِّسَانِ وَ عَمَلٌ بِالْأَرْكَانِ
و درود خدا بر او، فرمود: (از ايمان پرسيدند). ايمان، بر شناخت با قلب، اقرار با زبان، و عمل با اعضاء و جوارح استوار است
نهج البلاغه
حکمت 228 - زیان برخی از ضد ارزشها
وَ قَالَ عليهالسلام مَنْ أَصْبَحَ عَلَى اَلدُّنْيَا حَزِيناً فَقَدْ أَصْبَحَ لِقَضَاءِ اَللَّهِ سَاخِطاً
و درود خدا بر او، فرمود: كسى كه از دنيا اندوهناك مىباشد، از قضاء الهى خشمناك است
وَ مَنْ أَصْبَحَ يَشْكُو مُصِيبَةً نَزَلَتْ بِهِ فَقَدْ أَصْبَحَ يَشْكُو رَبَّهُ
و آن كس كه از مصيبت وارد شده شكوه كند از خدا شكايت كرده
وَ مَنْ أَتَى غَنِيّاً فَتَوَاضَعَ لَهُ لِغِنَاهُ ذَهَبَ ثُلُثَا دِينِهِ
و كسى كه نزد توانگرى رفته و به خاطر سرمايهاش برابر او فروتنى كند، دو سوّم دين خود را از دست داده است
وَ مَنْ قَرَأَ اَلْقُرْآنَ فَمَاتَ فَدَخَلَ اَلنَّارَ فَهُوَ مِمَّنْ كَانَ يَتَّخِذُ آيَاتِ اَللَّهِ هُزُواً
و آن كس كه قرآن بخواند و وارد آتش جهنّم شود حتما از كسانى است كه آيات الهى را بازيچه قرار داده است
وَ مَنْ لَهِجَ قَلْبُهُ بِحُبِّ اَلدُّنْيَا اِلْتَاطَ قَلْبُهُ مِنْهَا بِثَلاَثٍ هَمٍّ لاَ يُغِبُّهُ وَ حِرْصٍ لاَ يَتْرُكُهُ وَ أَمَلٍ لاَ يُدْرِكُهُ
و آن كس كه قلب او با دنيا پرستى پيوند خورد، همواره جانش گرفتار سه مشكل است، اندوهى رها نشدنى، حرصى جدا نشدنى، و آرزويى نايافتنى
🏴سالروز تخریب قبور ائمه بقیع علیهالسلام را تسلیت عرض می نمایم 🏴
نهج البلاغه
حکمت 229 - ارزش قناعت و خوش خلقى
وَ قَالَ عليهالسلام كَفَى بِالْقَنَاعَةِ مُلْكاً وَ بِحُسْنِ اَلْخُلُقِ نَعِيماً
و درود خدا بر او، فرمود: آدمى را قناعت براى دولتمندى، و خوش خلقى براى فراوانى نعمتها كافى است
از امام سؤال شد تفسير آيه، « فَلَنُحْيِيَنَّهُ حَيٰاةً طَيِّبَةً» » چيست؟ فرمود: آن زندگى با قناعت است
حکمت 230 - راه به دست آوردن روزى
وَ قَالَ عليهالسلام شَارِكُوا اَلَّذِي قَدْ أَقْبَلَ عَلَيْهِ اَلرِّزْقُ فَإِنَّهُ أَخْلَقُ لِلْغِنَى وَ أَجْدَرُ بِإِقْبَالِ اَلْحَظِّ عَلَيْهِ
و درود خدا بر او، فرمود: با آن كس كه روزى به او روى آورده شراكت كنيد، كه او توانگرى را سزاوارتر، و روى آمدن روزگار خوش را شايستهتر است
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
»»»»🚩شب جمعه و دلم کربلاست🚩««««
شب جمعه است و دلم کرببلا می خواهد
کربلا هم که دلِ غرقِ صفا می خواهد
چه کنم من که ندارم به جز این قلبِ سیه
دلِ من از تو حسین قدری دوا می خواهد
روضه ی آب و عطش گر چه ملول است و ولی
دلِ بشکسته و صد شور و نوا می خواهد
شب جمعه شد و مادر به حرم آمده است
وا که این صحنه عجب حال و هوا می خواهد
آخر این غرقِ گنه را چه به این حال و هوا
دلِ من جرعه ای از آبِ شفا می خواهد
کی شود قسمت من هم بشود کرببلا
دلم عطرِ حرمِ شاهِ ولا می خواهد
May 11
هدایت شده از 🇮🇷سربازولایت 🇮🇷
نهج البلاغه
حکمت 229 - ارزش قناعت و خوش خلقى
وَ قَالَ عليهالسلام كَفَى بِالْقَنَاعَةِ مُلْكاً وَ بِحُسْنِ اَلْخُلُقِ نَعِيماً
و درود خدا بر او، فرمود: آدمى را قناعت براى دولتمندى، و خوش خلقى براى فراوانى نعمتها كافى است
از امام سؤال شد تفسير آيه، « فَلَنُحْيِيَنَّهُ حَيٰاةً طَيِّبَةً» » چيست؟ فرمود: آن زندگى با قناعت است
حکمت 230 - راه به دست آوردن روزى
وَ قَالَ عليهالسلام شَارِكُوا اَلَّذِي قَدْ أَقْبَلَ عَلَيْهِ اَلرِّزْقُ فَإِنَّهُ أَخْلَقُ لِلْغِنَى وَ أَجْدَرُ بِإِقْبَالِ اَلْحَظِّ عَلَيْهِ
و درود خدا بر او، فرمود: با آن كس كه روزى به او روى آورده شراكت كنيد، كه او توانگرى را سزاوارتر، و روى آمدن روزگار خوش را شايستهتر است
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
چرا غصه میخوری؟
نسخه آرامش
زیباست
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
معجزه آیت الکرسی
نهج البلاغه
حکمت 232 - نتیجه انفاق
وَ قَالَ عليهالسلام مَنْ يُعْطِ بِالْيَدِ اَلْقَصِيرَةِ يُعْطَ بِالْيَدِ اَلطَّوِيلَةِ
و درود خدا بر او، فرمود: آن كس كه با دست كوتاه ببخشد، از دستى بلند پاداش گيرد
قال الرضي و معنى ذلك أن ما ينفقه المرء من ماله في سبيل الخير و البر و إن كان يسيرا فإن الله تعالى يجعل الجزاء عليه عظيما كثيرا
مىگويم: (معنى سخن اين است كه آنچه انسان از اموال خود در راه خير و نيكى انفاق مىكند، هر چند كم باشد، خداوند پاداش او را بسيار مىدهد
و اليدان هاهنا عبارة عن النعمتين ففرق عليهالسلام بين نعمة العبد و نعمة الرب تعالى ذكره بالقصيرة و الطويلة فجعل تلك قصيرة و هذه طويلة
و منظور از «دو دست» در اينجا دو نعمت است، كه امام عليه السّلام بين نعمت پروردگار، و نعمت از ناحيه انسان، را با كوتاهى و بلندى فرق گذاشته است كه نعمت و بخشش از ناحيه بنده را كوتاه، و از ناحيه خداوند را بلند قرار داده است
لأن نعم الله أبدا تضعف على نعم المخلوق أضعافا كثيرة إذ كانت نعم الله أصل النعم كلها فكل نعمة إليها ترجع و منها تنزع
بدان جهت كه نعمت خدا هميشگى و چند برابر نعمت مخلوق است، چرا كه نعمت خداوند اصل و اساس تمام نعمتها است، بنا بر اين تمام نعمتها به نعمتهاى خدا باز مىگردد، و از آن سرچشمه مىگيرد)
26.44M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔺معجزه ای از حدیث شریف کساء که به تازگی رخ داده است!
🎙استادفرحزاد
برای خوشنودی ۵تن آل عبا ۵ صلوات به نیابت از صاحب الزمان تقدیم بفرمائید
الکافي ج ۱، ص ۱۰
امیرالمؤمنین (علیه السلام) >حضرت موسی
عَلِيُّ بْنُ مُحَمَّدٍ عَنْ سَهْلِ بْنِ زِيَادٍ عَنْ عَمْرِو بْنِ عُثْمَانَ عَنْ مُفَضَّلِ بْنِ صَالِحٍ عَنْ سَعْدِ بْنِ طَرِيفٍ عَنِ اَلْأَصْبَغِ بْنِ نُبَاتَةَ عَنْ عَلِيٍّ عَلَيْهِ اَلسَّلاَمُ قَالَ: هَبَطَ جَبْرَئِيلُ عَلَى آدَمَ عَلَيْهِ اَلسَّلاَمُ فَقَالَ يَا آدَمُ إِنِّي أُمِرْتُ أَنْ أُخَيِّرَكَ وَاحِدَةً مِنْ ثَلاَثٍ فَاخْتَرْهَا وَ دَعِ اِثْنَتَيْنِ فَقَالَ لَهُ آدَمُ يَا جَبْرَئِيلُ وَ مَا اَلثَّلاَثُ فَقَالَ اَلْعَقْلُ وَ اَلْحَيَاءُ وَ اَلدِّينُ فَقَالَ آدَمُ إِنِّي قَدِ اِخْتَرْتُ اَلْعَقْلَ فَقَالَ جَبْرَئِيلُ لِلْحَيَاءِ وَ اَلدِّينِ اِنْصَرِفَا وَ دَعَاهُ - فَقَالاَ يَا جَبْرَئِيلُ إِنَّا أُمِرْنَا أَنْ نَكُونَ مَعَ اَلْعَقْلِ حَيْثُ كَانَ قَالَ فَشَأْنَكُمَا وَ عَرَجَ .
اصبغ بن نباته از على عليه السلام روايت ميكند كه جبرئيل بر آدم نازل شد و گفت: اى آدم من مأمور شدهام كه ترا در انتخاب يكى از سه چيز مخير سازم پس يكى را برگزين و دوتا را واگذار. آدم گفت چيست آن سه چيز؟ گفت: عقل و حياء و دين آدم گفت عقل را برگزيدم، جبرئيل بحياء و دين گفت شما بازگرديد و او را واگذاريد، آن دو گفتند اى جبرئيل ما مأموريم هرجا كه عقل باشد با او باشيم. گفت خود دانيد و بالا رفت.
توصيه آيت الله بهجت به مردم تهران براي زيارت حضرت عبدالعظيم(ع)
حجت الاسلام علي بهجت فرزند مرحوم آيت الله محمدتقي بهجت ضمن بيان خاطراتي از پدرش درباره زيارت حرم حضرت عبدالعظيم(ع) گفت: در مسافرتهايي كه همراه آقا از تهران ميگذشتيم، اصرار داشتند كه به حرم حضرت عبدالعظيم(ع) مشرف شوند، هم در مسير رفت و هم در بازگشت.
وي افزود: از جمله در سفر به مشهد مقدس اصرار داشتند كه بر سر راه بايد به حرم حضرت عبدالعظيم(ع) برويم و ميفرمود «اگر اهل تهران هفتهاي يك مرتبه به زيارتش نروند، جفا كردهاند».
«امشب در حرم سیدالکریم دعاگوی 🤲 شما بودم»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نهج البلاغه
حکمت 233 - نهی از جنگ طلبی
وَ قَالَ عليهالسلام لاِبْنِهِ اَلْحَسَنِ عليهماالسلام لاَ تَدْعُوَنَّ إِلَى مُبَارَزَةٍ وَ إِنْ دُعِيتَ إِلَيْهَا فَأَجِبْ فَإِنَّ اَلدَّاعِيَ إِلَيْهَا بَاغٍ وَ اَلْبَاغِيَ مَصْرُوعٌ
و درود خدا بر او، فرمود: (به فرزندش امام مجتبى عليه السّلام فرمود) كسى را به پيكار دعوت نكن، اما اگر تو را به نبرد خواندند بپذير، زيرا آغازگر پيكار تجاوزكار، و تجاوزكار شكست خورده است
حکمت 234 - تفاوت اخلاقى مردان و زنان
وَ قَالَ عليهالسلام خِيَارُ خِصَالِ اَلنِّسَاءِ شِرَارُ خِصَالِ اَلرِّجَالِ اَلزَّهْوُ وَ اَلْجُبْنُ وَ اَلْبُخْلُ فَإِذَا كَانَتِ اَلْمَرْأَةُ مَزْهُوَّةً لَمْ تُمَكِّنْ مِنْ نَفْسِهَا وَ إِذَا كَانَتْ بَخِيلَةً حَفِظَتْ مَالَهَا وَ مَالَ بَعْلِهَا وَ إِذَا كَانَتْ جَبَانَةً فَرِقَتْ مِنْ كُلِّ شَيْءٍ يَعْرِضُ لَهَا
و درود خدا بر او، فرمود: برخى از نيكوترين خلق و خوى زنان، زشتترين اخلاق مردان است، مانند، تكبّر، ترس، بخل، هر گاه زنى متكبّر باشد، بيگانه را به حريم خود راه نمىدهد، و اگر بخيل باشد اموال خود و شوهرش را حفظ مىكند، و چون ترسان باشد از هر چيزى كه به آبروى او زيان رساند فاصله مىگيرد
نشانی: الکافي ج ۱، ص ۱۱
عنوان باب: الجزء الأول > كِتَابُ اَلْعَقْلِ وَ اَلْجَهْلِ
قائل: امام صادق (علیه السلام)
أَحْمَدُ بْنُ إِدْرِيسَ عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ عَبْدِ اَلْجَبَّارِ عَنْ بَعْضِ أَصْحَابِنَا رَفَعَهُ إِلَى أَبِي عَبْدِ اَللَّهِ عَلَيْهِ اَلسَّلاَمُ قَالَ: قُلْتُ لَهُ مَا اَلْعَقْلُ قَالَ مَا عُبِدَ بِهِ اَلرَّحْمَنُ وَ اُكْتُسِبَ بِهِ اَلْجِنَانُ قَالَ قُلْتُ فَالَّذِي كَانَ فِي مُعَاوِيَةَ فَقَالَ تِلْكَ اَلنَّكْرَاءُ تِلْكَ اَلشَّيْطَنَةُ وَ هِيَ شَبِيهَةٌ بِالْعَقْلِ وَ لَيْسَتْ بِالْعَقْلِ .
شخصى از امام ششم عليه السلام پرسيد عقل چيست؟ فرمود چيزيست كه بوسيله آن خدا پرستش شود و بهشت بدست آيد آن شخص گويد: گفتم پس آنچه معاويه داشت چه بود؟ فرمود: آن نيرنگست، آن شيطنت است، آن نمايش عقل را دارد ولى عقل نيست
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ بچهها باید در حد کُشت همدیگر رو بزنند🩹👊
❌ اتاق شخصی ممنوع
✅ بچهها باید سه جور با هم درگیر باشند :
1⃣ گفتاری
2⃣ رفتاری
3⃣ فیزیکی
#دکتر_سعید_عزیزی
💠 @tabibsoadyar
🍃✨✿●•۰▬▬▬▬▬▬▬
base.apk
38.83M
👆🌸👆🌸👆🌸👆
سلام
این برنامه خیلی جالبه حتما نصب کنید
هر ساعت یک آیه قرآن با معنی وتصویر طبیعت زیبا در پس زمینه گوشی قرار می گیره .
اگر استفاده کردید....
التماس دعای فرج🤲🏻
🌿🌸اللّهُمَ عَجِّل لِولیِّکَ الفَرج🌸🌿
سليمان ديلمى گويد: بامام صادق عليه السلام عرض كردم فلانى در عبادت و ديانت و فضيلت چنين و چنانست فرمود: عقلش چگونه است؟ گفتم نميدانم، فرمود، پاداش باندازه عقل است، همانا مردى از بنى اسرائيل در يكى از جزاير دريا كه سبز و خرم و پر آب و درخت بود عبادت خدا ميكرد يكى از فرشتگان از آنجا گذشت و عرضكرد پروردگارا مقدار پاداش اين بندهات را بمن بنما خداوند باو نشان داد و او آن مقدار را كوچك شمرد، خدا باو وحى كرد همراه او باش پس آن فرشته بصورت انسانى نزد او آمد عابد گفت تو كيستى؟ گفت مردى عابدم چون از مقام و عبادت تو در اين مكان آگاه شدم نزد تو آمدم تا با تو عبادت خدا كنم پس آن روز را با او بود، چون صبح شد فرشته باو گفت: جاى پاكيزهاى دارى و فقط براى عبادت خوبست. عابد گفت: اينجا يك عيب دارد. فرشته گفت، چه عيبى؟ عابد گفت: خداى ما چهارپائى ندارد، اگر او خرى ميداشت در اينجا ميچرانديمش براستى اين علف از بين ميرود! فرشته گفت: پروردگار كه خر ندارد، عابد گفت: اگر خرى ميداشت چنين علفى تباه نميشد، پس خدا بفرشته وحى كرد: همانا او را باندازه عقلش پاداش ميدهم (يعنى حال اين عابد مانند مستضعفين و كودكان است كه چون سخنش از روى ساده دلى و ضعف خرد است مشرك و كافر نيست ليكن عبادتش هم پاداش عبادت عالم خداشناس را ندارد).
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
قال الإمام المهدی، صاحب العصر و الزّمان (علیه السلام و عجّل الله تعالی فرجه الشّریف) :
الَّذی یَجِبُ عَلَیْکُمْ وَ لَکُمْ انْ تَقُولُوا: إنّا قُدْوَهٌ وَ ائِمَّهٌ وَ خُلَفاءُ اللهِ فی ارْضِهِ، وَ اُمَناوُهُ عَلی خَلْقِهِ، وَ حُجَجُهُ فی بِلادِهِ، نَعْرِفُ الْحَلالَ وَ الْحَرامَ، وَ نَعْرِفُ تَاْویلَ الْکِتابِ وَ فَصْلَ الْخِطابِ.([1])
امام زمان (عجّل الله تعالی فرجه الشّریف) فرمود: بر شما واجب است و به سود شما خواهد بود که معتقد باشید بر این که ما اهل بیت رسالت، محور و اساس امور، پیشوایان هدایت و خلیفه خداوند متعال در زمین هستیم.
همچنین ما امین خداوند بر بندگانش و حجّت او در جامعه می باشیم، حلال و حرام را می شناسیم، تاویل و تفسیر آیات قرآن را عارف و آشنا هستیم.
2- قالَ (علیه السلام) :
انَا خاتَمُ الاْوْصِیاءِ، بی یَدْفَعُ الْبَلاءُ عَنْ اهْلی وَ شیعَتی.([2])
فرمود: من آخرین وصیّ پیغمبر خدا هستم به وسیله من بلاها و فتنه ها از آشنایان و شیعیانم دفع و برطرف خواهد شد.
3- قالَ (علیه السلام) :
امَّا الْحَوادِثُ الْواقِعَهُ فَارْجِعُوا فیها إلی رُواهِ حَدیثِنا (احادیثِنا)، فَإنَّهُمْ حُجَّتی عَلَیْکُمْ وَ انَا حُجَّهُ اللهِ عَلَیْکُمْ.([3])
فرمود: جهت حلّ مشکلات در حوادث - امور سیاسی، عبادی، اقتصادی، نظامی، فرهنگی، اجتماعی و... - به راویان حدیث و فقهاء مراجعه کنید که آن ها در زمان غیبت خلیفه و حجّت من بر شما هستند و من حجّت خداوند بر آن ها می باشم.