eitaa logo
انتی صهیونیست
88 دنبال‌کننده
2.5هزار عکس
203 ویدیو
98 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
دعانویس های فریبکار در زمان امیرکبیر دعانویس هایی داریم که بر غیب گویی, طلسم کردن و جلب محبت و غیره مسلط هستند, اما در کنار این ها فریبکار و کلاهبردار و خرافه گو هم داریم، در هر حال از مراجعه به اینگونه افراد چه دعانویسان دروغین، و دعانویسانی که با شیاطین در ارتباطند و هرگونه دعانویسان دیگر بپرهیزید..." ﺳﺎﻝ ۱۲۶۴ ﻗﻤﺮﻯ، ﻧﺨﺴﺘﯿﻦ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪﻯ ﺩﻭﻟﺖ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺑﺮﺍﻯ ﻭﺍﮐﺴﻦ ﺯﺩﻥ ﺑﻪ ﻓﺮﻣﺎﻥ ﺍﻣﯿﺮﮐﺒﯿﺮ ﺁﻏﺎﺯ ﺷﺪ . ﺩﺭ ﺁﻥ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ، ﮐﻮﺩﮐﺎﻥ ﻭ ﻧﻮﺟﻮﺍﻧﺎﻧﻰ ﺍﯾﺮﺍﻧﻰ ﺭﺍ ﺁﺑﻠﻪﮐﻮﺑﻰ ﻣﻰﮐﺮﺩﻧﺪ. ﺍﻣﺎ ﭼﻨﺪ ﺭﻭﺯ ﭘﺲ ﺍﺯ ﺁﻏﺎﺯ ﺁﺑﻠﻪﮐﻮﺑﻰ ﺑﻪ ﺍﻣﯿﺮ ﮐﺒﯿﺮ ﺧﺒﺮﺩﺍﺩﻧﺪ ﮐﻪ ﻣﺮﺩﻡ ﺍﺯ ﺭﻭﻯ ﻧﺎﺁﮔﺎﻫﻰ ﻧﻤﻰﺧﻮﺍﻫﻨﺪ ﻭﺍﮐﺴﻦ ﺑﺰﻧﻨﺪ؛ ﺑﻪﻭﯾﮋﻩ ﮐﻪ ﭼﻨﺪ ﺗﻦ ﺍﺯ ﻓﺎﻟﮕﯿﺮﻫﺎ ﻭ ﺩﻋﺎﻧﻮﯾﺲﻫﺎ ﺩﺭ ﺷﻬﺮ ﺷﺎﯾﻌﻪ ﮐﺮﺩﻩ ﺑﻮﺩﻧﺪ ﮐﻪ ﻭﺍﮐﺴﻦ ﺯﺩﻥ ﺑﺎﻋﺚ ﺭﺍﻩ ‌ ﯾﺎﻓﺘﻦ ﺟﻦ ﺑﻪ ﺧﻮﻥ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﻣﻰﺷﻮﺩ..." ﻫﻨﮕﺎﻣﻰ ﮐﻪ ﺧﺒﺮ ﺭﺳﯿﺪ ﭘﻨﺞ ﻧﻔﺮ ﺑﻪ ﻋﻠﺖ ﺍﺑﺘﻼ ﺑﻪ ﺑﯿﻤﺎﺭﻯ ﺁﺑﻠﻪ ﺟﺎﻥ ﺑﺎﺧﺘﻪﺍﻧﺪ، ﺍﻣﯿﺮ ﺑﻰﺩﺭﻧﮓ ﻓﺮﻣﺎﻥ ﺩﺍﺩ ﻫﺮ ﮐﺴﻰ ﮐﻪ ﺣﺎﺿﺮ ﻧﺸﻮﺩ ﺁﺑﻠﻪ ﺑﮑﻮﺑﺪ ﺑﺎﯾﺪ ﭘﻨﺞ ﺗﻮﻣﺎﻥ ﺑﻪ ﺻﻨﺪﻭﻕ ﺩﻭﻟﺖ ﺟﺮﯾﻤﻪ ﺑﭙﺮﺩﺍﺯﺩ. ﺍﻭ ﺗﺼﻮﺭ ﻣﻰ ﮐﺮﺩ ﮐﻪ ﺑﺎ ﺍﯾﻦ ﻓﺮﻣﺎﻥ ﻫﻤﻪ ﻣﺮﺩﻡ ﺁﺑﻠﻪ ﻣﻰﮐﻮﺑﻨﺪ. ﺍﻣﺎ ﻧﻔﻮﺫ ﺳﺨﻦ ﺩﻋﺎﻧﻮﯾﺲﻫﺎ ﻭ ﻧﺎﺩﺍﻧﻰ ﻣﺮﺩﻡ ﺑﯿﺶ ﺍﺯ ﺁﻥ ﺑﻮﺩ ﮐﻪ ﻓﺮﻣﺎﻥ ﺍﻣﯿﺮ ﺭﺍ ﺑﭙﺬﯾﺮﻧﺪ . ﺷﻤﺎﺭﻯ ﮐﻪ ﭘﻮﻝ ﮐﺎﻓﻰ ﺩﺍﺷﺘﻨﺪ، ﭘﻨﺞ ﺗﻮﻣﺎﻥ ﺭﺍ ﭘﺮﺩﺍﺧﺘﻨﺪ ﻭ ﺍﺯ ﺁﺑﻠﻪﮐﻮﺑﻰ ﺳﺮﺑﺎﺯ ﺯﺩﻧﺪ. ﺷﻤﺎﺭﻯ ﺩﯾﮕﺮ ﻫﻨﮕﺎﻡ ﻣﺮﺍﺟﻌﻪ ﻣﺄﻣﻮﺭﺍﻥ ﺩﺭ ﺁﺏ ﺍﻧﺒﺎﺭﻫﺎ ﭘﻨﻬﺎﻥ ﻣﻰﺷﺪﻧﺪ ﯾﺎ ﺍﺯ ﺷﻬﺮ ﺑﯿﺮﻭﻥ ﻣﻰﺭﻓﺘﻨﺪ. ﺭﻭﺯ ﺑﯿﺴﺖ ﻭ ﻫﺸﺘﻢ ﻣﺎﻩ ﺭﺑﯿﻊ ﺍﻻﻭﻝ ﺑﻪ ﺍﻣﯿﺮ ﺍﻃﻼﻉ ﺩﺍﺩﻧﺪ ﮐﻪ ﺩﺭ ﻫﻤﻪﻯ ﺷﻬﺮ ﺗﻬﺮﺍﻥ ﻭ ﺭﻭﺳﺘﺎﻫﺎﻯ ﭘﯿﺮﺍﻣﻮﻥ ﺁﻥ ﻓﻘﻂ ﺳﻰﺻﺪ ﻭ ﺳﻰ ﻧﻔﺮ ﺁﺑﻠﻪ ﮐﻮﺑﯿﺪﻩﺍﻧﺪ. ﺩﺭ ﻫﻤﺎﻥ ﺭﻭﺯ، ﭘﺎﺭﻩ ﺩﻭﺯﻯ ﺭﺍ ﮐﻪ ﻓﺮﺯﻧﺪﺵ ﺍﺯ ﺑﯿﻤﺎﺭﻯ ﺁﺑﻠﻪ ﻣﺮﺩﻩ ﺑﻮﺩ، ﺑﻪ ﻧﺰﺩ ﺍﻭ ﺁﻭﺭﺩﻧﺪ. ﺍﻣﯿﺮ ﺑﻪ ﺟﺴﺪ ﮐﻮﺩﮎ ﻧﮕﺮﯾﺴﺖ ﻭ ﺁﻧﮕﺎﻩ ﮔﻔﺖ : ﻣﺎ ﮐﻪ ﺑﺮﺍﻯ ﻧﺠﺎﺕ ﺑﭽﻪﻫﺎﯾﺘﺎﻥ ﺁﺑﻠﻪﮐﻮﺏ ﻓﺮﺳﺘﺎﺩﯾﻢ. ﭘﯿﺮﻣﺮﺩ ﺑﺎ ﺍﻧﺪﻭﻩ ﻓﺮﺍﻭﺍﻥ ﮔﻔﺖ : ﺣﻀﺮﺕ ﺍﻣﯿﺮ، ﺑﻪ ﻣﻦ ﮔﻔﺘﻪ ﺑﻮﺩﻧﺪ ﮐﻪ ﺍﮔﺮ ﺑﭽﻪ ﺭﺍ ﺁﺑﻠﻪ ﺑﮑﻮﺑﯿﻢ ﺟﻦ ﺯﺩﻩ ﻣﻰﺷﻮﺩ . ﺍﻣﯿﺮ ﻓﺮﯾﺎﺩ ﮐﺸﯿﺪ : ﻭﺍﻯ ﺍﺯ ﺟﻬﻞ ﻭ ﻧﺎﺩﺍﻧﻰ، ﺣﺎﻝ، ﮔﺬﺷﺘﻪ ﺍﺯ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﻓﺮﺯﻧﺪﺕ ﺭﺍ ﺍﺯ ﺩﺳﺖ ﺩﺍﺩﻩﺍﻯ ﺑﺎﯾﺪ ﭘﻨﺞ ﺗﻮﻣﺎﻥ ﻫﻢ ﺟﺮﯾﻤﻪ ﺑﺪﻫﯽ. ﭘﯿﺮﻣﺮﺩ ﺑﺎ ﺍﻟﺘﻤﺎﺱ ﮔﻔﺖ : ﺑﺎﻭﺭ ﮐﻨﯿﺪ ﮐﻪ ﻫﯿﭻ ﻧﺪﺍﺭﻡ. ﺍﻣﯿﺮﮐﺒﯿﺮ ﺩﺳﺖ ﺩﺭ ﺟﯿﺐ ﺧﻮﺩ ﮐﺮﺩ ﻭ ﭘﻨﺞ ﺗﻮﻣﺎﻥ ﺑﻪ ﺍﻭ ﺩﺍﺩ ﻭ ﺳﭙﺲ ﮔﻔﺖ : ﺣﮑﻢ ﺑﺮﻧﻤﻰﮔﺮﺩﺩ، ﺍﯾﻦ ﭘﻨﺞ ﺗﻮﻣﺎﻥ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺻﻨﺪﻭﻕ ﺩﻭﻟﺖ ﺑﭙﺮﺩﺍﺯ . ﭼﻨﺪ ﺩﻗﯿﻘﻪ ﺩﯾﮕﺮ، ﺑﻘﺎﻟﻰ ﺭﺍ ﺁﻭﺭﺩﻧﺪ ﮐﻪ ﻓﺮﺯﻧﺪ ﺍﻭ ﻧﯿﺰ ﺍﺯ ﺁﺑﻠﻪ ﻣﺮﺩﻩ ﺑﻮﺩ. ﺍﯾﻦ ﺑﺎﺭ ﺍﻣﯿﺮﮐﺒﯿﺮ ﺩﯾﮕﺮ ﻧﺘﻮﺍﻧﺴﺖ ﺗﺤﻤﻞ ﮐﻨﺪ . ﺭﻭﻯ ﺻﻨﺪﻟﻰ ﻧﺸﺴﺖ ﻭ ﺑﺎ ﺣﺎﻟﻰ ﺯﺍﺭ ﺷﺮﻭﻉ ﺑﻪ ﮔﺮﯾﺴﺘﻦ ﮐﺮﺩ. ﺩﺭ ﺁﻥ ﻫﻨﮕﺎﻡ ﻣﯿﺮﺯﺍ ﺁﻗﺎﺧﺎﻥ ﻭﺍﺭﺩ ﺷﺪ . ﺍﻭ ﺩﺭ ﮐﻤﺘﺮ ﺯﻣﺎﻧﻰ ﺍﻣﯿﺮﮐﺒﯿﺮ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺣﺎﻝ ﮔﺮﯾﺴﺘﻦ ﺩﯾﺪﻩ ﺑﻮﺩ . ﻋﻠﺖ ﺭﺍ ﭘﺮﺳﯿﺪ ﻭ ﻣﻼﺯﻣﺎﻥ ﺍﻣﯿﺮ ﮔﻔﺘﻨﺪ ﮐﻪ ﺩﻭ ﮐﻮﺩﮎ ﺷﯿﺮﺧﻮﺍﺭ ﭘﺎﺭﻩ ﺩﻭﺯ ﻭ ﺑﻘﺎﻟﻰ ﺍﺯ ﺑﯿﻤﺎﺭﻯ ﺁﺑﻠﻪ ﻣﺮﺩﻩﺍﻧﺪ . ﻣﯿﺮﺯﺍ ﺁﻗﺎﺧﺎﻥ ﺑﺎ ﺷﮕﻔﺘﻰ ﮔﻔﺖ : ﻋﺠﺐ، ﻣﻦ ﺗﺼﻮﺭ ﻣﻰﮐﺮﺩﻡ ﮐﻪ ﻣﯿﺮﺯﺍ ﺍﺣﻤﺪﺧﺎﻥ، ﭘﺴﺮ ﺍﻣﯿﺮ، ﻣﺮﺩﻩ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺍﻭ ﺍﯾﻦ ﭼﻨﯿﻦ ﻫﺎﻯﻫﺎﻯ ﻣﻰﮔﺮﯾﺪ . ﺳﭙﺲ، ﺑﻪ ﺍﻣﯿﺮ ﻧﺰﺩﯾﮏ ﺷﺪ ﻭ ﮔﻔﺖ : ﮔﺮﯾﺴﺘﻦ، ﺁﻥ ﻫﻢ ﺑﻪ ﺍﯾﻦ ﮔﻮﻧﻪ، ﺑﺮﺍﻯ ﺩﻭ ﺑﭽﻪﻯ ﺷﯿﺮﺧﻮﺍﺭ ﺑﻘﺎﻝ ﻭ ﭼﻘﺎﻝ ﺩﺭ ﺷﺄﻥ ﺷﻤﺎ ﻧﯿﺴﺖ . ﺍﻣﯿﺮ ﺳﺮ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ ﻭ ﺑﺎ ﺧﺸﻢ ﺑﻪ ﺍﻭ ﻧﮕﺮﯾﺴﺖ، ﺁﻧﭽﻨﺎﻥ ﮐﻪ ﻣﯿﺮﺯﺍ ﺁﻗﺎﺧﺎﻥ ﺍﺯ ﺗﺮﺱ ﺑﺮ ﺧﻮﺩ ﻟﺮﺯﯾﺪ. ﺍﻣﯿﺮ ﺍﺷﮏﻫﺎﯾﺶ ﺭﺍ ﭘﺎﮎ ﮐﺮﺩ ﻭ ﮔﻔﺖ : ﺧﺎﻣﻮﺵ ﺑﺎﺵ . ﺗﺎ ﺯﻣﺎﻧﻰ ﮐﻪ ﻣﺎ ﺳﺮﭘﺮﺳﺘﻰ ﺍﯾﻦ ﻣﻠﺖ ﺭﺍ ﺑﺮ ﻋﻬﺪﻩ ﺩﺍﺭﯾﻢ، ﻣﺴﺌﻮﻝ ﻣﺮﮔﺸﺎﻥ ﻣﺎ ﻫﺴﺘﯿﻢ . ﻣﯿﺮﺯﺍ ﺁﻗﺎﺧﺎﻥ ﺁﻫﺴﺘﻪ ﮔﻔﺖ : ﻭﻟﻰ ﺍﯾﻨﺎﻥ ﺧﻮﺩ ﺩﺭ ﺍﺛﺮ ﺟﻬﻞ ﺁﺑﻠﻪ ﻧﮑﻮﺑﯿﺪﻩﺍﻧﺪ. ﺍﻣﯿﺮ ﺑﺎ ﺻﺪﺍﻯ ﺭﺳﺎ ﮔﻔﺖ : ﻭ ﻣﺴﺌﻮﻝ ﺟﻬﻠﺸﺎﻥ ﻧﯿﺰ ﻣﺎ ﻫﺴﺘﯿﻢ . ﺍﮔﺮ ﻣﺎ ﺩﺭ ﻫﺮ ﺭﻭﺳﺘﺎ ﻭ ﮐﻮﭼﻪ ﻭ ﺧﯿﺎﺑﺎﻧﻰ ﻣﺪﺭﺳﻪ ﺑﺴﺎﺯﯾﻢ ﻭ ﮐﺘﺎﺑﺨﺎﻧﻪ ﺍﯾﺠﺎﺩ ﮐﻨﯿﻢ، ﺩﻋﺎﻧﻮﯾﺲﻫﺎ ﺑﺴﺎﻃﺸﺎﻥ ﺭﺍ ﺟﻤﻊ ﻣﻰﮐﻨﻨﺪ . ﺗﻤﺎﻡ ﺍﯾﺮﺍﻧﻰﻫﺎ ﺍﻭﻻﺩ ﺣﻘﯿﻘﻰ ﻣﻦ ﻫﺴﺘﻨﺪ ﻭ ﻣﻦ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﻣﻰﮔﺮﯾﻢ ﮐﻪ ﭼﺮﺍ ﺍﯾﻦ ﻣﺮﺩﻡ ﺑﺎﯾﺪ ﺍﯾﻦ ﻗﺪﺭ ﺟﺎﻫﻞ ﺑﺎﺷﻨﺪ ﮐﻪ ﺩﺭ ﺍﺛﺮ ﻧﮑﻮﺑﯿﺪﻥ ﺁﺑﻠﻪ ﺑﻤﯿﺮﻧﺪ . @sarbaze110
قسمت هایی از کتاب ضد بشری تلمود * نطفه غیر یهود مثل نطفه بقیّه حیوانات است. * کشتن مسیحی از واجبات مذهبی ما است و پیمان بستن با او، یهودی را ملتزم به اداء نمی کند. * اگر یک نفر غیر یهودی، یک یهودی را بزند مثل آن است که به عزت الهیه جسارت کرده است، و جزای چنین شخصی جز مرگ چیز دیگری نیست و باید او را کشت. * سگ افضل از غیر یهودی است زیرا در اعیاد باید به سگ نان و گوشت داد ولی نان دادن به اجنبی و غیر یهودی حرام است. * غیر یهودی هر چند نیکوکار و صالح باشد باید او را به قتل رساند و حرام است غیر یهودی را نجات بدهید. * تعدی و تجاوز به ناموس غیر یهودی مانعی ندارد، زیرا کفار مثل حیوانات هستند و حیوانات را زناشویی نیست. * یهودی حق دارد زن های غیر مؤمنه را به زور برباید و زنا و لواط به غیر یهودی عقاب و کیفری ندارد. *ما ملت برگزیده خداوند هستیم بر همین اساس خداوند برای ما حیوانات انسانی خلق کرده، زیرا می دانست که ما احتیاج به دو قسم حیوان داریم، یکی حیوانات غیر ناطقه و بی شعور مانند چهارپایان و دیگری حیوانات ناطقه و با شعور مانند مسیحیان و مسلمانان و بودائیان. و برای آنکه بتوانیم از همه آنها سواری بگیریم، خداوند ما را در جهان متفرق ساخته است. امام خمینی (ره) : اسرائیل دشمن بشریت است @sarbaze110 Human rights and humanity in the Zionists ideology Parts of the Anti-Human book (Talmud); 1-Seeds of the non-Jewish is like common animal’s seed. 2-Killing the Christian is our religious obligations and if a Jewish swore an oath to a Christian, he is not obliged to perform it. 3-If a non-Jewish hurts a Jew, as it has been the audacity to esteem of God and punishment for this person is nothing but death and he must be killed immediately. 4-A Dog is better than non-Jews because should be given meat and bread to dog in feasts but giving food to foreigners and non-Jews is forbidden. 5-Any non-Jewish Must be killed , even he was righteous and benefactor , it is forbidden to rescue non-Jews 6- It is Legitimate to abuse and rape to any non-Jews, because the non-Jews are like animals and animals have no Matrimony. 7-The Jewish has the right to kidnap Infidel(non-Jewish) women ,and commit adultery and pederasty to any non-Jews and Jews will face no Punishment at all . 8-We are chosen people of God , Therefore God created human-animals for us, Because He knew that we’ll need two kinds of animals ,one , the non-rational and brutish animals such as quadrupeds, and other rational and intelligence animals like the Christians ,Muslims and Buddhists, And God divided us in the world for able to get riding of all of them . Imam Khomeini (r.h): Israel is the Enemy of humanity @sarbaze110 حقوق الإنسان في العقائد الصهيونية: بعض المقاطع من كتاب "التلمود" الغير البشرية: - إن النطفة الغير اليهودية تكون بمثابة نطفة باقي الحيوانات. - إن قتل المسيحي هو من واجبات مذهبنا و لا يلزم اليهود أن يتعاهد معهم. - إذا تعدى فرد غير يهودي على شخص يهودي، كأنما هتك العزة الإلهية ولا يمكن قصاص هذا الشخص إلا بقتله. - إن الكلب هو أفضل من غير اليهود، لأنه في الأعياد يجب إطعام الكلاب بالخبز واللحم ولكن إطعام غير اليهود هو أمر حرام. - إن غير اليهود مهما كان صالحا يجب أن يقتل ولا يمكن إنقاذه في الشدة وإنه أمر حرام. - إن التجاوز وهتك حرمة الغير اليهود هو أمر جائز، لأن الكفرة هم مثل الحيوانات ولا يوجد لدى الحيوانات النكاح. - يحق لليهودي أن يخطف النساء الغير مؤمنات وليس هنالك عقاب للزنا واللواط بغير اليهود. - نحن الشعب المختار من قبل الله ولهذا السبب خلق الله لنا حيوانات في هيئة الإنسان، لأنه كان يعلم بأننا نحتاج إلى نوعين من الحيوانات، القسم الأول هو الحيوانات الأصم وعديم الشعور مثل البهائم، والقسم الآخر هو الحيوانات الناطقة وذوالشعور مثل المسيحيون والمسلمون والبوذيون. ولكي نستفيد من كل هؤلاء الحيوانات وزعنا الله في العالم. الإمام الخميني (رح): إن الإسرائيل هو عدو البشرية. @sarbaze110
تحلیلی بر بازی پر طرفدار پو pou .👈👈ابتدا روایتی از کسانی که درگیر بازی پو هستند بخوانید ✅چه کسی فکرش را می کرد که یک موجود قهوه ای عجیب و غریب با چشمهای بزرگ که روی صفحه ی تبلت یا گوشی آرام ایستاده و نگاهمان می کند، یک روز برایمان جان بگیرد و رسیدگی به او بشود یکی از بزرگترین دغدغه ها و همه فکر و ذکرمان! ✅وسط جلسه نشسته است و تند و تند از حرف های رییس نت برمی دارد تا چیزی از قلم نیفتد. یکهو صدای آشنایی از گوشی بلند می شود که نشان می دهد بچه از خواب بیدار شده. وقتی این بچه از خواب بیدار می شود خودش را کثیف کرده و طبیعتا گرسنه است. زمان در اینجا حیاتی ست. باید هر چه زودتر به «پو» برسی تا وضعش خراب تر از این که هست نشود. کار را رها می کند و دو سه دقیقه ای به رتق و فتق امور این بچه ی مجازی می پردازد و دوباره برمی گردد سرکار! @sarbaze110
✅«پو» (pou) یک بازی برای گوشی و تبلت با سیستم عامل های اندروید و آی او اس و غیره است که طراحی و فرایند آسانی دارد. وقتی این بازی و بازی های مشابهش را نصب می کنی، با موجودی مواجه می شوی که رنگش قهوه ای است و چشم های بزرگی دارد. روی صفحه ی گوشی ات ایستاده و با آن چشم های درشت نگاهت می کند و منتظر است تا پدر و مادرش را پیدا کند. ✅وقتی که مادر یا پدرش شدی، دیگر همه ی مسئولیتش بر گردن توست. باید سر وقت به او غذا بدهی، سر وقت با او بازی کنی، بخوابانی اش، تمیزش کنی و ... وقتی هم که مرحله ات بالا رفت، با جمع آوری سکه می توانی برایش خرید کنی و توقعاتش را برآورده کنی و خلاصه هر کاری که می شود برای یک بچه انجام داد! شاید کسی نداند روزی که «پل سالامه» این بازی ساده را طراحی کرد، چه مخاطبینی برایش در نظر گرفت و جامعه ی هدفش چه کسانی بودند اما امروز می بینیم که محبوبیت این موجود کوچک و عجیب، مرز سنی و جنسیتی را شکانده و هر کس با هر تحصیلات و سن و جنسیتی، یک بچه قهوه ایِ نیازمند به رسیدگی و توجه توی گوشی یا تبلتش دارد و در برابر او احساس مسئولیت می کند. @sarbaze110
وی اطرافیان علی الخصوص فرزند را از دست می دهد.» ✅پیشرفت تکنولوژی سبب دور شدن اعضای خانواده از یکدیگر می‌شود. به طوری که هر یک از افرادخانواده به خاطر مشغول بودن به تماشای تلویزیون یا درگیر بودن با رایانه و اینترنت و بازی‌های رایانه‌ای، کمتر وقت می‌کنند با یکدیگر بنشینند و صحبت کنند و این خود باعث سرد شدن روابط بین والدین و فرزندان شده‌است، به گونه‌ای که آنان کمتر حوصله یکدیگر را دارند. ✅به هر صورت شمشیر دولبه ی تکنولوژی هر روز یک وجه و یک بعد از زندگی انسان را هدف قرار می دهد و با رسوخ به تمامی ابعاد زندگی انسان، قدرتش را به رخ می کشد. قدرتی که مخاطبان را منفعل کرده و آنها را در جریانی قرار داده که نتیجه ای جز قدرتمندتر شدن این رسانه های نوین ندارد. ⛔️👈باید مراقب باشیم چرا که «پو» همین موجود کوچک دوست داشتنی با آن نگاه مظلوم و لبخند شاد، در کمین ماست! @sarbaze110
پدر اهورا مزدا کیست؟ آیا خدای پدر دارد؟ زُروان نام یکی از ایزدان باستانی است. زروان در نوشته‌های پهلوی خدای زمان است، اما بنا بر آیین زروانی، زروان خدایی است که در زمانی که هیچ‌چیز وجود ندارد نیایش‌هایی به جای می‌آورد تا پسری با ویژگی‌های آرمانیِ اورمزد داشته باشد که جهان را بیافریند. یا زمان در آیین ایرانی تاریخی مبهم و طولانی دارد. در لوحه‌های بابِلی مربوط به سدهٔ پانزدهم پیش از میلاد از ایزدی به نام «زُروان» سخن رفته‌است. در # اوستا نیز به ‌اختصار از این یاد شده و در متون هم دربارهٔ آن سخن رفته‌است. زروان دراصل فرشتهٔ زمان است و با صفت اَکرانه (بی‌کرانه) از او یاد شده‌است. از صفات چنین پیداست که برای زمان، آغاز و انجامی تصور نشده و آن را همیشه پایدار و قدیم و جاودانی دانسته‌اند. از این زمان بی‌کرانه است که زمان کران‌مند آفریده شد و ادامهٔ خلقت از طریق توالد و تناسل میسر گردید. در آیین مهرپرستی نیز زمانِ بی‌کرانه در رأس قرار دارد و زروان معمولاً به‌صورت موجودی با سر شیر و جسمی که ماری دورِ آن پیچیده، تجسم یافته‌است نه فقط در ذکر آمده‌است، بلکه در مآخذ نسبتاً قدیم یونانی هم به وجود آن اشارت رفته‌است. منابع: فرهنگ اساطیر، محمدجعفر یاحقی، ص۲۲۵ اساطیر و فرهنگ ایران در نوشته‌های پهلوی، رحیم عفیفی، ص۵۳۹ دین‌های ایران باستان، هنریک ساموئل نیبرگ، ص۳۸۸ فرهنگ اساطیر، محمدجعفر یاحقی، ص۲۲۵ دو قرن سکوت، عبدالحسین زرین‌کوب، ص ۳۳۶ و ۳۳۷ دو قرن سکوت، عبدالحسین زرین‌کوب، ص ۲۷۶ و ۲۷۷ ایران باستان، م.موله، ترجمه دکتر ژاله آموزگار ص ۷۱ @sarbaze110
.✅کارشناسان معتقند که بازی های رایانه ای در دنیای امروز نوعی رسانه نوین هستند. خاصیت رسانه این است که مطلب، موضوع یا مفهومی را برای مخاطب تبیین کند. این رسانه های نوین، علاوه بر تاثیرگذاری و فرستادن و دریافت پیام از سوی مخاطب، وظیفه ی بزرگ دیگری هم دارند. این وظیفه، تلاش برای ماندگاری است. هر چه یک رسانه ماندگارتر باشد و بتواند مخاطب را مدت زمان بیشتری از آن خود کند، موفق تر است. ✅این بازی های آرامِ عاشقانه، که با تکیه بر احساسات و وابستگی انسانها به موجوداتی که دوستشان دارند طراحی و ساخته شده، به این هدف دست یافته اند و چنان در لایه های زندگی فرد وارد شده اند، که بعد از مدتی خود فرد هم متعجب می شود که چطور شد که موجود صفر و یکی بی جان، توانسته بخش عمده ای از احساسات یک انسان را به خودش معطوف کند. @sarbaze110 .✅واقعی شدن «پو» و راه یافتن او به زندگی و احساساتمان نشان می دهد که هدف گذاری و برنامه ریزی طراح و سازنده، بسیار دقیق و موفق بوده است. موارد زیر، کامنت های مخاطبین این بازی و ابراز احساسات آنها نسبت به این موجود ناشناخته است: پوی من دختره! الان دوازده مرحله ست که دارمش و براش یه چیزایی خریده م. رنگش هم نارنجیه و البته خیلی شکمو! تحمل ندارم؛ پس کی بزرگ می شه؟ 👈بچه من 98 سالشه. داره می ترکه از بس چاق شده. به خدا از کار و زندگی منو انداخته. 👈من برای پو اسم گذاشتم. اسمشو گذاشتم پژمان که با بقیه فرق کنه. 👈کی می دونه پو چطوری می تونه ازدواج کنه؟ دلم می خواد بچه مو توی لباس دامادی ببینم! 👈وقتی سیر شده و می خوام بهش غذا بدم و اون می گه:«نه» دلم می خواد بپرم توی تبلت بغلش کنم! 👈من خودم یه پسر دارم برای همین پوی دختر انتخاب کردم. دخترا بابایی هستن آخه. پوی من هم خودشو برام لوس می کنه و منم نازشو می خرم. ✅عکسش را می گیرند و در فضای مجازی منتشر می کنند، هم و غمشان خریدن لباس و عینک و کلاه و سایر لوازم برایش است، تلاش می کنند بزرگش کنند و بهترین چیزها را بدهند بخورد، به هم که می رسند از سن و سال فرزندخوانده مجازیشان می گویند و اتفاق هایی که برایش افتاده... این ابراز احساسات نسبت به چیزی که جان و هویت ندارد و معلوم نیست از کجا پیدایش شده، واقعا عجیب به نظر می رسد. @sarbaze110 .👈👈⛔️⛔️واما ****خطر «پو»!***⛔️⛔️ ✅کفرش درآمده! از دست همسرش حرص می خورد که مرتب سرش توی گوشی است و دارد قربان صدقه ی «پو»ی نوجوانشان می رود. همسرش هر اتفاقی که برای پو می افتد و هر چیز جدیدی که برای پو می خرد را می آید با آب و تاب برای او تعریف می کند و همه ی فکر و ذکرش شده بزرگ کردن این فرزندخوانده! ✅خودشان یک دختر پنج شش ساله دارند؛ با این حال این مادر جوان، دلش یک بچه ی کوچک دیگر هم خواسته و به هر دوی این ها رسیدگی می کند. مرد جوان می گوید:«گاهی «پو» به دخترک خودمان ترجیح داده می شود. وقتی «پو» چشمهایش دو دو می زند، همسرم با احساس مسئولیت وصف ناپذیری می دود و غذایش را مهیا می کند و اگر پول در حسابش نباشد، آن قدر بازی می کند تا پول گیر بیاورد و بتواند بچه ی صفر و یکی اش را سیر کند و تا این بچه آرام نگیرد و نخوابد، همسر هم آرام نمی گیرد. گاهی ساعت ها غرق شدن در مسائل «پو»ی کوچک، وقت رسیدگی به کارهای دیگر را می گیرد و حتی دلزدگی نسبت به کارهای دیگر ایجاد می کند.» @sarbaze110 ✅اگر در قدیم بیشتر نسبت به تاثیر بازی های رایانه ای بر کودکان و نوجوانان نگران می شدیم، امروز این خطر گسترده تر شده و ابعاد وسیعی پیدا کرده است.اگر در قدیم برخی بازی های رایانه ای باعث رواج مفاهیم ضدمعنوی و خشونت می شد، امروز باید از بازی های آرامی که به ظاهر هیچ کدام از آسیب های بازی های اکشن و خشن را ندارند هم ترسید. بازی های آرامی که فرد را (در هر گروه سنی و تحصیلی و در هر جایگاه اجتماعی) تحت تاثیر قرار می دهد و از دنیای پیرامون خود جدا می اندازد و خطرشان کمتر از بازی های خشونت آمیز و تاثیرگذار اکشن نیست. ✅ کارشناسان روانشناسی در مورد تاثیر این گونه بازی ها در زندگی انسان می گویند: «یکی از بزرگترین آسیب های این بازی ها این است که افراد گذشت زمان را به هیچ وجه احساس نمی‌کنند و وقتی به خود می‌آیند که ساعت‌های زیادی از وقتشان صرف این بازی‌ها شده‌است. علاوه بر آن طبق تحقیقات، افرادی که وابسته به این بازی ها می شوند، درونگرا شده و در جامعه منزوی می شوند و رفته رفته در برقراری ارتباط اجتماعی کم تمایل و یا ناتوان می گردند. @sarbaze110 .✅خطر خیالپردازی و دور شدن از دنیای حقیقی را مهم و غیرقابل انکار می دانند و می گویند: «وقتی بچه ی مجازی اجز نیازهای مادی توقعی از پدر و مادرش ندارد و با اندکی غذا و کمی بازی می توانی راضی نگهش داری، ناخودآگاه این تفکر و این ذهنیت در زندگی عادی برای انسان نهادینه می شود. تحملش در برابر خواسته های دیگر را از دست می دهد و توجهی به نیازهای معن
به نام خداوند بخشنده و مهربان در ادامه مسئله توحید به موضوع فطرت رسیدیم که دغدغه یکی از دوستانمون بود. برای اثبات وجود خداوند در واقع ما سه راه اصلی خواهیم داشت. یکی از این سه راه، فطرت است . اول فطرت و دوم عقل در مقام فلسفه و سومی نیز فعلا بیان نمیشود تا بعدها خارج از تازگی نباشد. اما حال بیان شناخت فطرت را خواهیم داشت: از این به بعد دقیق تر باشید. یک کودک در بدو تولد هیچ چیزی را تجربه نکرده است. نه پستانی به دهان گرفته نه بویی از پستان مادر میشناسد. پس چگونه است که طفل بعد تولد قادر به مکیدن پستان مادر است؟ این را روشنفکران معاصر غریزه میدانند. غریزه این کودک در واقع مجموعه حرکاتی است که در قالب یک رفتار تحت عنوان مکیدن ایجاد خواهد شد بدون آنکه کودک از قبل مکیدن را تجربه کرده باشد. حال سوال اینجاست. آیا انسان بدون هیچ تجربه ای در دنیا قادر به تمایل به خداوند هست؟ چنانچه اثبات کنیم چنین تمایلی وجود دارد آنگاه فطری بودن تمایل به خداوند درک خواهد شد. 1: اولین انسان در کره زمین چگونه به خداوند تمایل پیدا کرد در صورتی که این فرد از هیچ تجربه ای برای چنین تمایلی بهره ای نبرده است. آیا چنین انسانی همانند کودکی نیست که پستان مادر را بدون هیچ تجربه ای مکیده است؟ هر کسی از هر مکتبی که باشد قطعا به وجود چنین انسانی آگاهست. یکی آن را پیامبر مینامد و دیگری خیر. اما همگی اذعان خواهند کرد که قطعا در عالم اولین انسانی که تمایل به وجود خداوند داشته قطعا تجربه ای از قبل برای اعتقاد به خداوند نداشته است. 2: دومین مسئله آن است که چنانچه ما انسانی را تا به زمان تکامل روح بی تجربه نگه داریم و بعد بین دروغ و راستی از او درخواستی کنیم. اعتقاد ما بر آن است که او راستی را میپذیرد نه دروغگویی در باب مسئله خدا نیز همین است چنانچه ویژگی خداوند به طور صریح در اختیار چنینی فردی قرار گیرد بی شک اعتقاد به خداوند را در برابر عدم اعتقاد به وجود خداوند خواهد پذیرفت یا حتی خود بدون هیچ تجربه ای و بدون هیچ توصیه ای از ما به اعتقاد به خداوند خواهد رسید ، همچون اولین انسان که تمایل به خداوند داشته است. هرچند انجام این آزمایش شاید شدنی نباشد 3: سومین موضوع آن است که ما می گویم به خداوند معتقدیم یا به فطرت معتقد هستیم و تهمت به چنین مدعیانی ان است که میگویند شما به ماورا معتقد هستید به چیزی که لمس نمی شود. ما در قالب سوال به این دوستان پاسخ میدهیم. میگوییم مگر شما به عدم وجود خدا معتقد نیستید مگر به عدم وجود فطرت معتقد نیستید. همین عدم وجود خدا و عدم وجود فطرت خود ماوراست و لمس نشدنی. چطور به چیزی که لمس نمی شود شما نیز معتقدید؟ این سه بخش که بیان شد در باب فطرت ذهن ادمی را دگرگون میکند. حال فرق فطرت با غریزه چیست... غریزه بخش اعظم از آن نه تمام بخش به جسم وابسته است اما در فطرت روح هست که سهم بیشتری میبرد. در ادامه بحث حتما بنا به خواست دوستمان فطرت در قران نیز بررسی می شود. باشد که مورد عنایت لطف پروردگار باشیم . الله اکبر @sarbaze110
اسطوره های صهیونیستی سینما : اسطوره قوم برگزيده قوم گرايي و برتر دانستن قوم يهود بر ساير اقوام عنصر مهمي است كه در بسياري از فيلمهاي هاليوودي مطرح مي شود. اين امر از آنجا ناشي مي شود كه يهويان به ويژه صهيونيست ها بر برگزيده بودن نژاد عبراني تاكيد فراواني دارند طوري كه حاخام آيزنبرگ مي گويد: انسان هرچه يهودي تر باشد، انسان تر است. از اين دست تفكرات در ميان اين قوم بسيار است و تصوير سازي اين به اصطلاح برتري در فيلمها نيز از مهمترين تلاشها براي نشان دادن حقانيتشان مي باشد: 👈در فيلم "بيگانه اي در ميان ما" تصوير بسيار زيبايي از زندگي يهوديان در محله خودشان در نيويورک ارائه مي دهد که با رعايت دستورات شرعي دين يهود، مانند: جدايي زن و مرد حتي با پرده در اتوبوس و سر ميز غذا و ادب بزرگتر را رعايت کردن و خصوصا  ولايت پذيري بي چون و چرا از حاخامها زندگي آرام و خوشي را دارند. با توجه به اينكه بيشتر مردم نيويورك مسيحي هستند به نظر مي رسد منظور از بيگانه، يهوديان هستند، ولي در جريان فيلم مي بينيم كه پليس زن مسيحي كه از اهالي نيويورك است و در ميان جامعه يهوديان مي رود و اتفاقاتي برايش رخ مي دهد يك غريبه محسوب مي شود. در فيلم "پرنس مصر" و "ده فرمان" نيز در جهت اثبات اين اسطوره، برگزيدگي قوم يهود را آشكارا به تصوير مي كشد. حتي در انيميشن پرنس مصر تمامي دوبلور هاي انتخاب شده نيز از يهوديان هاليوودي مي باشند. در سه گانه "ماتريكس" هم تنها مردم سرزمين زايان بيدارند و در انديشه رهايي زمين از دست شيطان شرير ماتريكس هستند. ديگران در خوابي عميق فرو رفته اند و فكر مي كنند كه انسان اند و به زعم خودشان دارند زندگي مي كنند. در فيلم "كن لايمل در تلاويو" ساخته اسرائيل، داستان واقعي ميليونري 80 ساله به تصوير كشيده مي شود كه ميان يهوديان محبوب است. او در جريان فيلم از جوانان فيلم مي خواهد كه تنها با همسران يهودي ازدواج كنند تا نژاد يهود خالص و پاك بماند و خون آنها آلوده نشود. نژاد پرستي در ميان سازندگان فيلم ها تنها به برتر نشان دادن خودشان خلاصه نمي شود بلكه بسياري از فيلمها چون «دختر راهبه» هم با دقت، دين مسيحيت و عقايد آنرا را زشت جلوه مي دهد. علاوه بر همه اينها فيلم هايي که عليه مسلمانان مي سازند نيز از حد شمارش خارج است.   @sarbaze110
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👆👆👆😂😂 قطع شاهرگ نفتی آل سعود را در این انیمیشن زیبا ببینید(نسخه موبایلی) در این انیمیشن منطقه نفتی غوار، برج المملکه ریاض، پایگاه الخلید و سپر دفاع موشکی موسوم به صلح در عربستان با موشک های انصارالله یمن نابود میشود... 🔴 جهت دانلود باکیفیتHD به kosar3d.com مراجعه کنید🔴 کانال گروه انیمیشن فاطمه الزهرا(سلام الله علیها) : @kosar_3d —---
🔶 هفت شخص که خود را مسخره کرده اند. قال الإمامُ الرِّضا عليه السلام: سَبعَةُ أشياءَ بِغَيرِ سَبعةِ أشياءَ مِن الاسْتِهْزاءِ: مَنِ اسْتَغْفَرَ بلِسانِهِ و لَم يَنْدَمْ بقَلبِهِ فَقدِ اسْتَهْزأ بنَفْسِهِ، و مَن سَألَ اللّه َ التَّوفيقَ و لَم يَجْتَهِدْ فَقدِ اسْتَهْزأ بنَفْسِهِ ، و مَنِ اسْتَحْزَمَ و لَم يَحْذَرْ فَقدِ اسْتَهْزأ بنَفْسِهِ، و مَن سألَ اللّه َ الجَنّةَ و لَم يَصْبِرْ على الشَّدائدِ فَقدِ اسْتَهْزأ بنَفْسِهِ ، و مَن تَعَوّذَ باللّه ِ مِن النّارِ و لَم يَتْرُكْ شَهَواتِ الدُّنيا فقدِ اسْتَهْزأ بنَفْسِهِ، وَ مَنْ ذَکَرَ الموت وَ لَمْ یستعد له فَقَدِ اسْتَهَزَأَ بِنَفْسِه، و مَن ذَكَرَ اللّه َ و لَم يَسْتَبِقْ إلى لِقائهِ فَقدِ اسْتَهْزأ بنَفْسِهِ. امام علی ‌بن ‌موسی ‌الرضا عليه ‌السلام فرمودند: هفت چيز است كه بدون هفت چيز ديگر مسخره آميز است: 1. كسى كه به زبان خود استغفار كند اما در دلش [از گناه] پشيمان نباشد خودش را مسخره كرده است. 2. كسى كه از خدا بهشت بخواهد امّا در برابر سختي‌ها شكيبا نباشد خودش را مسخره کرده است. 3. كسى كه خواهان موفقيت باشد امّا نكوشد خودش را مسخره کرده است. 4. كسى كه جوياى دور انديشى باشد امّا احتياط نورزد خودش را مسخره كرده است. 5. كسى كه از آتش دوزخ به خدا پناه برد امّا خواهش هاى دنيايى را رها نكند خودش را مسخره کرده است. 6. کسی که به یاد مرگ افتد و خود را مهیای آن نسازد خودش را مسخره کرده است. 7. و كسى كه خدا را ياد كند ولى براى ديدار او نشتابد خودش را مسخره کرده است. منبع حدیث: «بحارالأنوار، جلد 11، صفحه356.
«بعد از حماسه عاشورا، مردان قبیله بنی اسد - هنگامی که خواستند جسد مطهر حضرت سیدالشهداء علیه السلام را دفن کنند - بر دوش آن حضرت، اثر زخمی یافتند که کاملا از جراحتهای جنگی متفاوت بود; زخم کهنه ای بود که هیچ شباهتی به زخمهای روز عاشورا نداشت . از امام سجاد علیه السلام در این مورد سؤال کردند . آن حضرت در پاسخ فرمود: «هذا مما ینقل الجراب علی ظهره الی منازل الارامل والیتامی;(1)این زخم بر اثر حمل کیسه های غذا و به دوش کشیدن هیزم به خانه های بیوه زنان و یتیمان است .» شهریاری که به شب برقع پوش می کشد بار گدایان بر دوش ناشناسی که به تاریکی شب می برد نان یتیمان عرب  مناقب آل ابی طالب.  ج 4، ص 66; 1 @sarbaze110 به گزارش اویس، شیخ حبیب علی الجفری عالم اهل سنت یمنی با منتشر کردن تصویری از کتب آموزش عقیدتی داعش اعلام کرد عقیده داعش برداشت شده از تفکرات محمد بن عبدالوهاب است. سخنانی که باعث شد سعودی ها و وهابی ها از الجفری ناراحت شوند و با سخنان مختلف او را مورد لطف! قرار دهند. گروهی او را “مشرک” و گروهی او را “رقاصه” خوانده اند. باید منتظر واکنش تند رسانه های سعودی به این توییت جنجالی این عالم اهل سنت بود. @sarbaze110