eitaa logo
♪ دنیایی برای سایه ها ♪
42 دنبال‌کننده
115 عکس
314 ویدیو
1 فایل
https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_1dbcqqw&btn=Sebastian می دانم نیاز به صحبت با همچین پادشاه مغروری ندارید ولی باز هم اگر دردسری درست کردید یا گیر افتاده بودید من هستم . https://abzarek.ir/service-p/msg/4470490
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از حسینیه سیاسی
13.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پسر بوتراب بین تراب نوه ی تراب و گم کرد ...💔 🏴 🆔@hosiniye
https://eitaa.com/hxhchvh/2606 *لبخند ملیح -سباستین عزیزم، آدم باش دست به بچه هام/بچه هات نزن *اشاره به چاقوی کنارم (ریون اعتراض میکنه: دلقک خودت چی که میخوای شخصیت های خودتو بدبخت کنی؟) ~~~~~~~~~~ ببین گلم نمیتونی از شیطان انتظار ادم بودن داشته باشی ( اشاره به یه ساتور که دارم باهاش گوجه خورد میکنم )، بعدشم من با ریون موافقم .
https://eitaa.com/satsojen/3104 چپ چپ نگاه کردن چون حرفی ندارم* -با ریون موافق نباش عه (ریون پوزخند میزنه) ~~~~~~~~~~~~~~ آفرین خوبه ریون عزیزم بیا بریم برات بستنی بخرم
https://eitaa.com/satsojen/3105 قهر میکنم پارت نمیدما (ریون با لبخند ملیح میره سمت سباستین) *مثل بچه ها پامو میکوبم زمین -ریون بری من میدونم و تو هاااا ~~~~~~ تو پارت نده اونوقت میبینی چطور روی آتیش روت کره میمالم بخورمت . ریون بسه دیگه پرو نشو کارتتو بده برم خرید کنم . ( کارتام رو ساتسوجین بر داشته )
https://eitaa.com/satsojen/3106 دستت بهم نمیرسه *زبون در آوردن (ریون با نگاه عاقل اندر سفیه(درست نوشتم..؟) بهت زل میزنه: اخوی من پول داشتم اینجا نبودم که...) ~~~~~~~~~~~~~~ میگیرمت. هعییییی همه بی پولیم
https://eitaa.com/satsojen/3107 نمیگیری🌝 هاعی ~~~~~~~~~~~~~~ 🤡🤡🤡🤡
هدایت شده از حال خوب
9.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مادر آب کجایی پسرت آب نخورد 🏴 ‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌@haal_khob👈💯
هدایت شده از گرافیک سیاسی
3.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♨️یــــل ام البـنـیـــــــن .... ❤️‍🩹 🏴 🥀 🟩@graphicsiyasi ⬜🟥@graphicsiyasi
محرم امسال شبیه هیچ سالی نیست... ما جوون‌های پرپرشده‌ی ناو،دنا رو دیدیم... نوزاد مونده رو شاخه‌ی درخت رو دیدیم... کوله‌های خونین بچه‌های میناب رو دیدیم... دست جدا شده‌ی همسایه‌ی شهیدمون رو دیدیم... بچه‌های هوافضای سپاه رو دیدیم،اونایی که اسمشون رو دنیا نشنید،اونایی که مظلوم زندگی کردن، مظلوم جنگیدن، مظلوم رفتن... جنگ ۱۲روزه و جنگ رمضان رو دیدیم که بهترین هامون رو با خودش بلعید و رفت.... سخت از همه اون صبح دهم اسفند بود،صبحی که حضرت آقا با مشت گره کرده و لب تشنه مثل اربابش حسین(ع)خانوادگی به شهادت رسید... یعنی کربلا فقط تاریخ نبود... کربلا دوباره تکرار شد، جلوی چشم ما... و ما... این امتی که حاضر در صحنه‌ایم... مبعوث شدیم برای همین فصل از تاریخ... ما کربلای زمان خودمونیم... ما زینب‌های این روزگاریم که باید روایت کنیم... ✍🏻عین_میم
هدایت شده از سیاسی
1.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♨️آقای شهبازی جوابِ جوادی حصار را میدهد👆👆 🇮🇷🇵🇸 @siyasiichanel | اخبار جنگ 🇮🇷🇵🇸 @siyasiichanel | اخبار جنگ
وای بچه ها یه چند تا از پارت های داستان سرباز و پادشاه پاک شده هر چی میگردم پیدا نمیکنم