مگه یدونه نبوددد
~~~~~~~~~~~~~~
نههههه خدایااااا بیشتر از بیست تا پارت بودددددددد
رمانارو میگم مگه یدونه رمان نبود
~~~~~~~~~~~~~~
نه عزیزم چهار تاستتتت
https://eitaa.com/satsojen/3129
اونوقت یکم قاطی نمیشه؟🌚😂
~~~~~~~~~~~~~~
هشتگ داره
سباستین امروز چون تاسوعا بود کلا مشغول درست کردن نظری بودم(چیزی نیست که جمعا گوجه ۷۵٠ تا ساندویچو گذاشتم خیلی کم بود کارم💔) و به شدت خستم.
فردا مینویسم میفرستم شرمنده.
#امیلی
~~~~~~~~~~~~~~
اشکال نداره
راستی بچه ها اگه پارت های حذف شده برگشت که هیچی ولی اگه بر نگشت از جای حذف شده دوباره مینویسم