سباستین امروز چون تاسوعا بود کلا مشغول درست کردن نظری بودم(چیزی نیست که جمعا گوجه ۷۵٠ تا ساندویچو گذاشتم خیلی کم بود کارم💔) و به شدت خستم.
فردا مینویسم میفرستم شرمنده.
#امیلی
~~~~~~~~~~~~~~
اشکال نداره
راستی بچه ها اگه پارت های حذف شده برگشت که هیچی ولی اگه بر نگشت از جای حذف شده دوباره مینویسم
میرم بخوابم و امیدوارم تا فردا برگردهههه
( ایتا با من اینکارو نکن گریه میکنم )
نیمه شب فرا رسید و ستاره ها کم کم رخ نشان دادند و این فقط آغاز یک پادشاهی عظیم است . شب تان به خیر و خوشی ساکنان سایه ها هر چند فکر نمیکنم در قلمرو سایه ها چنین چیزی پیدا کنید .🌑
هدایت شده از وروجک سیاسی 😊 🇮🇷🇵🇸
8.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
امسال معنای این نوحه را بهتر میفهمیم:
ای اهل حرم میر و علمدار نیامد...
@vorojaksiyasi