سخت بود سوالت نمیدونم
~~~~~~~~~~~~~~
امممم خب چطوره بپرسم بیشتر به منطقت گوش میدید یا احساس ؟
https://eitaa.com/satsojen/3208
عا یا خدا... چه زندگی جالبی اخوی... منم بستنی....
هاعی، کار خاصی که این چند وقت کردم هیچی بوده... عا نه حالا که فک میکنم، سر سن بچه هام توی گپ بحث کردم
ویس گرفتم زوزه کشیدم-(این آبرو برام نزاشت-) رول مافیا دارم شرکت میکنم
و یه بحث گنده هم با ریون سر تشابه چشم من و کاردن داشتم...
بلی، خانواده خوبن-؟
~~~~~~~~~~~~~~
واییی چه باحال اون مافیا هه خفن به نظر میاد .
تشابه چشم ؟ من مطمئنم تشابه چهره س
بله خوبن سلام دارن
خب خبببب
عامم درباره سوال دومیت من بیشتر به منطقم گوش میدم اکثرا(ولی به احساسم بیتوجهی نمیکنم اونم هست)
صبر کن الان سوال اولی روهم میگم
#امیلی
~~~~~~~~~~~~~~
تشکر فراوان ولی آدم احساسی به نظر میای
https://eitaa.com/satsojen/3211
یهو دلم خواس ویس بدم تعریف کنم🤣
هنوز که گردنم نگرفتن ولی آره باحاله
...... تشابه چهره..؟
من؟ و کاردن؟ قیافه داغان من را با قیافه شاهزاده الفهیم؟ همون چشمم نتونستم ملتو راضی کنم شبیه نیس حالا چهره... یا خدا....
~~~~~~~~~~
نه ببین من معتقدم تو از اون زیبا تری و اینکه مگه چیه آنقدر بزرگش کردی یه پادشاهه دیگه
https://eitaa.com/satsojen/3210
بستگی به موقعیت داره
خیلی زیاد
~~~~~~~~~~~~~~
واقعا ؟
احساس سنگ بودن کردم
https://eitaa.com/satsojen/3210
صددرصد منطق...
#Alex
~~~~~~~~~~~~~~
منم همینطورررررر
سوال اولی رو به نظر خودم اینه:
من وقتی از کسی بدم بیاد (که اکثرا حس شیشمم درست میگه و طرف واقعا ادم خوبی نبوده) خیلی نسبت بهش بی رحم میشم(بیش از حد-) مثلا یهو دیدی به خاطر تلافی کارایی که برام کرده کاری کردم اشکش در بیاد:)
البته بیشتر سعی میکنم با همه نهربون برخورد کنم ولی کافیه طرف فقط یه کوچولو پاشو از گلیمش دراز تر کنه و او موقعه که اون یکی روی منو میبینه🔪
#امیلی
~~~~~~~~~~
واو جذابه ... خب یه ذره ... نه واقعا خیلی جذابهه
https://eitaa.com/satsojen/3214
چراا
~~~~~~~~~~
من همیشه بر اساس منطق و استدلال و نتیجه گیری هام تصمیم گرفتم
https://eitaa.com/satsojen/3213
سباستین مخ میزنی اخوی؟
بذار من بیام مشهد ناامید میشی-
خسدیحیذخیایخ این پادشاه کراش اعظم منهههه
~~~~~~~~~~~~~~
نه بابا ، من هنوز نظرم همونه.
اونم چیزی نیست جز یه لغنگییحف
https://eitaa.com/satsojen/3212
عه وا جدی؟ ای بابا
من از احساس بیشتر به حس شیشمم اعتماد میکنم وگرنه منطق حرف اولو میزنه
#امیلی
~~~~~~~~~~~~~~
صد در صد
https://eitaa.com/satsojen/3215
ببین ما همزادیم جدی...
#Alex
~~~~~~~~~~~~~~
هنوزم من بزرگترم احتراممممم