eitaa logo
♪ دنیایی برای سایه ها ♪
45 دنبال‌کننده
120 عکس
330 ویدیو
1 فایل
https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_1dbcqqw&btn=Sebastian می دانم نیاز به صحبت با همچین پادشاه مغروری ندارید ولی باز هم اگر دردسری درست کردید یا گیر افتاده بودید من هستم . https://abzarek.ir/service-p/msg/4470490
مشاهده در ایتا
دانلود
https://eitaa.com/satsojen/3211 یهو دلم خواس ویس بدم تعریف کنم🤣 هنوز که گردنم نگرفتن ولی آره باحاله ...... تشابه چهره..؟ من؟ و کاردن؟ قیافه داغان من را با قیافه شاهزاده الفهیم؟ همون چشمم نتونستم ملتو راضی کنم شبیه نیس حالا چهره... یا خدا.... ~~~~~~~~~~ نه ببین من معتقدم تو از اون زیبا تری و اینکه مگه چیه آنقدر بزرگش کردی یه پادشاهه دیگه
https://eitaa.com/satsojen/3210 بستگی به موقعیت داره خیلی زیاد ~~~~~~~~~~~~~~ واقعا ؟ احساس سنگ بودن کردم
https://eitaa.com/satsojen/3210 صددرصد منطق... ~~~~~~~~~~~~~~ منم همینطورررررر
سوال اولی رو به نظر خودم اینه: من وقتی از کسی بدم بیاد (که اکثرا حس شیشمم درست میگه و طرف واقعا ادم خوبی نبوده) خیلی نسبت بهش بی رحم میشم(بیش از حد-) مثلا یهو دیدی به خاطر تلافی کارایی که برام کرده کاری کردم اشکش در بیاد:) البته بیشتر سعی میکنم با همه نهربون برخورد کنم ولی کافیه طرف فقط یه کوچولو پاشو از گلیمش دراز تر کنه و او موقعه که اون یکی روی منو میبینه🔪 ~~~~~~~~~~ واو جذابه ... خب یه ذره ... نه واقعا خیلی جذابهه
https://eitaa.com/satsojen/3214 چراا ~~~~~~~~~~ من همیشه بر اساس منطق و استدلال و نتیجه گیری هام تصمیم گرفتم
https://eitaa.com/satsojen/3214 منم🤣 ~~~~~~~~~~ هعییی🤡
https://eitaa.com/satsojen/3213 سباستین مخ میزنی اخوی؟ بذار من بیام مشهد ناامید میشی- خسدیحیذخیایخ این پادشاه کراش اعظم منهههه ~~~~~~~~~~~~~~ نه بابا ، من هنوز نظرم همونه. اونم چیزی نیست جز یه لغنگییحف
https://eitaa.com/satsojen/3212 عه وا جدی؟ ای بابا من از احساس بیشتر به حس شیشمم اعتماد میکنم وگرنه منطق حرف اولو میزنه ~~~~~~~~~~~~~~ صد در صد
https://eitaa.com/satsojen/3215 ببین ما همزادیم جدی... ~~~~~~~~~~~~~~ هنوزم من بزرگترم احتراممممم
مهربون❌ نهربون✅ بی توجهی❌ بیتوجهی✅ ~~~~~~~~~~~~~~ زبان فارسی ❌ زبان امیلیایی ✅
https://eitaa.com/satsojen/3219 سباستین مشکوکی، هنوز ندیدی و میگی قشنگه...(نیس) چیبگم... اون کلمه آخر فقط چیه؟ ~~~~~~~~~~ نیستم . فحش بی نهایت