خب ده تا رازو بگو
~~~~~~~~~~~~~~
میگفتم که دیگه راز نبود
ولی خب یه پنج تاشو میگم تا از حسرت دل خون نشین
۱ سنم
۲ من چطور پادشاه شدم
۳ این دنیا چطور ساخته شده
۴ اسم واقعیم
۵ سن این دنیا
https://eitaa.com/satsojen/3262
اکنون می نویسم مرا عفو بفرما پادشاه
#امیلی
~~~~~~~~~~~~~~
به خاطر یکی از وزیر ها باشه
https://eitaa.com/satsojen/3264
وزیره ساتسوجینه؟😂
#امیلی
~~~~~~~~~~~~~~
از کجا فهمیدی؟
https://eitaa.com/satsojen/3265
بالاخره منم یه راهایی دارم دیگه
#امیلی
~~~~~~~~~~~~~~
واهه
https://eitaa.com/satsojen/3083
سباستین در راه کمی عذاب وجدان گرفت، حسی که تا آن لحظه تجربه نکرده بود. عذاب وجدان از اینکه امیلی و ساتسوجین رو پیچونده بود ، در حالی که اونا فقط نگرانش بودن. ولی چاره ی دیگه ای برای سباستین نذاشته بودن. همین الانشم اگه امیلی بیدار میشد و با خبر میشد که سباستین چیکار کرده، احتمالا سباستین تا یه مدت به دلیل شکستگی دست و پا خونه نشین میشد. و دقیقا به همین خاطره که سباستین باید سعی کنه تا اثر دارو ها از بین نرفته، به موقع به خونه برگرده.
#امیلی
~~~~~~
بعد از اینکه تمام مسیر رو با فکر کردن گذروند به کارخونه میرسه . متروکه ست و همچنین تاریکه . کلاهش رو روی سرش محکم میکنه و سوییچ موتور رو داخل جیبش میذاره . از در پشتی وارد میشه ، در آروم باز میشه و صدای قژ قژ ترسناکی میده اما هیچکدوم از اینا باعث تغییر حالت چهره بی روح و جدی سباستین نمیشه اگرچه هنوز حرف های اون پیرزن قلبش رو مچاله می کرد ولی هنوز سر پاست. چند قدمی که بر میداره صدایی جوان داخل کارخونه طنین انداز میشه :« بالاخره اومدی ، یکم دیر کردی . بهت نمیاد آدم نا منظمی باشی »
سباستین سر میچرخونه تا کسی که داره باهاش حرف میزنه رو ببینه ولی اون تو سایه ها مخفی شده .
یه سوال برای ادامه داستان
اینی که گفت بهت نمیخوره ادم نامنظمی باشی کیه؟
#امیلی
~~~~~~~~~~~~~~
یادته یه گروه اومده بودن سباستین رو زنده یا مرده دستگیر کنند؟
خب اونا در واقع یه مافیا مستقل ان
که رئیس اصلی شون جایزه گذاشته و هر گروه اگه زودتر از بقیه سباستین رو زنده یا مرده که ترجیحا زنده ست بیاره پیش رییس مافیا پول و مقام خوبی گیرش میاد .
حالا خودت یه اسم براش بذار .
https://eitaa.com/satsojen/3268
وااای برگامممممم سخژلدبکطجهقدطحهطیمقحژتمط چه باحالللل
اوکی مرسی الان میرم مینویسمیخاصدیحاینصخوسچصظعطت(ایده ی بسیار بینظیریست پادشاه دارم غش میکنم نیذیحطلحسحقحشجم)
#امیلی
~~~~~~~~~~~~~~
اممم کلیشه ای نیست ؟
https://eitaa.com/satsojen/3269
نه خیرممم
یه بار دیگه این حرفو بزن کاریت ندارم🔪
داداش ایده ت بی نظیرهههه
#امیلی ذوقزدهچونهمینالانیهایدهیبرگریزونبهسرشزد
~~~~~~~~~~~~~~
خب خوبه . ممنون
واووو
یه ایده ی بسیار خوب دارم(از نظر خودم خوبه احتمالا در کل چرت باشه)
#امیلی
~~~~~~~~~~~~~~
نه ایده هات همیشه خوبه داداش
سباستین ایدمو بگم؟
دربارش سوال دارم و میخوام ببینم اگه متوجه شی کل مدت رکب خوردی چه حسی پیدا میکنی😼
یوهاهاها حس شرور بودن بهم دست داد😼
#امیلی
~~~~~~~~~~~~~~
واییی این خیلی خوبه بیشتر توضیح بدههههههه