https://eitaa.com/satsojen/3304
ولی نجات نمیدادش بیشتر به نفع سباستین بود، چون بالاخره امیلی رئیسه و اینا قراره سباستین یکم با حضرت عزرائیل ملاقات کنه و بعد به زندگی برگرده😀
#امیلی
~~~~~~~~~~~~~~
راست میگی از این جهت بهش فکر نکرده بودم تصمیم رو میذارم به عهده خودت
https://eitaa.com/satsojen/3305
یوهاهاهاها
تازه کجاشو دیدی امیلی به جز رئیس سازمان بودن بیشتر به خاطر اینکه خونه نموندی و پیچوندیش قراره تیکه تیکت- نه نه قراره با عشق بغلت کنه
#امیلی
~~~~~~~~~~~~~~
آخ آخ آخ شر تو راهه
راستی داداش اگه من عاشق امیلی بشم که اسکارلت نصفم میکنه
سباستین من میخوام ۶:۳٠ پاشم فوتبالو بنگرم پس الان میرم لالا کنم که اون تایم لااقل مثل جنازه نباشم😀(احتمالا بین دو نیمه قراره بخوابم، شایدم از اول تا اخرش)
حیحی شب خوش تا فردا شب
#امیلی
~~~~~~~~~~~~~~
اوکی شب بخیر
نیمه شب فرا رسید و ستاره ها کم کم رخ نشان دادند و این فقط آغاز یک پادشاهی عظیم است . شب تان به خیر و خوشی ساکنان سایه ها هر چند فکر نمیکنم در قلمرو سایه ها چنین چیزی پیدا کنید .🌑
https://eitaa.com/satsojen/3307
who is اسکارلت-
چه بدانم خود دانی هر جور راحتی
نه نگران نباش امیلی کارت نداره که میخواد بیاد بغلت کنه دیگه(بعدشم موقع بغل یه چاقوی خوشگل...نه یه گل خوشگل تقدیمت میکنه)
پیام قبلی گفتم میرم بخوابم، پس من الان دارم تو خواب حرف میزنم😦
#امیلی
~~~~~~~~~~~~~~
مگه رمان با هشتگ سباستین رو نخوندی ؟
عالییی🤡
وای تسخیر شدی آخرم کار خودتو کردییییی
عه سباستین هم رفت لالا
پس منم برم جدی جدی لالا
لالا لالایی -وای چی دارم میگم یا خدا
شب بخیر واگعی (من برم تسخیر شم)
#امیلی *تسخیر شده
~~~~~~~~~~~~~~
وای ببخشید بیهوش شدم دیشب .