eitaa logo
اخبار جهان اسلام و محورمقاومت
3هزار دنبال‌کننده
9.7هزار عکس
10.3هزار ویدیو
62 فایل
🌐 اخبار جهان اسلام و محورمقاومت https://eitaa.com/saut313 👌در اینجا آگاه تر شوید آیدی ادمین ارشد و تبلیغات👇 @f_aaha
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از Rahill farahani
اگر این شبها فواحش و ارازل شعاردهی و هلهله داشتن حتما الله اکبر بگید! طنین صدای این جماعت رو باید شکست تا نتونن جو رو دست بگیرن و چه شعاری بالاتر و قدرتمندتر از الله اکبر✊ 🌐 اخبار جهان اسلام و محورمقاومت @saut313 @saut313 👌در اینجا آگاه تر شوید 🆔 پذیرش تبلیغات @f_aaha
هدایت شده از ذوالفقار خیبرشکن
2.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💢ذکر کارساز و اجابت‌کننده توسل به حضرت زهرا سلام الله علیها استاد عالی🎤 انشاالله حاجتتون ظهور ولی عصر و نابودی اسرائیل 🗡 ذوالفقار خیبرشکن🏴 @zolfaghar_kheibar313
هدایت شده از سلمان ایرانی
امشب در محفلی حجت الاسلام سید مهدی خضری امام جمعه موقت قزوین، خوابی را که امام شهیدمان آیت‌الله خامنه‌ای چند هفته پیش در بیت نقل کرده بودند، بازگو کردند: آقا فرموده بودند، خواب دیدم در همین حسینه امام خمینی (ره) مشغول نماز جماعت هستیم و من هم در صف نماز هستم. یهو متوجه شدم که اگر من در حال نماز جماعت هستم چرا ماموم هستم و امام نیستم؟ امام کسیت؟ دیدم امام جماعت، حضرت حجه بن الحسن علیه السلام هستند! بعد از نماز رفتم جلو و گفت‌وگویی کردم و گفتم کار سخت هست و ... بعد امام زمان من را متوجه این معنا کردند که مأموریت شما تمام هست... حجه الاسلام خضری می‌گوید ما تا قبل‌تر به این تعبیر می‌کردیم که امام زمان (عج) ظهور خواهد کرد، حالا می‌بینیم منظور شهادت آقا بوده و کارها به دست خودشان هست... ۱۲ اسفند ماه ۱۴۰۵ ✍ سلمان ایرانی 💥 ها ها و ها را، در کانالِ دنبال بفرمائید👇 @salmann313 @salmann313 🆔 ادمین پذیرش تبلیغات @f_aaha
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
1.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🖤 آجرک الله یا صاحب الزمان😔 ای يوسف زهرا! نظری کن به فقیرت خالی شده پیمانه ما «أوْفِ لَنَا ٱلکیل» ✨سلام علی آل یاسین✨ ▪️▪️▪️▪️▪️ 🎥 رابطه با ایرانی ها ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌صبحتون حسینی 🖤 ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 🌐 اخبار جهان اسلام و محورمقاومت @saut313 @saut313 👌در اینجا آگاه تر شوید 🆔 پذیرش تبلیغات @f_aaha
30.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔥 🚨پیشگویی آینده قطعی ایران و جهان 📌پیشنهاد میکنم حتما ببینید و گسترده نشر دهید🙏 - - - _ _- - - _ _
4.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
😭باید هم حرمله شادی کنه، خولی بخنده دیگ خاک دو عالم، تو سر دنیا ک رفتی😭 😭 یاحسین😭 - - - _ _- - - _ _
همه سوال دارن که چطور آقا قبول نکردن برن تو پناهگاه و وسط بیت تو روز روشن ایشون با دهها بمب به شهادت رسیدن؟! ایشون که کاملا تابع قوانین و ضوابط امنیتی بوده اند همیشه! رازش همون راز شهادت امام حسین هست که تو روز روشن با زن و بچه توسط شیاطین به شهادت رسید و هر چی از مدینه تا اقوام نزدیک گفتن حسین کوفه نرو امن نیست و قلبها با توعه ولی شمشیر ها بر علیه توعه ولی اربابمون رفت و شد آنچه شد.... آقا میدانستند کار به جایی رسیده که جز خون خودشان کار رو درست نخواهد کرد و اینو خالصانه و با تمام وجود از خدا طلب کرده بودن و آخر هم با خونشون ایران را وارد جنگ نهایی با غرب کردند! به قول شهید آوینی در عالم رازی است که جز با خون شهید کشف نمیشود و رهبر شهیدمان این راز را میدانست و سالها آن را طلب کرد. 🌐 اخبار جهان اسلام و محورمقاومت @saut313 @saut313 👌در اینجا آگاه تر شوید 🆔 پذیرش تبلیغات @f_aaha
+ جنگ دوازده روزه حوالی عید غدیر بود. + اغتشاشات اخیر چند روز بعد از ولادت امیرالمومنین علیه‌السلام. + و حالا، چند روز مونده به شهادت امیرالمومنین علیه‌السلام! چیزی جز این بیت شعر به ذهنم نمی‌رسه: کینه دارد ز محبانِ علی قومِ یهود؛ یک تنه خیبرشان را به فنا داد علی !🖤
🚨فوری ❌ مهم🔻آقا زنده است 🔹️حتما تا آخر بخونید با دقت و کامل🔹️ آقا زنده هستن و نزد خدا میان شهدا بالاترین مقام را نزدیک به معصومین دارد. آقا شهید نشدن که! شهید بودن. ندیدنشون، درد بزرگیه امّا الآن وقت حماسه است❗ انگار چیزی عوض نشده. چند روزی ارتباطت با فرمانده قطع شده. ما فعلا نمی‌تونیم بینیم‌شون؛ تا زمان ظهور که (به شرط مقاومت و جهاد ما) به زودی ان‌شاءالله قطعا برمی‌گردن. الآن دارن می‌فرمایند: بچه‌ها قوی باشید عزیزان من! محکم و فعّال باشید❗ مقاومت و مطالبه کنید پیروزی نزدیکه❗ قوی باشید و فقط مطالبه انتقام کنید❗ وصیت‌های آقا رو باید انجام بدیم 🔹️اتحاد مقدس ، شکستن کمر کودتاگران، اخراج امریکا از منطقه، نابود کردن اسرا‌ئیل، غرق کردن ناوهای امریکایی، نپذیرفتن صلح تحمیلی و... تا زمانی‌که مومنین در خیابان‌ها باشند، عوامل دشمن هیچ غلطی نمی‌تونن بکنند. نه سازش نه تسلیم❗ نبرد با آمریکا❗ مسئولان نظامی❗ اقدام انقلابی❗ حرف ما یک کلام❗ انتقام انتقام❗ حداقل ۴۰ روز باید توی خیابونها باشیم، دسته‌های عزاداری راه بندازیم. مومنین فوری بسیج بشن و از همه جا پایتخت را دریابند. اوج جنگ شناختی تهران هست. زندگی عادی، تعطیل! 🔹️باور کنید هنوز ظهور به تاخیر نیفتاده و بداء حاصل نشده. این آزمون شهادت آقا، میتونه برای ما آخرین امتحان و البته آخرین فرصت قبل از ظهور باشه. یا ظهور و محقق می‌کنیم یا زیر پوتین داعشی‌ها بدبخت و ذلیل می‌شیم و اسلام تا قرن‌ها نمی‌تونه سَر بلند کنه. دو سه قدم مونده تا قله❗ نزدیک رود نیل هستیم و امام زمان هم تشریف دارن‌. 🔴 آقا زنده‌ هستن. زنده‌تر از همیشه. آگاه‌تر از همیشه. به خدا قسم حالا که شهید شدن، قدرت‌شون از همیشه بیشتره. آقا برای اینکه تمااام غیرت ما رو به جوش بیارن تا بجنگیم و دنیا رو برای ظهور آماده کنیم، هرچه داشتن آوردن وسط! حتی خودشون و خرج کردن تا ما مضطر بشیم و تمااام قد بیایم وسط❗ 🔹️همه ما کم گذاشتیم برای آقا. خدا فقط و فقط در یک صورت ممکنه از ماها بگذره؛ اونم اینه که خواسته آقا رو محقق کنیم و ظهور رو بکِشیم جلو و تعجیل کنیم. آقا رفت تا به ما بفهمونه گزاره "همه چی با آقا هماهنگه" حقیقت نداشت! 🔻اما امیدوار باشید. باور کنید تمام وعده‌هایی که آقا دادن (نابودی اسر‌ائیل، تعجیل ظهور، نظم نوین جهانی، غرق شدن امریکا) ، همش داره محقق میشه به شرطی که ما تسلیم نشیم و نذاریم مسئولان تسلیم بشن. مثل مردم یمن باید هر رووووز توی خیابونها راهپیمایی میلیونی کنیم و مطالبه موشکباران امریکا و اسرائیل. 🔸️رفتنِ آقا، گرچه از بی‌عرضگی ماها بود؛ اما هیچ فرایندی رو متوقف نمی‌کنه! اگر ما سفت پای دستورات آقا وایسیم و براش بجنگیم. ❌آقا رفت تا به ما یه تلنگر محکم بزنه بلکه با داغ از دست دادنش، تکون بخوریم و غیرتی بشیم و بیایم پای کار مطالبه دستوراتش. چاره دیگه‌ای برای آقا نذاشته بودیم. جور دیگه‌ای انگار بیدار نمی‌شدیم❗ ❌بسم الله ... چشم مسئولان، به مردمه‌. تا چندین ماه باید مومنین همه جا (با پرهیز از دعوا و درگیری با قشر خاکستری و حتی گول‌خورده‌ها) فریاد انتقام از آمر‌یکا سر بدیم و خیابونها رو برای اغتشاشگرای احتمالی خالی نکنیم❗ 🔹️شرکت در مراسم‌های عادی به عنوان سیاهی‌لشکر صرف، گرچه لازمه ولی هیچ اثر خاصی نداره. نه دشمن و می‌ترسونه، نه دل مسئولین و قرص می‌کنه! مردم باید جلوتر از مسئولین توی صحنه باشن و به مراسمات عادی و کارهای تکراری و ویترینی بسنده نکنند❗تمام شهر باید پر بشه از شعارنوشته‌های ❌مرگ بر آمریکا❌ ابتکار عمل و خلاقیت و به دست بگیرید. امام‌مون و کشتن❗ باید مسئولین از ما امید و روحیه حماسی بگیرن❗ 🔹️هیچکس از اطرافیان نباید توی چهره‌تون عجز و درماندگی ببینه ها❌ فقط چهره پر از صلابت، امید، حماسه، قدرت، غیرت و البته کینه‌پدری از آمریکا❗ کسی جرات نکنه حرف از آتش بس بزنه🔻 🔴 ما با امریکا پدرکشتگی داریم🔴 تا چند ماه یادمون نره: آقا فرمودن: "فریاد انتقام مردم"، سوخت حقیقی موشکهاست❗ بزن در رو نداریم❌جنگ تازه شروع شده❗ ✅ لطفا حتما حتما منتشر کنید ✅ 🌐 اخبار جهان اسلام و محورمقاومت @saut313 @saut313 👌در اینجا آگاه تر شوید 🆔 پذیرش تبلیغات @f_aaha