Seved Messages.³
از جادو ها و طلسم ها و کیمیا هایی که اینجا پیدا شوده بگذریم-
بزارید یچی ترسناک بگم یه حمومه خیلی خیلی قدیمی بوده که ازش استفاده نمیشوده سقفش هم سطحه زمین بود و روش یسری سوراخ بوده
بابام میگه هرکسی کاری میکرده اجنه ازش عصبی میشودن و به خوابش میومدن و اذیتش میکردن و دیوونش میکردن میومدن یکی رو بجای اون شخص مینداختن توی اون حمومه قدیمی
حتا بابام میگه عمش رو وقتی کوچیک بوده انداختن تو حموم با اجنه صحبت کرده و مشکله کسی که توسطه اجنه اذیت میشودن رو حل کرده
میگفت اجنه رو قسم میدادن و خلاصه صحبت میکردند بعد قانع که میشوند اجنه مشکله طرف حل میشود
سند و مدرکه همهی این حرفا چیزای نصفه نیمه ی باقی مونده ی این آثار و حرفه قدیمیای این روستاس
حتا یسریاشون از جمله پدربزرگه بنده با چشم دیدن یسری جادو ها و طلسم ها و چیزای وحشتناکه این روستارو
حرفم از اول اصن اینا نبود حرفم این بود چرا دارن اجازه میدن این چیزا این گنجا این آثار خراب و دزدیده بشن
فقط این روستا نیس از اونجایی که همدان زمانه قدیم پایتخت بوده همه ی روستاهای اطرافش احتمال خیلی خیلی زیاد کلی از این چیزای جالب داره
Seved Messages.³
بعد اهالیه روستا رو با اسمه خانشون صدا میکردن مثلن بابای من و جدشون اهله روستایی بودن که خانش احمد ب
بخدا اگر مطالعات و با این شوق میخوندم این وضعم نبود:))
Seved Messages.³
فقط این روستا نیس از اونجایی که همدان زمانه قدیم پایتخت بوده همه ی روستاهای اطرافش احتمال خیلی خیلی
چرا میزارن خراب بشه اینا چرا کسی نیس این چیزا رو ثبت کنه