Seved Messages.³
فقط این روستا نیس از اونجایی که همدان زمانه قدیم پایتخت بوده همه ی روستاهای اطرافش احتمال خیلی خیلی
چرا میزارن خراب بشه اینا چرا کسی نیس این چیزا رو ثبت کنه
بابابزرگم یه زمینی داره وسطه اون یه سنه بزرگه میگه بهش میگفتن نشانگاه میگفت میرفتن یه سنگه کوچیک یا پول میچسبوندن به سنگ بزرگه نیت میکردن اگه خواستشون شودنی بود پول یا سنگی که گرفتن سمته سنگ بزرگه میچسبند قشنگ به سنگه
اما بابام میگه که سنگای دیگه رو میچسبوندی به سنگ بزرگه یکمی نگه میداشتی میچسبند بهش عین آهن ربا
بابا بزرگم اصن میگه رفتم توی کوهه در ورودیش خیلی کوچولوع به سختی میشه رفت توش ته کلی تونل میرسه به یه تالار یجای بزرگ بعد میگه از یه وره میشه رفت توی کوه و میشه از اون وره کوه دراومد
خلاصه ببخشید زیاد حرف زدم ولی از طرفی از اینکه به آثاره باستانی اهمیت نمیدن نارحت بودم از طرفی ام چیزایی که فهمیدم جالب بود برام گفتم به شما ام بگم🙆🏻♀
Seved Messages.³
از بن و ریشه روستارو دس کاری کردن حتا اسمشو
فشار میخورم راستش از بابته اینکه حتا اسمه روستا ام روی تابلو ها و اینا اشتباه نوشتن