eitaa logo
دانلود
بابابزرگم یه زمینی داره وسطه اون یه سنه بزرگه میگه بهش میگفتن نشانگاه میگفت میرفتن یه سنگه کوچیک یا پول می‌چسبوندن به سنگ بزرگه نیت میکردن اگه خواستشون شودنی بود پول یا سنگی که گرفتن سمته سنگ بزرگه می‌چسبند قشنگ به سنگه
اما بابام میگه که سنگای دیگه رو می‌چسبوندی به سنگ بزرگه یکمی نگه میداشتی می‌چسبند بهش عین آهن ربا
بابا بزرگم اصن میگه رفتم توی کوهه در ورودیش خیلی کوچولوع به سختی میشه رفت توش ته کلی تونل میرسه به یه تالار یجای بزرگ بعد میگه از یه وره میشه رفت توی کوه و میشه از اون وره کوه دراومد
میگه جای پا و چاه آب توی کوه بود
برا همین بعضیا میگن توش زندگی ای وجود داشته یا حتا داره
خلاصه ببخشید زیاد حرف زدم ولی از طرفی از اینکه به آثاره باستانی اهمیت نمیدن نارحت بودم از طرفی ام چیزایی که فهمیدم جالب بود برام گفتم به شما ام بگم🙆🏻‍♀
Seved Messages.³
از بن و ریشه روستارو دس کاری کردن حتا اسمشو
فشار میخورم راستش از بابته اینکه حتا اسمه روستا ام روی تابلو ها و اینا اشتباه نوشتن
خیلی خوشحال شودم گفتید خوندید و میخونید مسیجامو:))