eitaa logo
دانلود
هدایت شده از حیاط پشتی اومی اینا؛
آساهی کانالت رو بده بیایم ناشناس آباد کنیم🙏🏻💞 ☆° آساهیی
طرف وسطه آباد کردنه ناشناسه اومی به فکره ناشناسه منم هس🤣😭
یجوری وقتی آساهی صدا میشم اینجوری ام که،با منید؟من؟منو صدا کردید؟ انگار بجز من پنج تا آساهی دیگه ام وجود داره🙆🏻‍♀
اومدم آباد کنممممممم .... خوش اومدی🙆🏻‍♀
لیست سوال ههییی که برا حیاط پشتی فرستادن رو بفرست اینجااا ....
هدایت شده از حیاط پشتی اومی اینا؛
1- دوست داری با کی شیپت کنن؟ 2- شات از پلی لیستت 3- اگه قرار باشه از بین همه فرندات فقط یه نفر رو برای همیشه پیش خودت نگه داری اون کیه؟ 4- شات از تاریخچه تماس هات 5- بدترین حالتت کی بود؟ 6- سه تا از ویژگی کراشتو بگو 7- اون دو نفری که بنظرت بهم میان و شیپشون میکنی کیان؟ 8- اگه توی حال بدت نیاز داشته باشی به یه نفر زنگ بزنی و اون آرومت کنه اون کیه؟ 9- تو چنل بیشتر از همه از کی خوشت میاد؟ دو حرف اول نیمشو بگو 10- چه جور آدمایی رو مختن؟ 11- سه تا مهمترین آدمای زندگیت؟ 13- سه تا از ترس هات رو بگو 16- قشنگرین لقبی که بهت دادن؟ 18- دوست داری چی صدات کنم؟ 19- اگه یه روز هر کاری که بخوای بتونی انجام بدی چیکار میکنی؟ 20- کی همیشه با حرفاش میتونه رو مودت تاثیر بذاره؟ 21- اگه ببوسمت واکنشت چیه؟ 22- حاضری به خاطر کی هر کاری بکنی؟ 23- کی میتونه همیشه با کاراش تو رو بخندونه؟ 25- استعدادت؟ 26- تایپ mbti؟ 27- شات از لیست پیوی هات 28- تا حالا شده از حال بری؟ 30- بهترین جمله ای که از یه نفر شنیدی؟ 31- ترجیح میدی سینگل بمونی یا کاپ داشته باشی؟ 32- آدم امنت؟ 34- اگه بخوای خودتو بکشی به چه روشی اینکارو انجام میدی؟ 34- اگه بخوای خودتو بکشی به چه روشی اینکارو انجام میدی؟ 37- کسی هست که خیلی رو مخت باشه؟ 38- مدرسه رو دوست داری؟ 39- میوه مورد علاقت؟ 40- از طرف چی ببینی کنسله؟ 41- فک میکنی رابطتت با کی ضعیف شده؟ 44- آرامش رو کنار کی دریافت میکنی؟ 45- زود عصبی میشی؟ 46- سه تا از چیزایی که تو رو عصبی میکنه؟ 47- آهنگ قفلیت؟ 48- گربه یا سگ؟ 49- آخرین باری که گریه کردی؟ چرا؟ 50- آخرین کابوسی که دیدی کی بود؟ تعریف کن 51- خوشحالی رو توی چی میبینی؟ 52- آدم منطقی یا آدم احساسی؟ 53- دوتا از آهنگایی که توی حموم میخونی؟ 54- بهترین اتفاق زندگیت؟ 55- صدای کی رو بیشتر از همه دوست داری؟ 56- قلقکی ای؟ 57- اگه موقع دعوا ببوسمت واکنشت چیه؟ 58- خواهر یا داداش؟ 59- دوست داری کی رو بخندونی؟ 61- درد و دل با کی بهترت میکنه؟ 63- چت کردن با کی رو بیشتر دوست داری؟ 65- غذای مورد علاقت؟ 66- اگه قرار باشه به مدت یک روز نامرئی بشی یا ذهن آدمارو بخونی کدومو انتخاب میکنی؟ 68- تا حالا کسی اینجا باعث دلخوریت شده؟ 69- دوتا از ویژگی هات که ازش متنفری؟ 70- سه نفر که حس مالکیت شدیدی روشون داری؟ 72- رشته ات چیه؟ 73- مودتو با یه آهنگ یا ویدیو توصیف کن 75- اگه قرار باشه تا آخر عمرت دور خوردن یا خوابیدن خط بکشی انتخابت کدومه؟ 77- ژانر فیلم مورد علاقت؟ 78- سن ریلت؟ 79- اگه از یه نفر خوشت بیاد براش چیکار میکنی؟ 80- در حال حاضر دلت برای کی تنگ شده؟ 81- دوری از کی خیلی برات سخته؟ 83- از شنیدن صدای کی هیچوقت خسته نمیشی؟ 84- سه نفر که هیچوقت از چت باهاشون خسته نمیشی؟ 92- حساسیتت به چه چیزیه؟ 93- خط قرمزت؟ 94- موقع عصبانیت چیکار میکنی؟ 95- اگه جنسیتت عوض شه اولین کاری که میکنی چیه؟ 100- موسیقی که باهاش به یاد (یه نفر که خودتون تعیین میکنید) میوفتی رو بفرست 101- چقدر طول میکشه بتونی با یکی صمیمی بشی؟ 102- تیکه کلامت؟ 103- کی تو رو بلده؟ 104- بیشتر درون گرایی یا برون گرا؟ 105- چه ویژگی ای راجب افراد اول از همه جذبت میکنه؟ 106- آخرین باری که عذرخواهی کردی به چه دلیل بود؟
آساهی خیلی ناز و مهربونه هر کی قبول داره این پیام رو فور بزنه چنلش😼☝🏻 .... 🤣😭
ببخشید دیر جواب دادم داشتم ویدئو میگرفتم🙇🏻‍♀
دام من چین چینیه .... آبیه آسمونیه-