eitaa logo
𝙎𝙖𝙫𝙚 𝙢𝙚..
113 دنبال‌کننده
189 عکس
382 ویدیو
0 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
من درو بستم ولی پشت همون در نشستم تا سر حد مرگ گریه کردم. @saveme222
من درو بستم اما تو باید در رو با لگد می‌زدی میشکستی و میومدی پیشم.. @saveme222
بحث بحث خواستن و اولویت بودنه. نه حرف.. @saveme222
بخواید یا نخواید اولویت بودن خیلی شیرین تر و مهم تر از دوس داشتنه @saveme222
″دوست دارم″ دوسم داری؟؟؟؟؟ مردم به رفیقاشونم میگن دوست دارم @saveme222
دوستان ″دوست دارم″ صرفا به معنای دوست داشتنه یعنی برای طرف مقابل عزیزین نه اینکه عاشقتونه حواستون باشه. @saveme222
یه روز خواستید ازدواج کنید فقط عشق و خوشی خودتون رو در نظر نگیرید. فکر کنید در آینده قراره صاحب یه دختر بشید اون مرد قراره با دخترتون تو شرایط مختلف چطور رفتار کنه؟ حواستون باشه. @saveme222
من مرد ستیزم؟ یه زمانی یه مرد (مرد که نه یه نر) رید تو احساساتم. @saveme222
من بی احساس و سنگدلم؟ هر آدمی جای من بود مجسمه میشد. @saveme222
هر آدم بی احساسی یه روز بیش از حد احساسات داشت. @saveme222
من مرد ستیزم؟؟؟؟؟ تفاوت این دو تا رو بفهم یه مرد بره تو یه اتاق پر از زن؟ یا یه زن بره تو یه اتاق پر از مرد؟ چه اتفاقی میفته؟ کدوم احساس بدبختی و پوچ از امنیت رو تجربه میکنه؟ تازه گزینه اول مرده از خوشحالی تو کو*ش عروسیه ولی گزینه دوم.. @saveme222