eitaa logo
𝙎𝙖𝙫𝙚 𝙢𝙚..
113 دنبال‌کننده
189 عکس
382 ویدیو
0 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از Revenge
غرورش را همه میبینند و عشقش را تنها یک نفر.
حوصلم سر می‌ره بچو
من درو بستم ولی پشت همون در نشستم تا سر حد مرگ گریه کردم. @saveme222
من درو بستم اما تو باید در رو با لگد می‌زدی میشکستی و میومدی پیشم.. @saveme222
بحث بحث خواستن و اولویت بودنه. نه حرف.. @saveme222
بخواید یا نخواید اولویت بودن خیلی شیرین تر و مهم تر از دوس داشتنه @saveme222
″دوست دارم″ دوسم داری؟؟؟؟؟ مردم به رفیقاشونم میگن دوست دارم @saveme222
دوستان ″دوست دارم″ صرفا به معنای دوست داشتنه یعنی برای طرف مقابل عزیزین نه اینکه عاشقتونه حواستون باشه. @saveme222
یه روز خواستید ازدواج کنید فقط عشق و خوشی خودتون رو در نظر نگیرید. فکر کنید در آینده قراره صاحب یه دختر بشید اون مرد قراره با دخترتون تو شرایط مختلف چطور رفتار کنه؟ حواستون باشه. @saveme222