eitaa logo
کوکو سیب‌زَمَنی و تربچه
53 دنبال‌کننده
1.4هزار عکس
199 ویدیو
5 فایل
این تربچه است؛ با فن‌گرلی‌ برای سریال‌ و کتاب‌ و ادیتایی که پیدا کرده، به‌علاوه‌ی مقداری روزمرگی. شلخته‌اس ولی نقش خونه داره، پس مراقب باشین و با اطمینان عضو باشین لطفا، اگر مذکرید هم لطفا ترک کنین اینجا رو. ممنون:>
مشاهده در ایتا
دانلود
کوکو سیب‌زَمَنی و تربچه
https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_bzroaq&btn=تُربَچه.(ساواکو) https://abzarek.ir/ser
✿کتاب اژدهایی با قلب شکلاتی رو خوندی؟نشر پرتقال ‌‌(⁠ ⁠╹⁠▽⁠╹⁠ ⁠)‌ ~~ نهه نخوندم چطورههه؟(.❛ ᴗ ❛.)
کوکو سیب‌زَمَنی و تربچه
https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_bzroaq&btn=تُربَچه.(ساواکو) https://abzarek.ir/ser
https://eitaa.com/sawaku/7473 جالبهههه. درباره‌ی یه اژدهاست که نوجوونه و خانواده‌اش نمیذارن از غارشون خارج بشه ولی یه روز می‌ره بیرون و اتفاقی یه شکلات جادویی میخوره و تبدیل به انسان میشهههه و میره تا پیش انسان ها زندگی کنههه‌(⁠・⁠∀⁠・⁠)‌ باحال بود خیلییی بعضی از جاها نمی‌دونم چرا شخصیت دختره من رو یاد تربچه‌گلی می‌انداخت‌(⁠T⁠T⁠)‌✨✨✨ ~~ خب خیلی جدی خوش به حال من😭🌼 ذوق هستم با مقداری تربچه چون خیلی‌وقت بود کسی با شخصیتی یادم نمیفتاددد، نکته خیلی خوبش اینه که کمتر از یه‌ماه دیگه اشتراکم تموم میشه ولی مهم الانه که دارمش و میتونم بخونم کتابشووو
این آقاپسر یه‌زمانی تو کارآگاه ارث پسرم بود😭
کوکو سیب‌زَمَنی و تربچه
https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_bzroaq&btn=تُربَچه.(ساواکو) https://abzarek.ir/ser
https://eitaa.com/sawaku/7428 سلام خوش برگشتین^^ (حقیقتا دیشب نتونستم پیام ارسال کنم~~ عرق شرم👈👉) منم اصلا اول قصد نداشتم ببینم ولی بعد که ازش تعریف شد دیدمش و واقعا درست گفتین داستانی باته مایه طنز که احساساتو درگیر می‌کرد و ریتم زندگی که نشون دادن خیلی فوق العاده ش کرده بود🥹☁️🦋 که تا الان فکر کنم۳بار ریواچ شده 😐😂 خیلی خوشحالمم که لذت بردین :>>>>> ~~ عوا سلام:
کوکو سیب‌زَمَنی و تربچه
https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_bzroaq&btn=تُربَچه.(ساواکو) https://abzarek.ir/ser
https://eitaa.com/sawaku/7429 سلام بر زینب خانوم( عوا سلام عزیز^^🪻) هشتگتون چه بامزه ست 🤏☁️🥹 منم با تربچه خانوم موافقم (*・ω・)والا من توحالت عادی بیشتر از حالت ذوقی شما غلط و اشتباه تایپی دارم/=😅راحت باشین:>>> ~~ عوا سلام: پ.ن: حق، اشتباه تایپی با ما عجین شده😭😂
هدایت شده از ✩What am i searching for?
عباسِ حسین.
دراز کشیده بودم و دیدم واهای اکانت بغل‌دستیم، بعد یهویی دریافتم که پروفایلامون مثل همه، چیز طبیعی ای بود چون این‌شکلی نبود که من اون پروفایلو ساخته باشم یا ادیت خاصی زده باشم روش ولی چنان جهیدم سرم خورد به پیچ زیر صندلی^^
بعضی وقتا که صدای گوشی زیادی زیاده و یه ویدیو یا صوت پخش میشه دیدین آدم‌های عادی به‌صورت ناخوداگاه پخش اون ویدیو یا ویس رو قطع میکنن؟ بنده به ناشنوا شدنم ادامه میدم و با آرامش دکمه‌ها رو فشار میدم تا کِلِش کِلششش صداش به حد متعادل برسه🐢
بعضی وقتا به‌صورت کاملا روزمره‌ای میفتم رو دور تعریف کردن تمام عادت‌های خجالت‌آورم و در طول یک ساعت نصف حیثیتی که توی چندماه جمع کردم رو به باد میدم✨