کوکو سیبزَمَنی و تربچه
https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_bzroaq&btn=تُربَچه.(ساواکو) https://abzarek.ir/ser
✿کتاب اژدهایی با قلب شکلاتی رو خوندی؟نشر پرتقال ( ╹▽╹ )
~~
نهه نخوندم چطورههه؟(.❛ ᴗ ❛.)
کوکو سیبزَمَنی و تربچه
https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_bzroaq&btn=تُربَچه.(ساواکو) https://abzarek.ir/ser
✿https://eitaa.com/sawaku/7473 جالبهههه. دربارهی یه اژدهاست که نوجوونه و خانوادهاش نمیذارن از غارشون خارج بشه ولی یه روز میره بیرون و اتفاقی یه شکلات جادویی میخوره و تبدیل به انسان میشهههه و میره تا پیش انسان ها زندگی کنههه(・∀・)
باحال بود خیلییی بعضی از جاها نمیدونم چرا شخصیت دختره من رو یاد تربچهگلی میانداخت(TT)✨✨✨
~~
خب خیلی جدی خوش به حال من😭🌼 ذوق هستم با مقداری تربچه چون خیلیوقت بود کسی با شخصیتی یادم نمیفتاددد، نکته خیلی خوبش اینه که کمتر از یهماه دیگه اشتراکم تموم میشه ولی مهم الانه که دارمش و میتونم بخونم کتابشووو
کوکو سیبزَمَنی و تربچه
https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_bzroaq&btn=تُربَچه.(ساواکو) https://abzarek.ir/ser
✿https://eitaa.com/sawaku/7428
سلام خوش برگشتین^^ (حقیقتا دیشب نتونستم پیام ارسال کنم~~
عرق شرم👈👉)
منم اصلا اول قصد نداشتم ببینم ولی بعد که ازش تعریف شد دیدمش و واقعا درست گفتین داستانی باته مایه طنز که احساساتو درگیر میکرد و ریتم زندگی که نشون دادن خیلی فوق العاده ش کرده بود🥹☁️🦋 که تا الان فکر کنم۳بار ریواچ شده 😐😂 خیلی خوشحالمم که لذت بردین :>>>>>
#مشکات
~~
عوا سلام:
کوکو سیبزَمَنی و تربچه
https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_bzroaq&btn=تُربَچه.(ساواکو) https://abzarek.ir/ser
✿https://eitaa.com/sawaku/7429
سلام بر زینب خانوم( عوا سلام عزیز^^🪻)
هشتگتون چه بامزه ست 🤏☁️🥹
منم با تربچه خانوم موافقم (*・ω・)والا من توحالت عادی بیشتر از حالت ذوقی شما غلط و اشتباه تایپی دارم/=😅راحت باشین:>>>
#مشکات
~~
عوا سلام:
پ.ن: حق، اشتباه تایپی با ما عجین شده😭😂
دراز کشیده بودم و دیدم واهای اکانت بغلدستیم، بعد یهویی دریافتم که پروفایلامون مثل همه، چیز طبیعی ای بود چون اینشکلی نبود که من اون پروفایلو ساخته باشم یا ادیت خاصی زده باشم روش ولی چنان جهیدم سرم خورد به پیچ زیر صندلی^^
بعضی وقتا که صدای گوشی زیادی زیاده و یه ویدیو یا صوت پخش میشه دیدین آدمهای عادی بهصورت ناخوداگاه پخش اون ویدیو یا ویس رو قطع میکنن؟ بنده به ناشنوا شدنم ادامه میدم و با آرامش دکمهها رو فشار میدم تا کِلِش کِلششش صداش به حد متعادل برسه🐢
بعضی وقتا بهصورت کاملا روزمرهای میفتم رو دور تعریف کردن تمام عادتهای خجالتآورم و در طول یک ساعت نصف حیثیتی که توی چندماه جمع کردم رو به باد میدم✨
کاش میشد برم تو فرهنگستان زبان و ادب فارسی مشغول به کار شم، خیلی دوست دارم بدونم چی تو ذهنشون میگذشته که اسم واکوئل رو گذاشتن کریچه