سعی میکنم برنامه خوابم رو درست کنم اما دنیا بین ساعت ۱۲ تا ۵ صبح خیلی خوب و آرومه.
@sebastin🇮🇷
وقتی ازدواج کردی دیگه «یکی بهتر» وجود نداره!
اون که کنارته بهترینه!
چشاتو کور کن دیگه
@sebastin🇮🇷
روانشناسی میگفت:
بیماران واقعی هیچوقت به ما مراجعه نمیکنند! مراجعان ما بیشتر کسانی هستند که توسط این بیماران، مریض شدهاند!
@sebastin🇮🇷
پس خبر از تو! 😐😂
قشنگ معلومه بچه های اطلاعات هم تغییر نسل دادند کار افتاده دست جوونا
@sebastin🇮🇷
🇺🇸 رویترز ادعا کرده است این پهپاد شاهد ۱۲۹ ایرانی بوده است که F35 های آمریکایی آن را منهدم کرده اند
@sebastin🇮🇷
ՏᗴᗷᗩՏTIᑎ🇮🇷
🇺🇸 رویترز ادعا کرده است این پهپاد شاهد ۱۲۹ ایرانی بوده است که F35 های آمریکایی آن را منهدم کرده اند
جنگ دوازده روزه توی عید غدیر بود
اغتشاشات توی تولد امیرالمؤمنین بود
زدن پهباد هم توی تولد امام زمان بود
@sebastin🇮🇷
🔴پهپاد گشتی و مراقبتی ایران در آبهای بینالمللی مأموریت خود را با موفقیت کامل کرد
منابع آگاه به خبرنگار فارس گفتند یک فروند پهپاد گشتی و مراقبتی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در آبهای بینالمللی، مأموریت خود را با موفقیت کامل به پایان رساند.
بنابراین گزارش، پایش کلیه تحرکات نظامی در مناطق همجوار ایران مهمترین رسالت پهپادهای مراقبتی و گشتی است و دادههای این پهپادها بصورت لحظهای، به پایگاههای زمینی ارسال و دریافت می شوند.
سنتکام ساعاتی قبل اعلام کرد که یک پهپاد ایرانی را برای حفاظت از سربازان خود مورد هدف قرار داده است. در بیانیه سنتکام تصریح شده که به هیچ عنوان قصد تنش آفرینی نداشتیم و صرفا برای محافظت از خود این اقدام صورت گرفته است.
«فارس»
@sebastin🇮🇷