یه جا خوندم که نوشته بود :
در و که کامل نبندی
نمیدونی بادِ بعدی که بیاد میبندتش
یا بازش میکنه
این میشه بلاتکلیفی...
تو زندگیت همیشه یا برو بیرون یا بیا تو
و بعدش درو محکم ببند!
اجازه نده هیچکس بلاتکلیف نگهت داره...
@sebastin🇮🇷
کمال شرف مثل همیشه نقطه زن:)
پ.ن:ناو امریکایی چاه همه دستشویی هاش چند روزه گرفته هیچ کاری نتونستن بکنن😂🥲
@sebastin🇮🇷
من همیشه فک میکردم دانشگاه شریف جای آدمای شریف و نخبست نمیدونستم داعشی هم راه دادن توش
@sebastin🇮🇷
این خانواده هم که همش بهم کار میگن اگر گذاشتن دو دقیقه زیر پتو عبادت کنیم
@sebastin🇮🇷