eitaa logo
ՏᗴᗷᗩՏTIᑎ🇮🇷
16.5هزار دنبال‌کننده
2.4هزار عکس
1.1هزار ویدیو
20 فایل
حقیقت تلخ‌تر از گلوله‌س."⚖ ما اینجا درباره همه چی حرف میزنیم "تو سباستین، گاهی حرف حساب مث گلوله می‌خوره وسط قلبت... بدون هشدار." اما تهش یه چیز قشنگه: امید به یه روز بهتر🌅🕊 -کپی؟ نکن دورت بگردم خدمات؟ @tab_sb @MHTN84 در خدمتم #MINAB168🎒💔
مشاهده در ایتا
دانلود
ما دیگه سعی میکنیم صحبت های پزشکیان رو خیلی دیگه بهش نپردازیم انگار نه انگار صحبت داشته فقط وفقط وفقط متحد و یکدست برای حمایت از جمهوری اسلامی و بر علیه رژیم صهیونی به خیابان ها بیایم🔥💙
‌‌ ‌‌رهبر شهید اسلام : چهل و هفت ساله آمریکا نتوانسته جمهوری اسلامی رو از بین ببره بنده میگم تو هم نخواهی توانست این کار رو بکنی @sebastin🇮🇷
❌واکنش ترامپ جنایتکار به پیام عذرخواهی پزشکیان از کشورهای منطقه ترامپ: ایران که به تکه‌تکه شدن تهدید شده بود، عذرخواهی کرد و تسلیم همسایگان خاورمیانه‌ای خود شد و قول داد دیگر به آنها شلیک نکند. این وعده تنها به دلیل حملات بی‌وقفه آمریکا و اسرائیل داده شد. آنها در تلاش بودند تا خاورمیانه را تصرف و حکمرانی کنند. این اولین بار در هزاران سال است که ایران در برابر کشورهای خاورمیانه‌ای اطراف خود شکست می‌خورد. آنها گفتند: «متشکریم، رئیس‌جمهور ترامپ». من پاسخ دادم: «خواهش می‌کنم!» ایران دیگر «قلدر خاورمیانه» نیست، بلکه «بازنده خاورمیانه» است و برای دهه‌ها چنین خواهد بود تا تسلیم شود یا، که محتمل‌تر است، کاملاً فروپاشی کند! امروز ضربه‌ای بسیار شدید به ایران وارد خواهد شد! به دلیل رفتار بد ایران، مناطقی و گروه‌هایی از مردم که تا کنون به عنوان اهداف در نظر گرفته نشده بودند، تحت بررسی جدی برای نابودی کامل و مرگ حتمی قرار دارند. @sebastin🇮🇷
حالا بازم هرجور که صلاحه
ՏᗴᗷᗩՏTIᑎ🇮🇷
❌واکنش ترامپ جنایتکار به پیام عذرخواهی پزشکیان از کشورهای منطقه ترامپ: ایران که به تکه‌تکه شدن تهدی
منه مهدی رو میای پیوی حرف میزنی که قانع کنی منظور پزشکیان این نبود برای دشمنِ پشت دروازه شهر هم میخوای جهاد تبیین راه بندازی؟؟؟ مگه نگفت آقا یک قدم عقب برید دشمن صد قدم جلو میاد؟؟
‌ قسمت اخر مختارنامه رو فراموش نکنید..‌. جلوی ما فقط دوراه هست: یا شهادت، یا پیروزی! @sebastin🇮🇷
ՏᗴᗷᗩՏTIᑎ🇮🇷
‌ قسمت اخر مختارنامه رو فراموش نکنید..‌. جلوی ما فقط دوراه هست: یا شهادت، یا پیروزی! #نبرد_آخر #سی
الان هم مشکلی با آقای رییس جمهور محترم نداریم تنها خواسته ما ازشون همینه سنگ اندازی نکنن در کار سپاه و تا آخر جنگ هم صحبتی نکنند