ՏᗴᗷᗩՏTIᑎ🇮🇷
قسمت اخر مختارنامه رو فراموش نکنید... جلوی ما فقط دوراه هست: یا شهادت، یا پیروزی! #نبرد_آخر #سی
الان هم مشکلی با آقای رییس جمهور محترم نداریم
تنها خواسته ما ازشون همینه
سنگ اندازی نکنن در کار سپاه
و تا آخر جنگ هم صحبتی نکنند
ՏᗴᗷᗩՏTIᑎ🇮🇷
❌ بوی خیانت میآید!!! 💥آقایان دم از آمادگی برای کاهش تنش میزنند.!!! 💥آقایان دیپلمات سکوت کنید! مالک
دو روز پیش گفتم اینو بهتون!!
امروز حرف دیپلماسی زده شد
ՏᗴᗷᗩՏTIᑎ🇮🇷
❌واکنش ترامپ جنایتکار به پیام عذرخواهی پزشکیان از کشورهای منطقه ترامپ: ایران که به تکهتکه شدن تهدی
پاس گل آقای پزشکیان به ترامپ رسید❤️
4.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ما به تقاص خون امام شهیدمان برخواسته ایم...
#سکانس مختار
#نبرد_آخر #سید_علی_خامنه_ای #فتح_خیبر #مرگ_بر_امریکا #رهبر_شهید #رهبر_شهید #مرگ_بر_اسرائیل
@sebastin🇮🇷
طبق اطلاعات روسیه، با اسناد غیرقابل انکار برای پشتیبانی از آن، تلفات اسرائیل در سه روز اول به شرح زیر بوده است:
🔶 ۶ ژنرال اسرائیلی 🇮🇱
🔷 ۳۲ مامور موساد 🇮🇱
🔶 ۷۸ مامور شینبت 🇮🇱
🔷 ۱۹۸ افسر نیروی هوایی 🇮🇱
🔶 ۴۶۲ سرباز 🇮🇱
🔷 ۱۱ دانشمند هستهای 🇮🇱
🔶 ۴۲۳ نیروی ذخیره 🇮🇱
❌همه کشته شدهاند. این ارقام عظیم شامل غیرنظامیان نمیشود که تخمین زده میشود تعداد آنها هزاران نفر باشد و برخی از آنها هنوز در زیر آوار گرفتار شدهاند..
#نبرد_آخر #سید_علی_خامنه_ای #فتح_خیبر #مرگ_بر_امریکا #رهبر_شهید #رهبر_شهید #مرگ_بر_اسرائیل
@sebastin🇮🇷
برخورد قانونی با منتشرکنندگان فیلمهای محل اصابت
🔹️مرکز رسانه قوه قضاییه: ضمن تشکر از اقدامات عموم رسانهها، فعالان رسانهای و انسانرسانهها که در راستای اقتدار ایران، همبستگی مردم و نشاندادن جنایات دشمن آمریکایی صهیونی تلاش میکنند، تاکید میشود که انتشار عکس و فیلمهایی که پازل دشمن در ایجاد ارعاب در ایران و کسب اطلاعات توسط دشمن را تکمیل کند، مصداق تخلف و جرم است و با منتشرکنندگان آنها برخورد قاطع قانونی صورت خواهد گرفت.
#نبرد_آخر #سید_علی_خامنه_ای #فتح_خیبر #مرگ_بر_امریکا #رهبر_شهید #رهبر_شهید #مرگ_بر_اسرائیل
@sebastin🇮🇷
ՏᗴᗷᗩՏTIᑎ🇮🇷
بهترش کرد @sebastin🇮🇷
اگه میبینید هم قرارگاه خاتم الانبیا و هم خود پزشکیان میان حرفشو اصلاح میکنن یعنی اعتراض ما رو شنیدن و میشنون و فهمیدن خواسته ما چیه.
اتاق ۶۶✍
#نبرد_آخر #سید_علی_خامنه_ای #فتح_خیبر #مرگ_بر_امریکا #رهبر_شهید #رهبر_شهید #مرگ_بر_اسرائیل
@sebastin🇮🇷
ببینید که چقدر جو کشور و خواسته های ما مهمه و چقدر نقش داریم توی مطالبات از خون رهبری!!!
اگر خون رهبر پایمال بشه مقصرش هیچ کسی نیست جز ما!!
امروز بیش از هر روز دیگه ای به خیابون ها بیاید و نشون بدید این اتحاد رو
به یاری خدا میریم برای انتقام انشاالله