⚪️متنی تکان دهنده از وصیت نامه شهید شوشتری⚪️
....
دیروز ازهرچه بودگذشتیم❕
امروزازهرچه بودیم، گذشتیم❗️
آنجاپشت خاکریزبودیم❕
واینجادرپناه میز❗️
دیروزدنبال گمنامی بودیم❕
امروزمواظبیم ناممان گم نشود❗️
جبهه بوی ایمان میداد❕
و اینجا ایمانمان بومیدهد❗️
آنجا درب اتاقمان مینوشتیم
یا حسین فرماندهی از آن توست
الان مینویسیم بدون هماهنگی واردنشوید❗️
الهی نصیرمان باش تا بصیر گردیم
بصیرمان کن تا ازمسیربرنگردیم
آزاد(رها) مان کن تا اسیرنگردیم
💠شهدا شرمنده ایم...💠
ألـلَّـهُـمَــ عَـجِّـلْ لِـوَلـیِـکْ ألْـفَـرَج
#کلام_شهید
#شهید_شوشتری
جهت تعجیل در فرج آقا#امام_زمان و شادے ارواح مطهر شـهدا صلوات +وعجل فرجهم
@sedal313
🥀🕊🌴🌹🌴🕊🥀
#در_محضر_فرمانده
#یاد_شهدا
#مقام_معظم_رهبری
یاد #شهدا ، افتخارات #شهدا ، عزت #شهدا را همه باید نصبالعین خودشان قرار بدهند ، نگذارید #فراموش بشوند .
شما غفلت کنید ، نیروهای انقلاب غفلت کنند ، نیروهای #مؤمن غفلت کنند ، نفوذیهای دشمن از آن طرف وارد می شوند و چیزی هم طلبکار می شوند .
سلامتی و تعجیل در فرج
#امام_زمان_عج
و سلامتی نائب بر حقش
#مقام_معظم_رهبری
#صلوات
#اللهم_صل_علی_محمد_و_آل_محمد
#و_عجل_فرجهم
🌹 @srdal313
🇮🇷🌹🥀🇮🇷🥀🌹🇮🇷
#شهیدانه
دلم "بهشتـی" را مےخواهد
کہ ساکنانش "شهـدا" هستند
گوشه ای کنارشان بنشینم و
برای خود " فاتحه ای " بخوانم
بسماللهالرحمنالرحیم
الحمدلله رب العالمین...
#هفته
#دفاع_مقدس
🇮🇷 @sedal313
صدال
آخدا، میدونی..
إِنَّ الَّذِينَ يَخْشَوْنَ رَبَّهُم بِالْغَيْبِ؛
لَهُم مَّغْفِرَهٌ وَأَجْرٌ كَبِيرٌ!
+ملک آیه ۱۲
قشنگ تر از این نمیشود!
که من شرم کنم از آنکه، پیشِ چشمانت، کج بروم!
و تو برای این شرم ؛
هزار بار مرا به سینهات بچسبانی!
⚘اللهم عجل لولیک الفرج⚘
[ @sedal313 ]