🇮🇷🌹🥀🇮🇷🥀🌹🇮🇷
#شهیدانه
دلم "بهشتـی" را مےخواهد
کہ ساکنانش "شهـدا" هستند
گوشه ای کنارشان بنشینم و
برای خود " فاتحه ای " بخوانم
بسماللهالرحمنالرحیم
الحمدلله رب العالمین...
#هفته
#دفاع_مقدس
🇮🇷 @sedal313
صدال
آخدا، میدونی..
إِنَّ الَّذِينَ يَخْشَوْنَ رَبَّهُم بِالْغَيْبِ؛
لَهُم مَّغْفِرَهٌ وَأَجْرٌ كَبِيرٌ!
+ملک آیه ۱۲
قشنگ تر از این نمیشود!
که من شرم کنم از آنکه، پیشِ چشمانت، کج بروم!
و تو برای این شرم ؛
هزار بار مرا به سینهات بچسبانی!
⚘اللهم عجل لولیک الفرج⚘
[ @sedal313 ]
[روحیهی شهدا را در خودمان حفظ کنیم ..🌱]
+حاجی در حقم ظلم کردی!
ظلم آنها کجا
ظلم ما ها کجا ❗
#هفتهدفاعمقدس ..⚘
⚘اللهم عجل لولیک الفرج⚘
[ @sedal313 ]
چقدر آخر این ماه "سخت" و سنگین است
تمام "آسمان و زمین" بی قرار و غمگین است
بزرگ تر ز غم "مجتبی" و داغ رضا
فراق "فاطمه" با خاتم النبیین است
سیاه پوش بیست و هشتمین روز ماه صفر، شانه به شانهی آسمان مدینه می گرییم
شهادت مظلومانه پیامبر صل الله علیه و آله ، امام مجتبی علیه السلام و امام رضا علیه السلام را خدمت شما تسلیت عرض می نماییم.
@sedal313