صدال
دیروز برای پذیرایی نیاز به قند نبود قندعسل ها جمع بودند. ⚘اللهم عجل لولیک الفرج⚘ [ @sedal313 ]
از همان اول نگاهش به زن پدرانه بود؛
این بار هم در جمع دخترانش، از عزت و اهمیتشان در خانه گفت.
از اینکه همواره آنها هستند که پای نیروی سالم و صالح را به جامعه باز میکنند؛
یا به تعبیر امام رحمهالله: «شغل انبیا همین است، شغل مادر هم باید همین باشد.»
و تربیت کاریست که مادرها و انبیاء انجام میدهند.
امروز را که روزهای منتهی به بزرگداشت روز زن و مقام مادر هست، دخترانش را جمع کرد تا یک نکته را یاد آورشان شود که:
«زن در خانواده به منزلهی تنفس است در این فضا. هوایی است که خانه را انباشته!»
حال بی هوا آدمی زنده نیست! خواه پدر یا پسر باشد و یا دختر و خواهر.
چه عظمتی به دوش زن است با این تعبیر!
حال حس میکنیم باید از همیشه فعال تر باشیم و جامعه را با نفسهایمان گرم و زنده نگه داریم.
ما هوای یک شهر بزرگیم، مباد که آلوده شویم.
#پدر_امت
⚘اللهم عجل لولیک الفرج⚘
[ @sedal313 ]
3.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پسرت ضرب المثل است بیبیجان.. ོ
وفات مادر اسطورهی ادب تسلیت.
⚘اللهم عجل لولیک الفرج⚘
[ @sedal313 ]
حاج مهدی رسولیباور ندارم سرو رشیدم - مهدی رسولی.mp3
زمان:
حجم:
7.7M
من امالبنین بیبنینم
لا تدعوني ویک ام البنین.. ོ
⚘اللهم عجل لولیک الفرج⚘
[ @sedal313 ]
هدایت شده از امیری.
پـویـانـفـرحسین پویانفر.mp3
زمان:
حجم:
7.9M
#مداحـے🎶•
-جایزهرا،بعدزهرا،مثلِزهرامادری
-هرچهمادرهستقربانچنیننامادری🖤
#وفاتحضرتامالبنینتسلیت🥀
@sedal313
هدایت شده از امیری.
Haj Meysam Motiee407398217263.mp3
زمان:
حجم:
6.8M
▪️ام البنین بوده، سرمشق مادرها
🎙 بانوای: حاج میثم مطیعی
🏴 ویژه وفات حضرت امالبنین (س)
@sedal313
#یاامالبنین 💔
•° هرکس گره افٺاده بہ کارش خبر کنید
روضہ بہ نامِ مادر سقّای کربلاست....😔🕊
وفات مادر ادب، حضرت ام البنین علیها السلام را به همه محبین تسلیت عرض می نماییم .
#اللهم_ارزقنا_کربلا_بحق_الحسین_ع
@sedal313