14.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
▪️سلام میدهم از بام خانه، سمت حرم
ببخش نوکرتان را بضاعتش این است...
«محمدجواد شيرازی»
#شب_زیارتی
روضههای خانگی سدره
عصر روز هشتم 🏴 ▪️قسمت اول: یومالعباس •کرکرهٔ مغازه را پایین میکشم. میکروفن را روی باند میگذارم
عصر روز هشتم 🏴
▪️قسمت دوم یومالعباس
• میکروفون و باند را بلند میکنم و روی شانهام میگذارم.
قدمهایم را تندتر برمیدارم. عرق از سر و صورتم شره میکند. به مردم که نگاه میکنم درد و خستگی یادم میرود...
• علمهای رقصان یا ابوالفضلالعباس را نگاه میکنم. حالا حالت دو گرفتهام.
باید تا ده دقیقه دیگر به حسینیه برسم. زنگ گوشی بلند میشود. اگر دستم را جدا کنم یا باند را زمین بگذارم دیگر نمیتوانم ادامه دهم. به نذرهای مردم فکر میکنم به نذر خودم و بچهها. به امیدهایی که به «یومالعباس» دارند.
• از بین دستههای کوچک مردم رد میشوم. پسر بچهای را رد میکنم. از ویلچر پیرمردی جلو میزنم. «یا ابوالفضل»ی میگویم. اولش آرام بعد بلند تر و میدوم. حسینیهٔ اعظم را میبینم...
• قرار بود ساعت ٨ صبح حسینیه باشیم. میدوم. حضرت عباس علیهالسلام بد قولی نکرد من هم نمیکنم. نمیدانم صورتم از عرق خیس است یا از اشک اما میدوم. «یا ابوالفضالعباس» طلایی روی پارچهٔ قرمز را میبینم
• با دیدن علم بچهها انگار قدرت از دست و پاهایم میرود.
حالا مطمئنم صورتم از اشک خیس است. صدای حسن را میشنوم که داد میزند: «مسعود بیا کمک». شانههایم سبک میشوند. ضربهٔ محکمی روی شانهام میخورد بعد دمت گرم داداشِ حسن و مثل همیشه به موقعاش در گوشهایم فرو میرود.
«پایان»
حسیناه! سلامٌ مِن قُلوب أنتَ فیها...
حسین جان!
سلام بر شما از قلبهایی که ساکن آنهایید.
#هرروزیکسلام
روضههای خانگی سدره
🏴باز محرم شد و ایام تو هرچه فراموش به جز نام تو... 🍂از امشب کتیبهات را سر در خانه میزنیم، لباس مش
🔺 ما در طرح سدره،
خدمتگزار خونههای شما هستیم.
اگه میخواین با برگزاری روضه خونگی
خونههاتون رو اهلبیتی کنین،
از چند روز قبل ثبت جلساتتون رو
با ما هماهنگ کنین🙏
▪️راهنمای ثبت جلسات برای اعزام مداح و مبلغ:
@sedreh_admin
▪️أَلسَّلامُ عَلي مَنْ بَکَتْهُ مَلائِکةُ السَّمآءِ
سلام بر آن کسی که
فرشتگانِ آسمان بر او گریستند...
#هرروزیکسلام
16.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
غم، بدون امکان گریه خیلی سخت است؛ اسمش حزن است. خزانهٔ حزن و غم عاشورا، دلِ حضرت زینب (سلاماللهعلیها) است.
«حاج اسماعیل دولابی»
#محرم_خونه
کوچههای شهر
عجیب چشم نوازند ولی
درنگاهم تو فقط منظرهٔ دلخواهی...
حسین جان!
#محرم_خونه
#سیاه_پوشان یعنی هر جا باشیم، به عشق و احترام امام حسین (علیهالسلام) زندگی میکنیم.
▪️تهران خانهٔ سبز خانوادهٔ رستمی
روضههای خانگی سدره
#سیاه_پوشان یعنی هر جا باشیم، به عشق و احترام امام حسین (علیهالسلام) زندگی میکنیم. ▪️تهران خانه
🔹بابت استقبالی که از
#سیاه_پوشان داشتین ممنونیم.🙏
•شما هم میتونین، از خونهتون یا محلکارتون
یا خیابونهایی که سیاهپوش شده
برامون عکس بفرستین تا
به اسم خودتون منتشر کنیم.
@sedreh_admin