eitaa logo
💯 بیسیم چی 💯
3.1هزار دنبال‌کننده
7.8هزار عکس
3.9هزار ویدیو
29 فایل
کانال ما در مقابل غربزدگی تعریف میشود‌. 🌷یک گروه آتش به اختیار هستیم. 🌺 کانال #نذر_حضرت_زهراست #کپی_حلال
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 قالیباف: برخی افراد می‌خواهند ما را به ریل گذشته برگردانند 🔹در دهه ۹۰ رشد اقتصادی ما کمتر از یک درصد بوده، این چه مدیریت اقتصادی است؟ کسانی که مدعی هستند می‌خواهند ما را به این ریل برگردانند؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
قالیباف: تحریم‌ها را خنثی خواهیم کرد 🔹 نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری در جمع مردم قزوین: برخی‌ها در مذاکره رفتند و به صداقت آمریکایی‌ها پناه بردند و یک متنی را نوشتند و همه چیز را دادند و هیچ منفعت اقتصادی نگرفتند و حتی ترامپ هم از برجام خارج شد، ‌در شورای عالی امنیت ملی با مسئولیت روحانی بنا شد یک قانونی درباره برجام در مجلس پیگیری شود. 🔹آقای روحانی! می‌گفتید اگر پروتکل الحاقی را لغو کنیم جنگ می‌شود؛ لغو کردیم آیا جنگ شد؟ غنی‌سازی را ۲۰ کردیم آیا جنگ شد؟ غنی‌سازی را ۶۰ درصد کردیم جنگ شد؟ این کارها باعث شد آنها بپذیرند و وارد گفتگو با ما شوند. 🔹اگر حقوق را همپای تورم بالا نبریم مردم چگونه زندگی کنند؟ با تصمیمات خلق‌الساعه دولت‌های گذشته تورم زیاد شد و سفره کوچک شد و قدرت خرید کم شد. 🔹می‌بینیم در پارکینگ خودروسازان ۴۰۰۰ خودرو پارک شده می‌گوییم چرا؟ می‌گویند سوکت یا فلان قطعه هنوز نیامده! ما در یک گریبکس ساده و کیفیت خودرو دچار مشکل هستیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ جلیلی در پنج دقیقه اخر تسلط خودش به محصولات فرهنگی را به رخ کشید دکتر جلیلی در مناظره سوم: 🔹حضرت امام 100 روز قبل از ارتحال در پیام منشور روحانیت گفتند چه بسا شیوه های مدیریت مردم در سال های آینده تغییر کند؛ مدیریت فناوری و امثال آن چیزهایی بود که امام (ره) در خشت خام می دید. 🔹چند نفر از ما اسم فیلم راه استقلال را شنیده‌ایم؟ فیلمی درباره خانم مبارز اندونزیایی علیه استعمار انگلیس است یا فیلم زنی که قهرمان قرقیزستان بود. 🔹چه در حوزه تمدنی نوروز، چه تمدنی مقاومت و چه اسلام، زمینه های زیادی برای ما برای تبادلات فرهنگی فراهم است؛ فحمی هویدی ایران بود به من می گفت چرا شما خود را به مردم ما نمیشناسانید؟ کتاب سووشون ما حتما مخاطب غیر ایرانی خواهد داشت. 🔹تولید فرهنگی یعنی می تواند جهان را فتح کند؛ سریال مختارنامه زمینه های وحدت فرهنگی ایران و عراق را فراهم کرد و جوانان ایرانی و عراقی مثل مختار و کیان در کنار حاج قاسم با داعش جنگیدند. 🔹کار فرهنگی از خود دولت و اصلاح فرهنگ سیاسی شروع می شود از خطاکار قهرمان نسازیم. 🔹به فرهنگ سیاسی مسئولان را باید توجه کرد. ✅ پایگاه اطلاع‌رسانی دکتر سعید جلیلی @saeedjalily
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
از فردا بسیج بشیم بریم حرمها ، بازارها و پارکها ، دیدن دوستان و آشنایان و هر جا که فکر میکنیم میتونیم موثر واقع بشیم و مردم رو به رای دادن خصوصا رای به عزیز ترغیب کنیم . مبلغ ایشون فقط ما مردم هستیم . ایشون هزینه تبلیغاتی ندارند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 جلیلی: کشور را با تعارف و نمایش نمی‌شود اداره کرد 🔹برخی مناسبات غلط در ساختار اجرایی شکل گرفته و باید عوض شود. البته افرادی که از این قضایا نفع می‌برند ناراحت می‌شوند و مقاومت خواهند کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 جلیلی: می‌گویند کسی که در جایگاه ریاست‌جمهوری قرار می‌گیرد اجرایی باید باشد اما باید بدانیم تعریف ما از مدیر اجرایی چیست 🔹این‌طور نیست که صرفا انجام‌دادن چند پروژۀ عمرانی کار اجرایی باشد. ریاست‌جمهوری جایگاه تصمیم‌گیری‌های صحیح و به موقع است. 🔹رئیس‌جمهور باید بداند تصمیمی که گرفته به نتیجه می‌رسد یا نه و بداند چه فرآیندی طی می‌شود و آیا مردم نتیجۀ کار را می‌بینند یا نه.
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 دقایقی قبل: مصلی اهواز😍 ماشاءالله اهواز ماشاءالله خوزستان ماشاءالله به این مردم سلام بر درود بر
⭕️ مردم خوزستان تو دمای نزدیک ۵۰ درجه و شرجی اونم تو فضای بسته منتظردکتر جلیلی بودند... 💥 این عظمت مردم اهواز برای همیشه در ذهن مردم انقلابی کشورمون باقی خواهد موند... خداوند به شما بهترین ها رو عنایت کنه.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 نجاح محمد علی، تحلیلگر سرشناس جهان عرب: مردم ایران شما مردمی قوی هستید؛ انتخابات ایران فوق‌العاده مهم است؛ جهان نظاره‌گر این انتخابات است.
عجب عکسی ... الحمدلله امروز تجمعات پرشور انتخاباتی، خصوصا از سوی جریان انقلاب رو شاهد بودیم.
شما هم مثل من تصور کنید لبخند روی صورت رهبرم سیدعلی را وقتی میتینگ‌های انتخاباتی پراز جمعیت درمیدان امام اصفهان، طرفداران پزشکیان درشیراز، هواداران درقزوین ودیگر کاندیداها را می‌بیند و به یاد می‌آورد خیال خامی که سال۱۴۰۱ دشمنان انقلاب اسلامی برای فروپاشی نظام داشتند / حمیدرسایی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
✅من طرفدار آقای جلیلی هستم، اما اگر جبهه انقلاب بر روی آقای قالیباف اجماع کنند حتما به آقای قالیباف رای خواهم داد. ✅من طرفدار آقای قالیباف هستم، اما اگر جبهه انقلاب بر روی آقای جلیلی اجماع کنند حتما به آقای جلیلی رای خواهم داد. 👌این باید شعار تک تک بچه های انقلابی باشه کاری کنید تا  .
🔴پیشبینی تحلیل گر‌ و فعال رسانه ای یهودی ، روبین رابینستین از نتیجه دومین جنگ دولت یهود با حزب الله : جنگ دوم اسرائیل و لبنان به این صورت خواهد بود: »1. اسرائیل به لبنان حمله می کند »2. حزب الله حیفا را می گیرد »3. ناو هواپیمابر آمریکا تلافی می کند »4. ناو هواپیمابر آمریکا منهدم شد »5. نیروهای آمریکایی در زمین »6. جنگ منطقه ای »7. آمریکا از کل خاورمیانه بیرون رانده شد »8. اسرائیل فرو می پاشد
امتداد دیپلماسی؛ پس از سفر بارزانی به ایران و الهام علی اف به مرز ایران و سیگنال پادشاه بحرین از چین و روسیه به ایران؛ امروز وزیر خارجه بحرین در تهران خواهد بود. در واقع پس از وعده صادق؛ تضعیفِ رژیم صهیونسیتی برای همه حامیان آن را در منطقه ثابت شد و حالا منافع خود را در می بینند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 اصابت موشک شلیک شده از یمن یا عراق به بندر حیفا ✍گنبد آهنین هم هیچکار نتونست بکنه...
🎥واحد‌های گشت ارتش رژیم اسرائیل در منطقه‌ی جنین واقع در شمال کرانه‌ باختری، یک جوان مجروح را بر روی خودروی گشت بسته‌ و از بدن وی به‌عنوان سپرانسانی استفاده کردند.
👈🏻 بخشی از سرمقاله ویژه‌نامه تهران تایمز مربوط به خاطره‌ای از شهید امیرعبداللیهان و عملیات وعده صادق : ◽️ پس از عملیات موشکی و پهپادی ایران علیه رژیم اسرائیل با نام «وعده صادق»، یکی از وزرای خارجه مشهور اروپایی با امیرعبداللهیان تماس می گیرد و وقتی وزیرخارجه ایران حال او را می پرسد، دیپلمات اروپایی می گوید حالش خیلی بد است و بخاطر حمله ایران نتوانسته بخوابد. امیرعبداللهیان از او می پرسد شش ماه است که مردم بی دفاع غزه زیر بمباران هستند و هزاران زن و کودک کشته شده اند، این جنایتها باعث نشد خوابتان آشفته شود؟!
🔻جلیلی در جمع مردم ارومیه: پزشک اگر تشخیص درست ندهد، تجویزش هم غلط است. اگر کسی نه تنها در پزشکی بلکه در سیاست، اقتصاد و برخی مسائل حیاتی کشور تشخیص غلط بدهد و تجویزی میدهد که می‌تواند ضربات ملهک بزند و کشور را سالها به عقب براند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥عضو کمیسیون برنامه و بودجه: هنوز بدهی دولت روحانی را می‌دهیم 🔹محسن زنگنه - نماینده مجلس شورای اسلامی: هنوز ماهانه بین 15 تا 25 هزار میلیارد تومان اوراق بدهی دولت قبل را تسویه می‌‌کنیم که معادل 500 همت بوده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹تصاویر عجیب از استقبال پرشور مردم ارومیه بعد از اصفهان و اهواز و تبریز از دکتر جلیلی 👈این سطح درک بالای مردم فهیم ترک زبان ایران رو نشون میده که قومیت گرایی براشون معنایی نداره.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اخیرا یکی از دولتمردان دولت سابق در سخنانی عجیب گفته است: نباید اجازه دهیم راه دولت ادامه یابد! امروز در صحن علنی وقت کوتاهی داشتم تا به عنوان کسی که همواره از خانه ی ملت پیگیر حقوق مردم بوده بخشی از خدمات و فعالیت های رییس جمهور شهید را به این آقایان یادآوری کنم. / متفکرآزاد