eitaa logo
منزلگه عشاق سمنان
80 دنبال‌کننده
3.7هزار عکس
2.3هزار ویدیو
68 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
🗃️ | این هفته در نو+جوان چه گذشت؟ 😇 مروری کوتاه بر منتخبی از مطالبی که شما دیدید و پسندیدید ✅ شما می‌توانید نسخه باکیفیت این محصولات را به آسانی از سایت یا نرم‌افزار موبایلی نو+جوان دریافت کنید.👇 🌐 صفحه اصلی سایت ➡️ nojavan.khamenei.ir 🗃️ | نقش ما ↪️ nojavan.khamenei.ir/folder?hgt=2901 😎 | امام زمان؛ سلام ↪️ nojavan.khamenei.ir/showContent?ctyu=24122 🎧 | باید آماده شویم ↪️ nojavan.khamenei.ir/showContent?ctyu=23566 😁 | نچسب ↪️ nojavan.khamenei.ir/showContent?ctyu=20297 🎥 | در مسیر ظهور ↪️ nojavan.khamenei.ir/showContent?ctyu=17135 🎥 | آبروریزی غربی ↪️ nojavan.khamenei.ir/showContent?ctyu=24073 📖 | نیمکت‌نشین نباش ↪️ nojavan.khamenei.ir/showContent?ctyu=16268 🖼️ | باهم در دژ! ↪️ nojavan.khamenei.ir/showContent?ctyu=20769 😎 | خاکریز انتخابات ↪️ nojavan.khamenei.ir/showContent?ctyu=24131 ⬅️ نصب یا بروزرسانی نو+جوان ↪️ http://cafebazaar.ir/app/?id=com.rayanehsabz.nojavan&ref=share 💎 نو+جوان باشید و این محصولات را با دوستان‌تان به اشتراک بگذارید. 💫 نو+جوان؛ انرژی امید ابتکار 🌱 @Nojavan_khamenei
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
مصاحبه ای با بام امین آیا این حالات خودنمایی در زنان باید کشته شود؟ در مورد حلال و محرمشان خوب است ولی درموارد دیگر باید تاحد امکان با آن صفت مبارزه کنند. چون باقی بودن به این صفت٬ باعث انحراف او می شود،  زیرا نوعی از شهوت است. در این که خداوند این صفت را در زن قرار داده است حکمتی است که مردان به آنها راغب شوند و ازدواج و در نتیجه تولید نسل زیاد شود و در ثانی زنان تحت سرپرستی و مدیریت مردان قرار میگیرند.
😍🧕 •حجابِ تو آموزگارِ فلسفہ آزادے‌ست..😌!• ،،🤍
12.54M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔰 بریتانیا با چه انگیزه‌ای زنان را وارد بازار کار کرد؟ 🔹برشی از سخنرانی در برنامه تلویزیونی "خیابان آزادی"
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
نکته‌های سورۀ اعراف- آیۀ ۴۶: مراد از «حجاب» در این آیه، شاید همان دیواری باشد که در آیۀ ۱۳ سورۀ حدید می‌‏خوانیم که میان بهشتیان و دوزخیان دیواری زده می‌شود که سمت بیرونی آن، عذاب و قسمت درونی اش رحمت است. «فَضُرِبَ بَیْنَهُمْ بِسُورٍ لَهُ بابٌ باطِنُهُ فِیهِ الرَّحْمَةُ وَ ظاهِرُهُ مِنْ قِبَلِهِ الْعَذابُ» (تفسیر المیزان) «الْأَعْرافِ» جمع «عرف»، به معنای مکان بلند است. این سوره نیز به خاطر همین آیه اعراف نامیده شده است و در قرآن تنها در همین مورد از اعراف و اهل آن سخن به میان آمده است. در روایات و تفاسیر، نظرات مختلفی دربارۀ اهل اعراف به چشم می‌خورد. برخی آنان را اولیای خدا دانسته‌اند که بر بلندی میان بهشت و جهنّم قرار می‌‏گیرند و از سیمای مردم، همۀ آنها را می‌شناسند، بهشتیان را سلام و تبریک می‌‏گویند و از سرنوشت دوزخیان نگرانند. امّا برخی آنان را افراد ضعیفی معرّفی می‌‏کنند که گناهان و عباداتی دارند و منتظر لطف خدایند (آن‌گونه که از آیۀ ۱۰۶ سورۀ توبه استفاده می‌شود). شاید بتوان گفت که صاحب و محور اصلی اعراف، اولیای خدایند و افراد ضعیف، در حاشیه قرار دارند. نیکوکاران به بهشت می‌‏روند و مجرمین به دوزخ، افراد متوسّط و ضعیف در اعراف گرفتار و منتظر سرنوشت می‌‏مانند، ولی اولیای خدا که بر اعراف قرار دارند، به کمک آنان برخاسته و شفاعت می‌‏کنند. این بیان از جمع نظریات مفسّران و روایات استفاده می‌شود. در روایات می‌‏خوانیم که اصحاب اعراف شهدایی هستند که نواقصی در پروندۀ آنان است، (تفسیر درّ المنثور) یا افرادی هستند که خوبی‌‏ها و بدی‌های آنان یکسان است، اگر خداوند آنان را به دوزخ ببرد به خاطر گناهانشان است و اگر به بهشت ببرد از رحمت اوست. (تفسیر نور الثقلین و کافی، ج ۲، ص ۳۸۱)