eitaa logo
سپاه سربازان رهبر ( پاسداران انقلاب اسلامی )
17.2هزار دنبال‌کننده
8.6هزار عکس
7.5هزار ویدیو
23 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 مستند " مجاهدان سلامت " قسمت دوم 🔹 مستند «مجاهدان سلامت» روایتی از حضور بسیجیان در میدان مبارزه با ویروس کرونا است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 نماهنگ عربی بسیج ♻تدوین کلیپ با آهنگ کتائب حزب الله کاری از یکی از مخاطبین کانال
🔴 روزنامه صهیونیستی یدیعوت احرونوت : 🔹هنگامی که بر طبل های جنگ علیه ایران و حزب الله کوبیده میشود، بسیار مفید است که قبل از آن اطمینان حاصل شود که: 🔹راننده تانک به درستی تانک را روی کشنده سوار کند. 🔹فرمانده تانک در مرز غزه بدون دریافت دستور ، گلوله شلیک نکند 🔹سامانه‌های گنبد آهنین برای رهگیری خاموش نشوند 🔹سیستم های هشدار به درستی عمل کنند.
🔴 رای الیوم: با لانه زنبور در ایران بازی نکنید! روزنامه «رای الیوم» در مقاله ای به بررسی تهدیدهای گاه و بی‌ گاه آمریکا ضد ایران نوشت: 🔹دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا بارها تهدیدهای توخالی علیه تهران مطرح کرد. ایران هم همواره پاسخ واقع بینانه به این تهدیدها داده و ابراز داشته است هرگز نمی خواهد جنگ کند، اما اگر جنگی علیه ایران تحمیل شود پاسخ آن فراگیر، ویرانگر و طولانی خواهد بود 🔹فرد عاقل وارد جنگ با ملتی که هشت سال بدون پذیرش ذلت و خواری مبارزه کرد و با کشوری که موشک‌های دوربرد در اختیار دارد، نمی‌شود 🔹فرد عاقل درگیر جنگ با کشوری که برای اولین بار پس از جنگ جهانی دوم پایگاه آمریکا در عین الاسد(در عراق ) را با موشک های نقطه‌زن هدف قرار داد، نمی‌شود
🔴 بسیج طلاب: اقدام جهادی امام جمعه شهر امام دزفول 🔹حجت‌الاسلام شیخ احمد فیض‌السلام امام جمعه شهر امام دزفول در اقدامی جهادی در حال باز کردن مسیری برای رفع آبگرفتگی یکی از مناطق می باشد که پس از بارش های روزهای اخیر و به دلیل عدم وجود شبکه دفع آب‌های سطحی موجب به وجود آمدن مشکلات برای مردم شده است.
🔴 معیار بسیج ایمان و بصیرت است و در صورت عبور از این دو معیار بسیج هم پوسته ای بیشتر نخواهد بود. امروز برخی صاحبان تفکر وهابی مدعی هستند که آنها مؤمن هستند؛ اما ایمان آنها از قلب نمی جوشد بلکه ایمانی است که از روی جهل و نداشتن علم و یقین به حقیقت است؛ بنابراین عملیات آنها نه استشهادی بلکه انتحاری بوده و این عملکرد انتحاری برپایه جهل است و نه عقل. 🔹رسالت امروز بسیج، جهاد است همانطور که رهبر معظم انقلاب هم تاکید کردند امروز جهاد فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، علمی رسالت بسیج است. جهاد نظامی امروز تنها در گوشه‌هایی از مرزها مطرح است اما آنچه در آینده استمرار خواهد یافت جهاد مورد اشاره است. این جهاد تمدن ساز خواهد بود. 🔹 در این صحنه های جهاد ما تابع فرماندهی بسیجیان هستیم و این فرماندهی هم به سن و جنسیت ربطی ندارد. در این عرصه ها فرماندهی و میدان داری و حضور در خط مقدم جهاد با بسیجی هاست. اگر بسیجی ها صحنه ها را خالی کنند آن روز انقلاب اسلامی شکست خواهد خورد. بسیجی ها به عنوان کانون حمله دشمنان هستند تا از این میدان های جهاد بسیجی ها را بیرون کنند. ♻ اگر امروز به افتخارات خود می بالیم؛ به برکت اهل بیت و امام رضا (ع) و رهبری امام زمان (عج) است. به برکت رهبری ولی امرمسلمین، خون شهدا و ایثارگری ها و شهادت طلبی های بسیجیان مخلص است. تا زمانی که ما چنین وضعیتی داریم مقتدر هستیم و دشمن ناکام خواهد بود و ما به پیروزی خواهیم رسید. 🔹 اگر مسیر معنویت، ایمان و بصیرت با مسیر مادیات جایگزین شود، روز شکست و ناکامی ما خواهد بود. در این صورت هرکس پول، تجهیزات مادی و ابزار رسانه ای بیشتر و بهتری داشته باشد پیروز است. اگر بر خدا توکل کنید حتماً بر دشمن غلبه خواهید کرد و اگر دست در دست یکدیگر دهید و مؤلفه های تفکر بسیجی را در وجود خود مورد توجه قرار دهید حتماً پیروز خواهید شد. 🌷 گرامیباد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌸آیینه حسن ایزدی آمده است گنجینه علم احمدی آمده است 🌸یک غنچه ز گلزار امام هادی با عطر گل محمدی آمده است 💞 ولادت آقاامام حسن عسکری علیه السلام بر آقا امام زمان عج و مسلمین جهان مبارک باد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌷شهید حاج‌قاسم‌ سلیمانی از چه‌ چیزی در زندگی درد می‌کشید؟ راوی: حجت‌الاسلام راجی
🌸 آقا علیه السلام به شیعیان و دوستان خود می‌فرمایند: 🔹تقوای الهی را پیشه کنید و در امور دین ورع داشته باشید، در تقرّب به خداوند کوشا باشید و در صحبت‌ها صداقت نشان دهید، هرکس امانتی را نزد شما نهاد آن را سالم تحویلش دهید، سجده‌های خود را در مقابل خداوند طولانی کنید و به همسایگان خوش رفتاری و نیکی نمائید. 🌸یازدهمین نور هدایت و شفاعت، حضرت امام عسکری بر شیعیان جهان مبارک باد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 مقایسه‌ای تاریخی بین بسیج و سایر نیروهای مقاومت مردمی در دنیا ♻رهبر معظم انقلاب: «پدیده‌ی بسیج در دنیا بی‌سابقه است.» 🔹 به مناسبت مستضعفین
🔴 بسیج سرمایه‌ای عظیم برای گره‌گشایی از مشکلات مردم است 🔹ستاد کل نیرو‌های مسلح در بیانیه‌ای به مناسبت هفته بسیج تأکید کرد: بسیج فراتر از یک نیروی دفاعی به‌عنوان سرمایه عظیم انقلاب اسلامی برای گره‌گشایی از مشکلات آحاد جامعه محسوب می‌شود. ♻معاون هماهنگ‌کننده ارتش و فرماندهان نیروهای چهارگانه آجا هفته بسیج را تبریک گفتند 🔹معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران و فرماندهان نیرو‌های زمینی، پدافند هوایی، هوایی و دریایی آجا با صدور پیام‌های جداگانه‌ای خطاب به رئیس سازمان بسیج مستضعفین را تبریک گفتند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 مستند " مجاهدان سلامت " قسمت سوم 🔹 مستند «مجاهدان سلامت» روایتی از حضور بسیجیان در میدان مبارزه با ویروس کرونا است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 بهترین نامه‌ای که امام علی(ع) درباره مذاکره مجدد به ابوموسی نوشت...!
🔴 فعالیت کشور ♻بسیج یعنی نیروی کارآمد کشور برای همه میدانها مقام معظم رهبری 🔹به مناسبت و میلاد با سعادت امام حسن عسکری علیه السلام و ضمن قدردانی از زحمات شبانه روزی پرسنل و کادر درمان بیمارستان کوثر سمنان در دوران بیماری کووید ۱۹ تعداد ۲۰۰بسته پذیرایی و فرهنگی در بین پرسنل ،بیماران توزیع گردید پایگاه مقاومت الزهراسلام الله علیها قرارگاه سیدالشهدا علیه السلام شهرستان سمنان مسجد سیدالشهدا علیه السلام
🔴 تصویری از «حجت‌الإسلام راستگو» در کنار سردار «شهید حاج قاسم سلیمانی» در دوران دفاع مقدس
🔴 رهبر انقلاب در دیدار با ♻ پیامی از فرمانده ی معظم : عزیزان من! بسیجی شدید، مبارک است؛ اما بسیجی بمانید. ایستادگی در راه، مهم است. بسیجی ماندن متوقف به این است که دائم خودمان را مراقبت کنیم، مواظبت کنیم 🔹شما دلتان متعلق به بسیج است. در دنیا احزاب وجود دارند، ممکن است احزاب پرشماری هم باشند - که البته شمارگان و کمیت یک مجموعه‌ی میلیونیِ به این عظمت که در بسیج وجود دارد، در هیچ حزبی در دنیا نظیر ندارد - اما همان کمیتهائی هم که در احزاب هستند، جسم آنها، زبان آنها، توانائیهای مادی آنها متعلق به حزب است؛ معلوم نیست دلها و ایمانهاشان متعلق به آن حزب یا آن مجموعه باشد. ♻ بسیج، بسیج دلهاست؛ بسیج جانهاست؛ بسیج عواطف است؛ بسیج اعتقادات و ایمانهاست؛ و همین است که در روز سخت به کار یک ملت میآید. آن روزی که ملتها دچار مشکلات شوند، آنجا جسمها فایده‌ای ندارند؛ دلها باید در وسط میدان باشند، باید خطشکن باشند. آنهائی که خطشکنی کردند، لزوماً جسمهای نیرومندی نداشتند؛ دلها و ایمانهای محکمی داشتند که توانستند کوهها را بشکافند، راههای دشوار را طی کنند، لغزشگاهها را پشت سر بگذارند و خود را به منزل برسانند. بسیج، یک چنین حقیقتی است؛ این را باید قدر بدانیم. اول، خود بسیجی باید قدر بداند. همین‌طوری که الان در این میثاق‌نامه شنیدیم و این جوانان عزیز از زبان بسیجیان به زبان آوردند، آنها خدا را حمد کردند، سپاس گزاشتند، برای اینکه در بسیج عضوند. حقیقتاً همین است؛ باید خدا را شکرگزاری کرد که توفیق بدهد انسان وارد یک چنین مجموعه‌ای بشود. 🔹اهمیت دیگر بسیج در این است که بسیج دارای یک جهت و یک بعد و متوجه یک منظور نیست. بسیج با اینکه هنر نظامی دارد و در خطوط مقدم میدان نبرد، هر جا که لازم بوده است، قرار گرفته و سخت‌ترین کارها را به عهده گرفته و انجام داده است، همه‌کاره است؛ یعنی در همه‌ی میدانها وقتی بسیج حضور داشته باشد، پیشرو است، پیشتاز است. امروز جوانان بسیجی ما در میدان علم هم پیشرو و پیشتازند. 🔹اساتید بسیجی ما هم در کار علمی جزو موفق‌ترینها هستند. هنرمندان بسیجی ما هم - آن کسانی که با روح بسیج وارد میدان هنر شدند - موفقیتهای بیشتر و بهتری پیدا کردند و توانستند مخاطبان بیشتری را جذب کنند. در هر میدانی وقتی با روحیه‌ی بسیجی، با اخلاص بسیجی، با ایمان بسیجی، با شجاعت و شهامت بسیجی، با قدرت ابتکار بسیجی وارد شوند، میتوانند کارهای بزرگی را انجام دهند. این، حقیقت بسیج است. 📚بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با "بسیجیان"
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 نماینده پارلمان عراق: همه در عراق برای [شهید]قاسم سلیمانی احترام قائلند ♻احمد الکنانی در گفت‌وگو با شبکه عراقی آسیا: 🔹شهید "قاسم سلیمانی" دوست همه [عراقی‌ها بود] نه فقط شیعیان. او در بسیاری از مشکلات اهل سنت عراق، کنار آن‌ها بود به همین دلیل مورد احترام همه و رهبران اهل سنت بود.
🔴 فعالیت کشور 🔹تجلیل و تکریم از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس وپیشکسوتان بسیجی پایگاه شهدای گمنام توسط امام جماعت محترم مسجد صاحب الزمان (عج) اسلام آباد و فرمانده حوزه ۲شهری شهید عا شوری سپاه خوی بمناسبت
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 شجاعت سرباز لبنانی در مواجهه با تانک اسرائیلی 🔹شبکه ۱۳ تلویزیون اسرائیل در گزارشی از مرز لبنان با سرزمین‌های اشغالی، شجاعت یک سرباز ارتش لبنان را به تصویر کشید که در حضور ناظران صلح سازمان ملل، با فاصله‌ای ناچیز سلاح "آرپی‌جی" خود را در نقطه صفر مرزی به‌سمت تانک صهیونیست‌ها نشانه گرفته تا از کوچکترین تجاوز به خاک میهنش جلوگیری کند. 🔹اشغالگران در این ناحیه مرزی مشغول برگزاری یک رزمایش نظامی هستند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 رهبر انقلاب خطاب به قدرت های استکباری اروپا: موشک ما به شما چه ربطی دارد؛ شما اول خودتان را اصلاح کنید، بعد در این زمینه ها اظهار نظر کنید.