eitaa logo
🛡🇮🇷اخبارسپاه‌سایبری🇮🇷🛡
3.6هزار دنبال‌کننده
15.5هزار عکس
9هزار ویدیو
24 فایل
⭕️امام خامنه ای: 🌐اگر از فضای مجازی غافل شویم و نیروهای مؤمن و انقلابی این میدان را خالی کنند مطمئنا ضربه خواهیم خورد. 🌑نام کانال تنها برای عرض ارادت است کاربردی‌بودن‌‌یک‌کانال‌به‌تعداد‌اعضانیست‌به‌مطالب‌ارزشی‌کانال‌است بدون تبلیغات مزاحم ⛔
مشاهده در ایتا
دانلود
🔆زنگ عبرت 🔴اکنون که امکان دریافت ارز از بانک‌های ایرانی را در نهایت احترام فراهم کرده، کاش یادمان نرود شعبه ارزی بانک مرکزی حسن در عراق چند سوراخ داشت که باجه نامیده می‌شد؛ پذیرش این‌که تحقیر زائرین اباعبدالله در خرابه‌های نجف برنامه‌ای عمدی نبوده واقعاً دشوار است! ❌☝️
✌️🪴 «فرزاد بادپا» تکاور شد ♦️مراسم اهدای لوح، نشان و خنجر منقش به نشان تکاور به قهرمان مدافع حرم حضرت (علیه‌السلام) با حضور فرمانده ارشد نظامی ارتش در منطقه فارس و فرمانده دانشگاه افسری امام علی (علیه‌السلام) نزاجا برگزار شد.
🌹طرح| رنجی که امام حسن (علیه‌السلام) از دوستان دیدند 🏴سالروز علیه‌السلام ☝️💚💔☝️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴این یکی هم دستگیر شد... 🚨شناسایی و دستگیری عامل ساخت و استفاده از کوکتل مولوتف در جریان اغتشاشات ۱۴۰۱ ♦️در پی اقدامات اطلاعاتی و تخصصی در جریان اغتشاشات ۱۴۰۱، فردی که اقدام‌به ساخت و استفاده از مواد اشتعال‌زا (کوکتل مولوتف) می‌کرد توسط سربازان گمنام (عجل‌الله‌تعالی‌فرجه) در سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان شناسایی، دستگیر و به مرجع قضایی تحویل گردید.
🔴سکونت اتباع خارجی در اطراف حرم شاهچراغ ممنوع شد ♦️استاندار فارس: امنیت حرم شاهچراغ با سه لاین امنیتی پوشش‌ داده می‌شود و این‌که هم شهید داده‌ایم و هم با ورود جدی و رشادت نیروهای امنیتی و حراستی این مهم را در کم‌ترین زمان ممکن خنثی کرده‌ایم بی‌انصافی است که بگویم امنیت تأمین نبوده است. ❌ این‌گونه نیست که ‌بعد از حادثه‌ تروریستی نخست در حرم شاهچراغ، از ۱۰ ماه گذشته عده‌ای را مسلح کرده باشیم تا اگر کسی وارد شد به رگبار بسته شود! تمام سعی مسئولان این است که فضای حرم حالت امنیتی و پادگانی به خود نگیرد‌.          ♦️برای ‌امنیت بیشتر ‌حرم شاهچراغ، ‌دوربین‌ها و ایجاد دستگاه‌های بازرسی بدنی بیشتر ‌و ‌سکونت و حضور اتباع غیرایرانی در بافت ۵۷ هکتاری حرم ممنوع شد. ♦️دستگاه‌های چهره‌زنی ‌در حرم مستقر و امنیت حرم مطهر سید‌علی‌الدین‌‌ حسین با مصوبه شورای عالی امنیت ‌هفته گذشته به واگذار شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌹انتقاد از لیبرالیسم فوکول کرواتی و روشن‌فکران غرب‌زده ☝️☝️❌❌🪴
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌹پیش‌بینی عجیب درمورد آینده انقلاب (از زبان همسرش): ۲سال بعد از انقلاب نامی رئیس‌جمهور خواهد شد و بعد از چند سال (عجل‌الله‌تعالی‌فرجه) ظهور می‌کنند. 💚✌️☝️🪴
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
.. دارم مثل پروانه دور بابام می‌چرخم... 🦋🥺 💔 وقتی دختر شهید مصطفی مهدوی‌نژاد دور عکس باباش می‌گرده ... 🎥💔😞 فیلمی بسیار غم‌انگیز از چرخیدن فرزند شهید مدافع حرم مصطفی مهدوی‌نژاد دور عکس پدرش 💚چه شیربچه‌هایی که به‌خاطر دفاع از حرم حضرت زینب (سلام‌الله‌علیها) قید زن و بچه و زندگی رو زدند تا مبادا پای حرامی‌های تکفیری به حرم خانم باز شود. 🦋 یاد شهدا با
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴 جزئیات حمله تروریستی به گشت کلانتری سیب‌و‌سوران ♦️فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان: مأمورین گشت کلانتری شهرستان سیب‌و‌سوران که در راستای برقراری امنیت نسبت به گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی درحال فعالیت بودند، توسط اشرار مسلح مورد سوءقصد قرار می‌گیرند. 💔 براثر اصابت گلوله ۲نفر از مأمورین مجروح که پس از انتقال به بیمارستان ستوان‌دوم علی بیژنی زیبا براثر شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل می‌گردد. 🦋 شهید بیژنی متأهل، دارای دو فرزند دختر و ساکن استان مرکزی است.
🌹۱۰ راه جلوگیری از گرمازدگی در پیاده‌روی اربعین ☝️☝️ ۱۴۰۲
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👆بی‌شرفی اگر شبکه فارسی‌زبان بود؛ 🔴 اظهارات بی‌شرمانه عوامل شبکه بهایی من‌و‌تو: کاری کنید که چند نیروگاه برق از مدار خارج شود و مردم بی‌برق شوند! ♦️فارغ از اینکه اینگونه اظهارات، استیصال اپوزیسیون خارج‌نشین را می‌رساند که به "مبارزه اتویی" روی آورده‌اند، اما این مسأله از وقاحتی حکایت دارد که حاضر است مردم بی‌برق شوند و میلیون‌ها بیمار و صنعت‌گر و... ضرر جانی و مالی ببینند تا آنان و اربابانشان در خارج از کشور به هدف شوم خود برسند! ⁉️⁉️اینانند دلسوزان ایران آزاد!؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✌️😍🇮🇷 شاهکار جدید جراحان ایرانی؛ برای چهارمین بار در جهان موفقیت‌آمیز سر در ایران انجام شد.. ♦️فانا: برای نخستین بار در و چهارمین بار در جهان، جراحی موفقیت‌آمیز پیوند سر توسط پزشکان ایرانی‌ انجام شد ♦️میترا حسامی مقدم متخصص جراحی عمومی و فوق‌تخصص جراحی قلب و عروق گفت: در عمل بی‌سابقه‌ای در ایران و کم‌سابقه در جهان، ۲۵ مرداد امسال به سرپرستی دکتر سام زراعتیان‌نژاد دوانی سرپرست بخش جراحی قلب دانشگاه علوم پزشکی ایران و واحد فناوری و پیوند اعضاء، بیمار ۲۸ ساله با قطع کامل عروق گردن و نای با حضور دکتر زراعتیان‌نژاد، دکتر حسامی مقدم، دکترطیبی دکتر تیزمغز، دکتر یزدی و با دستور ریاست دانشگاه علوم پزشکی ایران تحت عمل جراحی قرار گرفت. این عمل کم‌نظیر بدون استفاده از پمپ قلبی و عروقی و فقط با استفاده از شانت‌های نگهدارنده (تولید بومی) انجام شد ♦️این جراحی در دنیا فقط سه بار به صورت موفقیت‌آمیز انجام شده که بیمار پس از به هوش آمدن تکلم نداشته؛ اما در ایران که برای نخستین بار این عمل انجام شده، بیمار پس از به هوش آمدن در سلامت کامل همراه با تکلم است
🔴انفجار در پالایشگاه سرخس دو کشته و پنج مصدوم داشت ♦️معاون امنیتی استاندار خراسان رضوی:نشت گاز محصور شده در یکی از شیرهای بخشی از پالایشگاه شهید هاشمی نژاد سرخس که در دست تعمیر بوده است، منجر به انفجار خفیف و کشته شدن دو نفر و مصدومیت پنج نفر شد. ♦️مجروحین به بیمارستان منتقل شدند و حال عمومی آنان مساعد است.
🔴 محسنی اژه‌ای: توقع مردم آن است که با «کشف‌حجاب» برخورد قانونی صورت گیرد/ ضابطین موظف به برخورد با جرم مشهود هستند ♦️محسنی اژه‌ای، رئیس قوه‌قضائیه: توقع به حق مردم آن است که با ناهنجاری‌های اجتماعی و جرم کشف‌حجاب، برخورد قانونی صورت گیرد؛ ما از میانه‌های سال گذشته و در همین امسال، مستمراً تأکید داشتیم که در این زمینه قانون وجود دارد و موضوع مورد اشاره، جرم مشهود است. ♦️ کیفیت برخورد با جرم مشهود نیز در قانون مشخص و مصرح است؛ ضابطین موظف به برخورد با جرم مشهود هستند، ما در این رابطه توصیه‌ها و دستورات مقتضی را در سال گذشته به بخش‌ها و دستگاه‌های ذی‌صلاح صادر کرده‌ایم و معتقدیم تا قبل از تصویب و قانونی شدن لایحه عفاف و ، در امر برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی و جرم کشف‌حجاب، باید از قانون موجود استفاده کرد
💔 این عکس منو خیلی بهم ریخت! ❤️برای سلامتی معلم کم‌نظیر قرآن که مثل چنین شب‌هایی هزاران درس قرآنی به جامعه آموخت، یک شفا بخوانیم و صلواتی بفرستیم. ..
🔴توئیت نخست وزیر هند درباره دیدار با رییس‌جمهور کشورمان به زبان فارسی ♦️نارندرا مودی:‏ دیداری بسیار عالی با رئیس‌جمهور ابراهیم داشتم. از این‌که به خواهد پیوست خوشحالم. ♦️راه‌های تعمیق همکاری‌های تجاری و فرهنگی بین هند و ایران را مورد بحث و بررسی قرار دادیم. ..
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 هواشناسی: زائران پیاده‌روی با خودشان ببرند ♦️با شکل‌گیری چشمه‌های گردوخاک در عراق، این ذرات به استان‌های مرزی ما منتقل خواهد شد. ..
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴چریک مبارز مسلمان... 🌹روایت حضرت آقا از ۱۴سال مبارزه مخفیانه یک چریک مبارز مسلمان به نام 🌹۲ شهریور سالروز شهادت