eitaa logo
🛡🇮🇷اخبارسپاه‌سایبری🇮🇷🛡
3.6هزار دنبال‌کننده
15.5هزار عکس
9هزار ویدیو
24 فایل
⭕️امام خامنه ای: 🌐اگر از فضای مجازی غافل شویم و نیروهای مؤمن و انقلابی این میدان را خالی کنند مطمئنا ضربه خواهیم خورد. 🌑نام کانال تنها برای عرض ارادت است کاربردی‌بودن‌‌یک‌کانال‌به‌تعداد‌اعضانیست‌به‌مطالب‌ارزشی‌کانال‌است بدون تبلیغات مزاحم ⛔
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴 خاطرات همسر امام ♦️ تا پای جان در مقابل کشف‌حجاب رضاخانی ♦️پاسبانی یک سر شال‌گردن را گرفته بود و زن بیچاره را به خاک می‌کشید. صورت زن سیاه شده بود. یک عده نامردان مرد‌نما اطراف او ایستاده بودند و تنها تماشاگر معرکه بودند. به یکی از آن‌ها گفتم: می‌ترسم خود گرفتار پاسبان شوم شما را به‌خدا بروید شال‌گردن را از دست این قداره‌بند بگیرید. این شیرزن دارد خفه می‌شد، بی‌غیرتی بس است پاسبان متوجه من شد و من فرار کردم زیرا حتماً نوبت خودم می‌شد ... نامردها ایستاده بودند، پاسبان با زن دست به‌گریبان بود و زن مقاومت می‌کرد و این داستان هر روز در خیابان‌ها و کوچه‌ها تکرار می‌شد ...(زندگی‌نامه بانو خدیجه ثقفی (همسر امام) ص ۱۶۵)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴سخنرانی رهبرم معظم انقلاب درباره «بی‌حجابی اجباری» برای زنان ایرانی در دوران رضاخان ➕نقش روشن‌فکران غرب‌زده مانند علی‌اصغر حکمت در هدایت سرنیزه رضاخان چه بود؟ ➕نقل آیت‌الله از روایت والده گرامی‌شان درباره مشقت‌های دوران کشف‌حجاب
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
27.24M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📽تشییع پیکر یک شهید در روستایی که‌ شهید ‌نداشت‌ 🔹مردم روستای کهنوج معزآباد در حالی که آرزوی حضور شهید گمنام را داشتند پیکر مطهر شهیده یعقوبی نخستین شهید این روستا را بر روی دستان خود تشییع کردند. 🔹شهیده زینب یعقوبی، ۱۶ سال بیشتر نداشت. این شهیده ۱۳ دی‌ماه امسال همزمان با چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی برای زیارت مرقد مطهر این شهید بزرگوار راهی کرمان شد که متاسفانه در این انفجار تروریستی به شهادت رسید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مجری مسلح رژیم صهیونیستی!!!😧 📌 شنبه تا چهارشنبه 🕗 ساعت ۱۹:۴۵ 📺 شبکه دو سیما
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بی‌تفاوتی مردم نسبت به مزاحمت برای یک خانم در اسپانیا!!!😟 📌 به توچه به من‌چه‌ها ذخایر فرهنگی اخلاقی ما را نابود می‌کند...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌹تشییع باشکوه مداح اهل‌بیت در کرمان 🦋پیکر مطهر شهید حاج عادل رضایی، مداح اهل‌بیت (علیه‌السلام) بعد از آن که روز گذشته در حرم مطهر امام رضا (علیه‌السلام) طواف داده شده بود به کرمان منتقل شد و امروز در گلزار شهدای کرمان و در جوار مرقد مطهر شهید سپهبد قاسم سلیمانی با حضور باشکوه اقشار مختلف مردمی به‌ویژه جوانان هیئتی و فعالان فرهنگی مذهبی شهر خاکسپاری شد.
🔴سردار قاآنی: برادران العاروری کابوس اسرائیل خواهند شد ♦️فرمانده نیروی قدس سپاه طی پیامی به اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس، شهادت صالح العاروری در بیروت توسط رژیم صهیونیستی را تبریک و تسلیت گفت. ♦️سردار قاآنی: دشمن و صهیونیست‌ها می‌خواهند با ترور رهبران مقاومت از شکست سنگین خود در غزه و کرانه باختری بکاهند. شهید العاروری در حالی به شهادت رسید که عرصه بر دشمن در کرانه باختری تنگ شده است. جهان شاهد خواهد بود که برادران شهید العاروری چگونه به کابوس رژیم کودک‌کش صهیونیستی تبدیل خواهند شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌹مشاهده امام حسین علیه‌السلام توسط مجروح ترور/ وقتی در یک جمع نورانی یک عملیات تروریستی رخ می‎دهد، برای شهدا چه اتفاقی می‌افتد!؟ ♦️برشی ویژه از برنامه «زندگی پس از زندگی»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌹۸نفر از اعضای خانواده‌ش رو از دست داده، اما می‌گوید: «خدا شاهده دارم زیبایی می‌بینم؛ کنار حاج قاسم، از این زیباتر می‌شه؟»
✌️🙂وقتی قهرمان جهان شدم آن‌گاه فهمیدم که باید بیشتر خم شوم تا مدال قهرمانی را به گردنم بیاویزند 🥇 ✋از حمام عمومی اومديم بيرون، توي برف خانومي محجبه بساط كيسه و ليف و.. دستش گرفته بود، رفت جلو و نصف ليف و كيسه و جوراب‌هاي اون را خريد. تعجب كردم گفتم واسه كي مي‌خري!؟ ما كه تازه از حمام اومديم بيرون ، اون‌وقت چرا اين همه زياد؟ گفت اگه من و تو ازش نخريم كي ازش بخره؟ اون توي اين سرما واسه حفظ شرافتش و ناموسش ايستاده.  وگرنه مي‌تونست توي بغل يكي توي جاي گرم و نرم فاحشگي كنه. پس بخر و بخريم تا اون‌هم با شرافت زندگي كنه. برگشت و كل خريدش را گذاشت توي حمام و گفت: نصرت اين‌ها را بذار دم‌دست مردم و بگو صلواتي. ☀️یک جهان، « » را می‌شناسد. ۱۷ دی سالروز درگذشت پوریای ولی، عصر معاصر جهان پهلوان تختی نماد اخلاق و مروت و پهلوانی و مردم‌داری گرامی باد 🌹 ناصرکاوه
32.01M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 بازسازی صحنه‌ی عملیات تروریستی توضیح کامل اتفاقی که افتاد رو توی این فیلم ببینید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌹تشییع پیکر یک شهید در روستایی که‌ شهید ‌نداشت‌ ♦️مردم روستای کهنوج معزآباد در‌حالی‌که آرزوی حضور شهید گمنام را داشتند پیکر مطهر نخستین شهید این روستا را بر روی دستان خود تشییع کردند. 🦋 شهیده زینب یعقوبی، ۱۶ سال بیشتر نداشت. این شهیده ۱۳ دی‌ماه امسال همزمان با چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی برای زیارت مرقد مطهر این شهید بزرگوار راهی کرمان شد که در این انفجار تروریستی به شهادت رسید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚀تصاویری از پرتاب دوربرد «کروز پیشرفته» الارقب توسط مقاومت اسلامی عراق به سمت حیفای اشغالی. ✌️✌️✊✊
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 تحصن مقابل فروشگاه زارا در هلند در حمایت از غزه ♦️کانال شبکه قدس فید تصاویری از تحصن مقابل فروشگاه لباس زارا در شهر خرونیگن هلند در حمایت از غزه و در اعتراض به حمایت این نشان از رژیم اشغالگر منتشر کرد.
🇵🇸✊فراخوان‌های فعالان حقوق بشری حاکی از بزرگی در سراسر جهان برای حمایت از مردم غزه در ۱۳ ژانویه است
🌹تصاویر شهدای کرمان در خیابان‌های تهران
هک موبایل شهروندان یزدی با لینک جعلی 🔻رئیس پلیس فتا استان یزد، سرهنگ حسن ابوالحسینی، با هشدار به شهروندان، اعلام کرد که آمار تماس با مرکز فوریت های سایبری پلیس فتا استان درخصوص لینک‌های جعلی اینترنت رایگان دولت در چند روز اخیر افزایش یافته و این موضوع منجر به هک گوشی‌ها و سرقت اطلاعات بانکی شهروندان گردیده است. 🔻سرهنگ ابوالحسینی اعلام کرد: هرگونه پیام دریافتی از شماره‌های شخصی یا شبکه‌های اجتماعی مربوط به فعال‌سازی اینترنت اهدایی دولت، قطعا از سوی مجرمین ارسال شده است. 🔻وی افزود: بسته اینترنت رایگان ارائه شده توسط دولت تنها از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به آدرس my.gov.ir قابل فعال‌سازی است. 🔻به شهروندان هشدار داده شد که هرگونه پیام دریافتی از شماره‌های شخصی یا شبکه‌های اجتماعی، مربوط به این امور، احتمالا توسط مجرمین ارسال شده و هدف آن کلاهبرداری و دزدیدن اطلاعات حساب‌های بانکی است. 🔻این مقام انتظامی تاکید کرد: شهروندان باید از باز کردن هرگونه لینک یا نصب برنامه‌های با عنوان مربوط به اینترنت اهدایی دولت خودداری کنند. 🔻شهروندان می‌توانند گزارش‌های خود را از طریق سایت به نشانی www.cyberpolice.gov.ir ارسال و آخرین اخبار حوادث سایبری را دنبال کنند. دفتر سرپرستی
🔴اعتراف صهیونیست‌ها؛ ضربه موشکی حزب‌الله به میرون کاری بوده ۱- کانال ۱۲ عبری: بر اثر حمله موشکی دو روز قبل حزب‌الله، آسیب بزرگی به پایگاه میرون در کوه جرمق وارد شده‌است. ۲- روزنامه یدیعوت آحارانوت: حزب‌الله موفق شد که ضررهایی به زیرساخت‌های سامانه‌های رصد در پایگاه کنترل هوایی میرون وارد کند. ۳- رادیو ارتش اسرائیل: ارتش اجازه اعلام این خبر را داده که پایگاه کنترل هوایی میرون وابسته به نیروی هوایی بر اثر حمله حزب‌الله آسیب جدی دیده‌است.
🔴رژیم صهیونیستی برای فرار از حملات حزب‌الله دست به دامان مردم بیروت شد ♦️هک سامانه اطلاع رسانی فرودگاه بیروت با درج پیامی که نوشته است: فرودگاه رفیق الحریری، نه فرودگاه حزب‌الله و ایران ای حسن نصرالله، اگر لبنان را به جنگ مبتلا کنی، پشتیبان پیدا نخواهی کرد و در صورت ویرانی لبنان در جنگ، مسئولیت و عواقب آن را بر عهده خواهی داشت. ای حزب الله ما به نیابت از هیچکس نمی جنگیم. شما بندر ما را ویران کردید و اکنون می خواهید فرودگاه ما را با اجازه دادن به ورود سلاح ها نابود کنید. بگذارید فرودگاه از کنترل بین المللی آزاد شود.