سِپیده دَم؛
زندگی توی شب با زیبایی بیشتری جریان داره؛
فقط نمیدونم چرا از نظر مامانم قدم زدن شبونه ،نگاه کردن به شب پره و کنار پنجره ایستادن کار عجیبیه
از وایب جدید چنلم خوشم میاد؛ولی دلم واسه اینکه راحت باهاتون صحبت میکردم تنگ شده، البته این چند وقت حرف خاصی هم نداشتم در کل
سِپیده دَم؛
کِی از دوست داشتنت دست برمیدارم؟ هروقت کمردرد دست از سرم برداشت
سپیده در حالی که هیچ یار و معشوقی نداره🙏🏻
سِپیده دَم؛
بقیه اونقدر بهم اعتماد دارن که نی نی شون رو میدن نگه دارم؛پس رفتارت اصلا برام مهم نیست👍
رفتارت واسم مهم باشه؟
هِه،نی نی کوچولو ها بدون اینکه بشناسَنَم میپرن تو بغلم