زندگی چیست؟
نه تو میمانی، نه اندوه
و نه هیچ یک از مردم این آبادی
به حباب نگران لب یک رود قسم
و به کوتاهی آن لحظه شادی که گذشت
غصه هم میگذرد
آنچنانی که فقط خاطرهای خواهد ماند
لحظهها عریانند
به تن لحظه خود جامه اندوه مپوشان هرگز
زندگی ذره کاهیست
که کوهش کردیم
زندگی نام نکوییست
که خارش کردیم
زندگی نیست بهجز نم نم باران بهار
زندگی نیست بهجز دیدن یار
زندگی نیست بهجز عشق
بهجز حرف محبت به کسی
ورنه هر خار و خسی
زندگی کرده بسی
زندگی تجربه فراوان دارد
دو سه تا کوچه و پس کوچه و اندازه یک عمر بیابان دارد
ما چه کردیم و چه خواهیم کرد در این فرصت کم...
_سهراب سپهری
انقدر ذوق دارم حس میکنم استریکیدز جواب پیاممو داده😭✨(انقدر این اتفاق نادره++)