ꜱᴇᴘᴛᴇᴍʙᴇʀ'ꜱ ᴄʜɪʟᴅ
مامانم اگه بفهمه دارم کتاب جدید میخونم کارم تمومه ولی داستانش خیلی باحاله++
(شاید بهنظر احمقانه و کودکانه بیاد اما کتابهای انتشارات پرتقال رو بیشتر از کتابهای انتشارات دیگه دوست دارم++)
اونروز یکی از استارز کتاب "خاکسپاری دوم بانوی مرگ" رو پیشنهاد داد
درموردش کنجکاو شدم اما دوست دارم از تجربه کسایی که این کتاب رو خوندن بشنوم
میشه لطفا اگه خوندین درموردش بهم بگین؟ ++
هدایت شده از چهارخونه
نمیدونم چرا درست شدن سین ایتا بهم حس این رو میده که با لباس قرمز بادمجونی رفتم تو مهمونی که همه صورتی ملیح پوشیدن.
یکروز مرخصی بهترین روز زندگی منه^^
بااینکه عذابوجدان دارم که چرا درس نمیخونم ولی واقعا داره خوش میگذره">
ꜱᴇᴘᴛᴇᴍʙᴇʀ'ꜱ ᴄʜɪʟᴅ
1:54
I just wanna feel the sun bring me to life
I just wanna see me run under the light
Without a thought in my head, I'ma take a deep breath
Just fill up my chest, I don't want any stress
I just wanna be that bird flying so high
فکر کنم باید یکروز بشینم و فوتبالیستهارو از اول ببینم++
نمیدونستم آخرش سوباسا و کاکرو باهم همتیمی میشن++