هدایت شده از چهارخونه
نمیدونم چرا درست شدن سین ایتا بهم حس این رو میده که با لباس قرمز بادمجونی رفتم تو مهمونی که همه صورتی ملیح پوشیدن.
یکروز مرخصی بهترین روز زندگی منه^^
بااینکه عذابوجدان دارم که چرا درس نمیخونم ولی واقعا داره خوش میگذره">
ꜱᴇᴘᴛᴇᴍʙᴇʀ'ꜱ ᴄʜɪʟᴅ
1:54
I just wanna feel the sun bring me to life
I just wanna see me run under the light
Without a thought in my head, I'ma take a deep breath
Just fill up my chest, I don't want any stress
I just wanna be that bird flying so high
فکر کنم باید یکروز بشینم و فوتبالیستهارو از اول ببینم++
نمیدونستم آخرش سوباسا و کاکرو باهم همتیمی میشن++
ꜱᴇᴘᴛᴇᴍʙᴇʀ'ꜱ ᴄʜɪʟᴅ
اگه عمو مومن ایندفعه جوابم رو بده هرکاری بگین انجام میدم++ *قول انگشتی
جدی جدی گفتما هرکاری بگین انجام میدم++
ꜱᴇᴘᴛᴇᴍʙᴇʀ'ꜱ ᴄʜɪʟᴅ
جدی جدی گفتما هرکاری بگین انجام میدم++
_https://eitaa.com/september_0407/450
اگر دوست داشتی ویدیو مسیج بگیر و خودتو معرفی کن:(
+ویدئومسیج فعلا نه(بعدها شاید اگه پلنهامو انجام بدم)
ولی معرفی بذارین فکر کنم چطور خودمو معرفی کنم++