eitaa logo
" سراج "
2.6هزار دنبال‌کننده
16هزار عکس
3.8هزار ویدیو
549 فایل
@seraj1397 کانال خبری- تحلیلی روز ایران و جهان، و گزیده مهمترین اخبار شهرستان اسلامشهر ارتباط با ادمین: @admin_seraj
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴 بازدید معاون سرمایه‌گذاری و برنامه ریزی سازمان میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان تهران از روند اجرای زیر ساخت‌های گردشگری شهرستان‌های رباط‌کریم، بهارستان و اسلامشهر 🔸دکتر الهی در این بازدید گفت: ۱۵ پروژه اقامتی پذیرایی تفریحی گردشگری و بومگردی و توریستی با اشتغال‌زایی، حدود ششصد نفر و با سرمایه‌گذاری حدود چهارصد میلیارد تومان در این شهرستانها توسط بخش خصوصی در مرحله اجراست، که با وجود پتانسیل‌های موجود شهرستانها که دو اتوبان تهران-قم و تهران-ساوه و فرودگاه حضرت امام(ره) و مرقد حرم مطهر حضرت امام(ره) و دانشگاهها و آثار تاریخی و فرهنگی موجود که دارد باعث ایجاد چنین مجموعه‌های شده است. @seraj1397 .
. 🔴 گزافه‌گویی و سیاه‌نماییِ کارمند شخصیِ گوگوش در مورد سخن استاندار تهران در جلسه شورای اداری اسلامشهر! 🔸هومن خلعتبری از کارمندان شبکهٔ معاند «من‌وتو» که سالهاست علیه ایران سیاه‌نمایی می‌کند، با انتشار تصویری از حضور ظریف در کشور اوگاندا و برداشت جمله‌ای از استاندار تهران طی جلسهٔ اخیرش در شهرستان اسلامشهر، متن فوق را توئیت کرده! 🔸موزیسیَنی که همواره به انتشار وقایع تلخ در اینستاگرامش می‌پردازد، با هدف قرار دادن صحبت‌های استاندار تهران و افتتاح یک بیمارستان در اوگاندا، از حیرت‌زدگی خودش سخن گفته است! 🔸حال خطاب به این کارمند شبکه «من‌وتو» و کارمند شخصی خانمِ «فائقه آتشین» باید گفت؛ شما که به انتشار عکس‌های خود در اتریش چنان افتخار می‌کنی که حد و حصر ندارد، چطور و‌ چگونه دم از مطالبه‌هایی می‌زنی که به سر تا پای لایف استایلت نمی‌آید؟!! در این آبادی اگر مشکلی هست، خودمان نقشهٔ راه سازندگی را ایجاد می‌کنیم. شما سکوت کن و عکس‌هایت در اشتفانپلاتز وین را بارگذاری کن. 🤫 @seraj1397 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
. 🇮🇷 إنّالِلّه وَ إنّا إلَیهِ راٰجِعوُن 🇮🇷 🏴 سرلشگر حاج‌ قاسم سلیمانی «» شد!!! ▪️شهادت حاج قاسم سلیمانی فرمانده دلیر سپاه قدس به دست شقی‌ترین افراد یعنی آمریکایی‌ها ▪️شهادت "سرباز ولایت وامت اسلام" سردار اسلام، انقلاب و ایران در حمله بالگردهای آمریکایی. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی پس از عمری مجاهدت بامداد امروز در حمله بالگردهای آمریکا در فرودگاه بغداد به شهادت رسید وبه پاس اجر سالها مجاهدت پرافتخار به دیدار معبود شتافت ▪️بر اساس اعلام منابع حشدالشعبی ، نیروهای مردمی عراق ، در حمله بالگردهای آمریکایی به فرودگاه بغداد، سردار قاسم سلیمانی و ابومهدی مهندس (معاون حشدالشعبی) به شهادت رسیدند. ▪️این واقعه دردناک را به محضر رهبر عزیزمان تسلیت عرض می نماییم. @seraj1397 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. 🎥 اعلام خبر رسمی شهادت سردار سلیمانی از صداوسیما @seraj1397 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. 🎥 بیانیه سپاه پاسداران در واکنش به شهادت سردار سلیمانی @seraj1397 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. 🎥 فیلم حمله به خودروی حامل سردار «حاج قاسم سلیمانی» و ابومهدی المهندس ... @seraj1397 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. 🔴 رهبر انقلاب: گفتم دوران بزن و در رو تمام شده است... @seraj1397 .
🔴 کارکنان سفارت آمریکا در عراق گریختند/ گردان‌های حشدالشعبی عراق به حالت رزم درآمدند. 🔸منابع آگاه عراقی اعلام کردند در پی ترور سردار سلیمانی سفارت آمریکا از تمامی کارکنان آمریکایی خود خواسته فوراً عراق را ترک کنند./ صداوسیما @seraj1397 .
. 🇮🇷🇮🇶🇧🇭🇯🇴🇰🇼🇵🇸🇵🇰🇸🇾🇸🇦🇮🇷 🚩 سلیمانی‌ها در راهند.... 🚩 @seraj1397
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. 🇮🇷 اُمتِ حزب الله آرام باشید و صبور ، دلهایی آرام و ذهن‌هایی آمادهٔ پیکار ؛ حججی رفت داعش نابود شد ، سلیمانی و ابومهدی رفتند اسرائیل نابود خواهد شد. ان‌شاءالله @seraj1397 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
. 🔻رئیس کمیته اطلاعاتی مجلس سنای آمریکا: 🔸کنگره آمریکا اجازه ترور سردار سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به ارتش آمریکا نداده بود. 🔸مردم آمریکا جنگ با ایران را نمی‌خواهند. 🔸اکنون باید همه گام‌ها را برای محافظت از نیروهایمان تشدید کنیم. @seraj1397 .
. 🔴 جلسه اضطراری وزیر جنگ رژیم صهیونیستی 🔸در پی ترور سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران توسط آمریکا، «نفتالی بنت»، وزیرجنگ رژیم صهیونیستی جلسه اضطراری با مقامات امنیتی تشکیل می‌دهد. @seraj1397 .
/ 🔴 دیپلمات‌های آمریکایی درحال فرار و تخلیهٔ عراق هستند! 🔸منابع آگاه عراقی اعلام کردند در پی ترور سردار سلیمانی سفارت آمریکا از تمامی کارکنان آمریکایی خود خواسته فوراً عراق را ترک کنند. 🔸همچنین از دقایقی قبل گرو‌ههای مردمی و حشدالشعبی به سوی برخی از پایگاه‌های نظامی آمریکا حرکت کرده‌اند. @seraj1397 .
. 🔴 واشینگتن پست: حرکت سردار سلیمانی از فرودگاه تهران تا بغداد تحت‌نظر بود! 🔸به گفته یک منبع آگاه در وزارت دفاع امریکا، عملیات ترور سلیمانی از قبل طراحی شده بود و مدتها در صدد فرصت برای این عملیات بودیم. 🔸یک‌هفته قبل منابع خبری ردّ سلیمانی را زدند و روی وی قفل کردند، به‌ گونه‌ای که تمام ترددهای وی زیر نظر بوده. 🔸به‌محض حرکت وی بسمت بغداد رمز عملیات اعلام شد و در ساعت ۱:۲۰ دقیقه به وقت محلی موشک لیزری از پهباد بسمت خودروی حامل وی شلیک شد! ✍ نقد و نظر «سراج»: بی‌شک در این حادثه، خیانتی در میان است که موضوع باید به جدّ بررسی و پیگیری شود... @seraj1397 .
/ 🔴 قیام ملت ایران تا ساعاتی دیگر 🔸در پی شهادت سردار سلیمانی، تظاهرات پس از نمازجمعه در سراسر کشور برگزار می‌شود. 🔸شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام کرد که ملت ایران امروز بعد از نماز جمعه در سراسر کشور، با حضور در تظاهرات ضد آمریکایی ـ صهیونیستی، یاد و خاطرۀ سردار سلیمانی را گرامی خواهند داشت. @seraj1397 .
. 🔴 خروش اسلامشهری‌ها در پی شهادت حاج‌قاسم... 🔸مردم قدرشناس شهرستان اسلامشهر پس از پایان نمازجمعه، در قیامی خروشان به خیابان آمدند و با شعارهای کوبنده، جنایت آمریکا در شهادت رساندن فرمانده رشید سپاه قدس را محکوم نمودند. 🔸در این راهپیمایی، مردم و مسئولین با چشمانی أشک‌آلود حضور داشتند. @seraj1397 .
. 🔴 مردم ولایتمدار و مؤمن نیز در کنار امام‌جمعهٔ انقلابی این شهرک، به خیابانها آمدند و خشم و انزجار خود را از آمریکای جنایتکار و استکبار جهانی فریاد زدند. @seraj1397 .
. 🔴 راهپیمایی مردم در محکومیت اقدام تروریستی دولت آمریکا در به شهادت رساندن شهید سپهبد قاسم سلیمانی 🔸امام‌جمعه و مسئولین چهاردانگه در کنار مردم شریف این شهر حضور داشتند. @seraj1397 .
. 🔴 سردار سرتیپ قاآنی به فرماندهی نیروی قدس سپاه منصوب شد. 🔸درپی شهادت سردار پرافتخار حاج قاسم سلیمانی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا با صدور حکمی سردار سرتیپ پاسدار "اسماعیل قاآنی" را به فرماندهی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منصوب کردند. @seraj1397 .
. 🏴 سه روز عزای عمومی... مردم ایران عزادارند... 🚩 مساجد و پایگاههای بسیج شهرستان اسلامشهر، از امشب (بمدت سه‌شب) مراسمات ختم و سوگواری شهادت سردار سلیمانی را برنامه‌ریزی و اجرا خواهند کرد. 🚩 برخی مدارس شهرستان نیز در مقاطع مختلف تحصیلی، فردا باحضور دانش‌آموزان اقامه عزا می‌کنند. 🔸خانواده‌ها لباس مشکی بر تن فرزندان کنند/ برخی مدارس نیز در اقدامی زیبا، اعلام نموده‌اند دانش‌آموزان فردا با لباس مشکی وارد مدرسه شوند. @seraj1397 .
🔴 در این «سه روز عزای‌ عمومی» چه کنیم؟ 1⃣ نصب پرچم سیاه بر سر درِ منزل، خودرو، مساجد، هیئات، میادین عمومی و معابر و ورودی‌ و خروجی‌های شهر 2⃣ پوشیدن لباس مشکلی، اگر با تصویر زیبای حاج قاسم و مهندس ابوالمهدی منقش شود بسیار زیباست. 3⃣ مساجد و هیئات و پایگاه‌های بسیج ایستگاه‌های صلواتی و عزاداری برقرار کرده و نوحه‌های حماسی پخش کنند. 4⃣ برگزاری مراسم عزاداری در مساجد، مدارس، دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه با دعوت از سخنرانان و خطبای انقلابی 5⃣ دانش‌آموزان، دانشجویان، طلاب، معلمان و اساتید با تصویر حاج قاسم و ابوالمهدی در کلاس درس حاضر شوند. 6⃣ شعارنویسی شعار در میادن و دیواره‌نویس‌ها، مساجد، مدارس و دانشگاه‌ها 7⃣ توزیع گسترده پوستر این دو شهید والامقام بین فروشگاه‌ها، مغازه‌ها و ... . 8⃣ پخش‌ نوحه‌های حماسی و تردد با وانت در سطح شهرها و میادین و .... @seraj1397 .
. 🔴 مجلس عراق درباره‌ی خروج نیروهای آمریکایی از عراق هفته آینده تشکیل جلسه خواهد داد. 🔸گردان‌های حزب‌الله عراق اعلام کرده است هر نماینده‌ای که با طرح خروج نیروهای نظامی آمریکایی مخالفت کند نام و نشانی منزل وی را منتشر خواهد نمود. @seraj1397 .
. 🔴 مراسم تشییع و خاکسپاری سردار مشخص شد. 🔸پیکر مطهر شهید سلیمانی صبح فردا (شنبه ۱۴ دی‌ماه) در بغداد تشییع می‌شود و عصر شنبه به میهن عزیزمان منتقل خواهد شد. 🔸صبح یکشنبه (۱۵ دی‌ماه) نیز پیکر شهید سلیمانی در دانشگاه تهران تشییع خواهد شد و مقام معظم رهبری بر پیکر ایشان نماز می‌خوانند. 🔸پس از آن پیکر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، به وصیت ایشان، در گلزار شهدای شهر کرمان به خاک سپرده می‌شود. @seraj1397 .